NAPUNIO JE 4 ARENE, A ULAZNICE NISU BILE JEFTINE: Koliko je Dino Merlin zaradio koncertima u Zagrebu?

Ulaznice za koncerte bile su rasprodane mjesecima unaprijed, unatoč njihovoj nemaloj cijeni.

željko vidinović

Dino Merlin dva je vikenda zaredom pjevao u zagrebačkoj Areni, na četiri rasprodana koncerta, što znači da je u dvorani bilo oko 22.000 fanova.

Ulaznice za koncerte bile su rasprodane mjesecima unaprijed, unatoč njihovoj nemaloj cijeni. Najjeftinija ulaznica bila je za parter, po cijeni od 35 eura, a mjesta na tribinama prodavali su u nekoliko cjenovnih kategorija, od 30 do 45 eura, s tim da su najjeftinije imale ograničen pogled, piše 24 sata.

željko vidinović 

Mjesta u 'fan pitu' koštala su 70 eura, dok su mjesta za VIP barskim stolovima koštala 120 eura. Mjesta u Vip loži koštala su 130 eura, a u salonu 80 eura.

Uzevši u obzir cijenu ulaznice za parter, koji je bio najpovoljnija kategorija s pogledom usmjerenim prema bini, i podatak da je na jednom koncertu bilo 22.000 ljudi, dolazi se do računice od 770.000 eura. Toliko je novca minimalno publika u Zagrebu dala za svaki od koncerata. Ukupno je to 3,080.000 eura. Prema cjeniku Arene Zagreb, dan najskupljeg najma sa svim otvorenim sektorima iznosi malo manje od 24.000 eura.

željko vidinović 

Nije poznato koliko je dana Merlinov tim iznajmio Arenu za potrebe organizacije koncerta i postavljanja tehnike, ali je poznato da je Merlin Arenu punio četiri dana i za to je platio četiri dnevna najma.

Konobari otkrivaju da se pilo vino i pivo.

'Nije baš bilo pijanih ljudi, svi su došli uživati u glazbi', rekla je jedna konobarica i dodala da su napojnice bile dobre. S druge strane, konobari koji su radili i na koncertima Aleksandre Prijović kažu da su na Merlinu zaradili manje novca.