Nezapamćeni luksuz: Pogledajte kako iznutra izgleda stan u koji Miša Grof ne pušta Nikolinu Pišek

Svekar Viktor Ristović, poznatiji kao Miša Grof, ne da joj u stan. Pravo na ulazak je zatražila sudskim putem.

Instagram

Voditeljica Nikolina Pišek je na društvenim mrežama objavila što se događa ispred stana u Beogradu u kojem je s pokojnim suprugom Vidojem Ristovićem živjela 10 godina. Svekar Viktor Ristović, poznatiji kao Miša Grof, ne da joj u stan. Pravo na ulazak je zatražila sudskim putem.

'Očekivano, ali nadali smo se suprotnome. Djed Miša ne da ući', rekla je Nikolina.

Taj stan već je dvije godine predmet spora između Pišek i Miše Grofa. Nikolini Pišek je na dan smrti supruga Vidoja Ristovića zabranjeno prenoćiti u njihovom stanu na Vračaru, pisao je Kurir. Izvor blizak obitelji Ristović tvrdio je da njegov otac Viktor, poznatiji kao Miša Grof, nije dopustio hrvatskoj voditeljici da uđe u nekretninu u kojoj je živjela s mužem kada su bili u Beogradu.

Voditeljica je u Beograd došla odmah nakon što je saznala da je ostala bez muža. Sa svekrom je primala sućut u njegovom stanu, no navodno, kada je htjela ući u stan u kojem je dotad živjela, nije mogla. On je to izričito odbio.

Nikolina je svojedobno pustila novinare u stan, netom prije njegova preuređenja. Stan je izgledao poput muzeja, a Nikolina se požalila da su zgrade u ulici sagrađene 30-ih godina prošlog stoljeća pa nemaju adekvatna parkirališna mjesta.

Fotografije stana koje je objavio Story pogledajte OVDJE.

Stan se prostirao na 400-tinjak četvornih metara, odnosno na dva kata zgrade koja je godinama u vlasništvu Vidojeve obitelji.

'Nikolinin suprug, s kojim je 2014. dobila kćer Unu Sofiju, strastveni je kolekcionar umjetničkih djela pa ne čudi što im je stan dupkom pun umjetnina na kojima bi im pozavidjeli i brojni galeristi te kustosi muzeja. Samo neka od imena čije slike krase zidove njihova stana su Paja Jovanović i Uroš Predić s kraja 19. stoljeća, Ignjat Job, Milan Konjović, Sava Šumanović i Ivan Radić, koji su djelovali između dva svjetska rata, a iz razdoblja poslije 50-ih godina Aleksandar Tomašević, Petar Lubarda, Bora Iljovski, Predrag Nešković, Edo Murtić i Lazar Vozarević. Na policama su skulpture Dušana Džamonje, Riste Stijovića i Ivana Meštrovića, a pojedini komadi namještaja pripadaju razdoblju secesije, art decoa, baroka, dizajnu 50-ih, ali ima i novih, modernih primjeraka', pisao je 2020. godine Story, jedini hrvatski medij koji je dobio priliku zaviriti u njihov stan.

'Vidojeva omiljena slika je 'Maslinjaci' Petra Dobrovića iz 1928., koju smo dobili kao vjenčani dar. Meni je omiljeni slikar suvremeni umjetnik Momir Bulović. U stanu se nalazi i nama posebna slika 'Poljubac' Vlahe Bukovca, moj dar Vidoju', rekla je Nikolina.

'Umjetnine su se nalazile u gotovo svim prostorijama dvoetažnog stana, koji se sastojao od dva dnevna boravka, tri spavaće sobe, tri kupaonice, garderobe i dviju kuhinja, zbog čega im je životni prostor, tvrdila je Nikolina, pretrpan.

Zbog toga je namjeravala iseliti golemu količinu stvari i rekonstruirati stan, pisao je Story.

'Gornji kat bit će dnevna zona s kuhinjom i velikom terasom, a na donjem katu nalazit će se spavaće sobe s kupaonicama, predvorjem i garderobama pa onaj tko dolazi u goste neće imati potrebu boraviti na donjoj etaži. Plan je i da se liftom može doći na obje etaže. I ono najvažnije - dvije kuhinje smanjujem na jednu. Za posljednji Unin rođendan pekla sam četiri torte, na jednoj etaži nije radila pećnica, na drugoj ploča pa sam kao budala trčala između katova. Iako je to najjeftinija moguća fizička aktivnost, ipak je bilo vrištanja... Vidoje je estetičar i neke stvari ne shvaća kao većina muškaraca. Govorim mu da je isključivi larpurlartist, da živi umjetnost radi umjetnosti i drugo ga ne zanima. Važno mu je da je okružen onime što mu se sviđa, da može u tome uživati, a to što mi padamo preko skulptura i zapinjemo o njegove restaurirane tepihe, drugi je par cipela. U međuvremenu nam je i dijete počelo trčati među svim tim stvarima. Mislila sam da će biti ozbiljnih oštećenja, ali nije nikada ništa razbila. Iako je vrlo živahna. Eto, nečemu je ipak koristilo... Dijete je naučilo šetati muzejom a da ne učini nikakvu štetu', dodala je.

Nadala se da će rezultatom svi troje biti zadovoljni.

'Meni se sviđa ovakva estetika, ali dramatično pročišćena. Ne razilazimo se u tom pogledu, osim što on preferira neke stilove umjetnosti, pogotovo u slikarstvu, koje ja ne volim toliko. Zato će on dobiti svoj kutak u kojem će moći raditi što hoće. Obećali smo mu nekoliko kvadrata. Neću mu zagorčati život, mislim da će i on shvatiti da funkcionalnost nije tako loša. Donekle sam u toj struci pa uviđam prednosti nekog prostora, mogu procijeniti njegov potencijal. Svi se onesvijeste kada dođu k nama, kažu da je kao u muzeju, galeriji. Jest, impresivno je, ali meni je prije svega važno da to postane pros tor koji će funkcionirati. Mislim da kuće i stanovi ponajprije moraju biti funkcionalni za život, a onda sve ostalo. Tu sam praktična i pragmatična i neću popuštati slabostima kojima je Vidoje prije bio sklon. Napravio je ono što ja nikada ne bih - postavio je parket u cijelu kupaonicu. Izgleda fantastično, ali ja sam jezivi higijeničar i mislim da kupaonica mora biti sterilna, s pločicama koje mogu prebrisati. Želim materijale koji su lijepi, ali i funkcionalni i odgovaraju svrsi kojoj su namijenjeni. Neću podilaziti estetici koja nema smisla', rekla je.