Influencerica Ella Dvornik u posljednjoj epizodi Knjazališta okušala u građevini, a ugostio ju je bauštelac Huso koji ju je naučio tajnama svog zanata. U emisiji su se dotaknuli mnogih tema, a građevinar Huso se poprilično šokirao kada je Ella otkrila koliko mjesečno može zaraditi influencanjem.
'10 tisuća do 80 tisuća eura', rekla je influencerica, na što je simpatični građevinar na to je ostao bez teksta. 'Pa ja toliko ne mogu godišnje', rekao je pa dodao da građevinari, ako su dobri, mogu zaraditi oko tisuću i pol eura mjesečno.
Ella nije prva influencerica koja je hrvatskoj javnosti dala uvid u to koliko se može zaraditi influencanjem.
Prije pet godina na Insta Storyju Sonje Kovač nakratko je osvanuo cjenik njezinih usluga. Činilo se da je blogerica i influencerica slala poslovnu ponudu za tromjesečnu suradnju, a fotografija je slučajno završila na njezinom storyju.
Tako su njeni pratitelji mogli vidjeti da cijena pojedinačne objave iznosi 9000 kuna, dok objava na blogu stoji dvije tisuće kuna manje.
Cijena tromjesečne suradnje iznosi 61.500 kuna odnosno 51.500 kuna s popustom. U to su uključene i četiri objave na Instagram Storyju.
U alternativnu tromjesečnu ponudu uključena je bila i jedna objava mjesečno.
Tri objave na Instagramu i šest na InstaStoryju one koji su u tom trenu željeli da ih Sonja reklamira koštale su 19.500 kuna. YouTube vlog posvećen jednom brendu koštao je 6500 kuna.
Sonju je u tom trenutku pratilo više od 300 tisuća ljudi, dok danas ima pola milijuna pratitelja.
Kako je Sonja proslavila zaruke pogledajte u fotogaleriji: