Vladari domaće beauty scene diktiraju trendove: Ekskluzivno za novi Story otkrivaju tajnu svog uspjeha

Uspješni poslovni ljudi, kreativci i veliki individualci Jana Dužanec, Zvonimir Franić i Karlo Rusan zajedno pomiču granice poimanja ljepote.

Srećko Rundić

Ovaj je glamurozni trio u iznimnoj, a ponajprije domaćoj i autentičnoj poslovnoj priči - Janu, Zvonimira i Karla - povezalo prijateljstvo, a potom i istovjetni pogledi na poslovanje u beauty industriji, u kojoj je svatko od njih danas nezaobilazno ime u svojoj profesionalnoj domeni.

Jana je diplomirana ekonomistica, a istodobno prvo ime profesionalne nail design industrije, kako u Hrvatskoj tako i u regiji. Zvonimir je vlasnik jednog od najpoznatijih frizerskih salona u regiji i već više od deset godina u samom je vrhu frizerske branše. Karlo je najtraženiji profesionalni mladi make up artist koji se istaknuo jedinstvenim stilom i pristupom šminkanju te doista pomaknuo granice poimanja uloge make upa u svakodnevici mnogih žena.

Sve navedeno dovodi do zaključka da oni postavljaju beauty trendove na domaćem tržištu, a snage su udružili u investicijskom ciklusu brenda The Rite Store u zagrebačkom Kaptol centru.

Press 

Riječ je o već dobro poznatoj beauty oazi mnogih trendsetera, gdje su uspješno ujedinjene luksuzne i pomno odabrane nišne parfemske note, uz clean beauty brendove za njegu lica i tijela, kao i make up koji sadrži inovativne komponente inače standardnih skin care formula. Prije godinu dana Zvonimir i Karlo otvorili su ovu beauty oazu inspirirani svjetskim beauty destinacijama, a sada im se, zahvaljujući sveopćom fascinacijom beauty trendovima i clean beauty pokretom, pridružila Jana jer ona u svojoj poslovnoj viziji, osim nail arta i nail designa, ima i JN Beauty koncept - asortiman kojim oduševljava brojne poklonike dekorativne kozmetike.

Poimanje beauty industrije rapidno se promijenilo u posljednjih nekoliko godina, a promjene se nastavljaju i čini se kao da taj zamah nimalo ne usporava. Zahvaljujući društvenim mrežama i sve većoj osviještenosti kupaca, brendovi velikih kozmetičkih kuća, nakon što su dugo i bez stvarne konkurencije dominirali tržištem, odjednom su se našli u poziciji da moraju posustati i dio tržišta ustupiti manjim proizvođačima. Nišni brendovi imaju inovativne formule, kontrolirano porijeklo sastojaka, proizvode se u ekološki održivim uvjetima, a istodobno njeguju individualan pristup krajnjem kupcu. Clean beauty više nije samo trend, nego pokret čiji je dio i The Rite Store, koji je opravdano zauzeo svoje mjesto uz bok svjetski poznatim konceptima. Tako je ovo postala zagrebačka adresa s mnogim inovativnim i nadasve luksuznim, ali marketinški manje razvikanim imenima (s ciljem da kupcima ponudi visoko selektivne luksuzne proizvode) koji, osim ulaganja u ljepotu, donose i određeno iskustvo te pretvaraju standardnu make up i beauty njegu u prave male rituale ljepote.

Story 

Koncept The Rite Store donosi filozofiju kojom se vode Zvonimir i Karlo, a osobno je preferira i Jana pa se i formalno priključila poslovnoj viziji koju dijele svi troje, uz inovativan pristup beauty industriji. Njihove priče potražite u novom broju magazina Story.

U novom broju pročitajte i ove teme:

BABY LASAGNA: Glazbeni superstar godine

MARTINA VALIDŽIĆ: Priče koje diraju i razbijaju predrasude

JUDI DENCH: Glumačka diva i dama slavi 90. rođendan

MATIJA BOGDAN: Samo je nebo granica

KAMO NAKON POSLA? Adventski šušur u Zagrebu, Varaždinu, Splitu...

Novi broj magazina Story čeka vas na kioscima od srijede, 4. prosinca.