Svi ponekad želimo znati s kim celebrityji ljubuju, varaju li se, koji je razlog njihovog prekida, tko je koga financirao i tako dalje.
No, nije strano da neki novinari odluče plasirati lažnu vijest kako bi prikupili klikove. Žrtve tada često tuže novinare i urednike, a upravo je takav slučaj bio s mladom i perspektivnom Sofijom Šašić koja se našla, ni kriva ni dužna, u medijskom skandalu koji je odjeknuo regijom.
Kao bomba je prije mjesec dana eksplodirala vijest o navodnoj aferi Sofije i Duška Tošića, što je mnoge šokiralo, da bi se na kraju ustanovilo kako je u pitanju laž. Inače, Sofija je duži niz godina poznata tamošnjoj javnosti kao kći pjevača Željka Šašića, a njezina majka je svojedobno bila u braku s poznatim glazbenikom Acom Lukasom. Osim što dolazi iz poznate obitelji te je od djetinjstva pod povećalom javnosti, pokrenula je svoj brend 'Famous' te svima pokazala kako je samostalna i poduzetna.
Samo za Story.hr odlučila je prokomentirati situaciju u kojoj su je mediji spojili s Tošićem, koliko joj je drago što je Jelena Karleuša stala na njezinu stranu, kako je cjelokupna situacija utjecala na njezin modni brend te isplati li se biti poznat.
Story: Prije mjesec dana odjeknula je lažna vijest u medijima o kojoj si se i očitovala, tužbu si poslala na odgovarajuću adresu. Jesi li dobila averziju prema medijima zato što si se pronašla u takvoj situaciji?
Ne bih generalizirala, ima tu i dalje svijetlih primjera vaše profesije ma da je definitivno ostao gorak ukus u ustima. Situacija u kojoj ne bih poželjela nikom da se nađe.
Story: Jelena Karleuša nedavno je obznanila kako je s tobom i tvojim roditeljima u super odnosima te je za plasiranje takve lažne vijesti optužila jednu novinarku. Je li ti drago što je ona stala uz tebe i tvoje ime te potvrdila navode da je riječ o laži?
Jelena je s mojom obitelji i sa mnom godinama u prisnim i prijateljskim odnosima, i ovakvi napisi i klevete nisu i ne mogu ugroziti taj odnos. Svakako da mi je drago da je i ona doprinijela da se stane u kraj spekulacijama.
Story: Koliko je cjelokupna situacija utjecala na razvijanje tvog brenda? Pozitivno ili negativno?
Znate kako kažu, svaki marketing je dobar marketing hahaha, šalu na stranu. Drago mi je da ova situacija nije uspjela baciti sjenku na moj dugogodišnji rad i trud na mom brendu, pogotovo jer se sve dogodilo u jeku nove kolekcije, ali ipak smo sve rasprodali.
Story: Kako si se uopće odlučila na pokretanje modnog brenda 'Famous'?
'Famous' je rezultat dugogodišnje ljubavi prema modi i garderobi. Prvi brend sam imala s 14 godina i zvao se 'Sophia Line', a sad je ovo ipak jedna veća i ozbiljnija priča i rezultat kako moje ljubavi i želje, tako i formalnog školovanja u Italiji baš u ovoj oblasti.
Story: Brend si nazvala 'Famous', kakvu poruku želiš prenijeti na svoje sljedbenike i kupce? Isplati li se biti 'famous'?
Od ranog djetinjstva, zbog obitelji sam u žiži interesa i javnog svijeta, tako da se pojam 'Famous' sam nametnuo, a ideja je da mojim kupcima, odnosno klijentima približim dio tog 'experienca' koji oni smatraju uzbudljivim i glamuroznim. Moji svi klijenti su 'Fu*kig Famous'.
Story: Danas je postalo uobičajeno da poznate osobe na društvenim mrežama plasiraju svoj brend, a najčešće je riječ o trenirkama. Čini li 'jedna' trenirka modni brend?
Jedna svakako ne. Mislim da se često omalovažava potreban trud i vrijeme i rad za jednu ozbiljnu i kvalitetnu trenirku, a pogotovo za cijeli brend. Podržavam da se svi koji imaju želju okušaju u vođenju brenda, ali ipak samo najjači opstaju.
Story: Poznate osobe poput Zorane Jovanović pomažu ti u reklamiranju tvojih proizvoda i super cool hoodica. Koliko ti to znači?
Imati podršku i vjetar u leđa od strane prijatelja i suradnika je baš velika stvar. Sve je lakše kad imate veliki sistem podrške. Pogotovo kad se ta podrška voli slikati, e onda je to tek sjajno.
Story: Je li potreban veliki kapital kako bi se brend poput tvog probio na tržište?
Sve ovisi od toga kako koncipirate ideju brenda od samog starta. U mom slučaju nije bio potreban neki bajno veliki kapital. Od početnog ulaganja brend se samo razvija i samoodrživ je, što je baš velika stvar.
Story: Koliko je to unosan biznis i isplati li se?
Moje mišljenje je da sve u što istinski vjerujete i u što ulažete svu svoju ljubav i vrijeme, se kad tad isplati. To je slučaj i s mojim brendom. Mislim da su moji klijenti to prepoznali.
Story: Ti si kći poznatog pjevača Željka Šašića, a majka ti je svojedobno bila u braku s glazbenikom Acom Lukasom. Je li ti ikada smetalo to što si odrasla pod povećalom javnosti? Jesi li se susretala s negativnim komentarima?
Taj segment mog života je toliko dugo prisutan, od kad znam za sebe, da ni ne znam za drugačije. Obiteljski smo cijeli život pod lupom i prismotrom javnosti i naravno da su se događale situacije u kojima postoje i negativni komentari. I evo ova posljednja cjelokupna situacija je jedan loš komentar, točnije loša strana ovoga.
Story: Kolika podrška su ti roditelji u poslovnim pothvatima?
Mama mi je zaista velika podrška. Od nje sam dosta naučila i ona je bila veliki pokretač svega, jer je i ona sama u ovom poslu.
Story: Pratiš li 'slijepo' modu?
Ne. Nisam slijepi pratitelj. Pratim samo isključivo osobni osjećaj i ono što se meni čini kao strava ideja. Više se smatram trendsetericom.
Story: Kojih modnih trendova se užasavaš? Što ti se to ne sviđa, a trenutno je apsolutni 'must have'?
Mislim da svaka roba ima svog kupca, ali moram nagovijestiti da ne volim kad vidim preduge nokte i pretjeranu šminku.
Story: Koliko je po tvom mišljenju Instagram realan? Žive li ondje ljudi lažne živote?
Smatram da Instagram nije i da ne treba biti realan život. Ja ga promatram kao jedan online foto album u koji stavljam sve trenutke vrijedne spomena, kao što bih to radila i s pravim albumom i analognim izrađenim fotografijama. Možda neke stvari i trebaju ostati idealizirane i nedodirljive.
Story: Što možemo očekivati od tebe u budućnosti?
Velike projekte, sjajne komade i vrhunske fotke!
Ostale fotografije poduzetnice Sofije Šašić pogledajte u galeriji.