ĐURĐICE, SKIDAMO KAPU Što kažete na parfem s mirisom hrvatskog krajolika?

Dizajnerica Đurđica Vorkapić ponovno je nadmašila samu sebe i predstavila parfem nadahnut hrvatskim krajolikom, kao i pripadajuće ulje za tijelo

Šime Eškinja

Ovo je potpuno nova priča za nas, velik iskorak brenda, ali zapravo je bilo samo pitanje vremena kada će Hippy Garden napraviti parfemsku liniju proizvoda za duh, dušu i tijelo. Inspiraciju za parfem pronašla sam u perunici, šećernoj vati i kasno dozrelim bobicama grožđa sorte izabela harmonizirajući snagu duha. Na obroncima istarskih Krunčića otkrila sam limitirano likersko vino za dušu Port Of Grimalda koje me nadahnulo. Osim parfema, u liniji je i crno mirisno ulje s milijun svjetlucavih zrnaca, definitivno najbolji izbor za njegu tijela. Dugo nam je trebalo da napravimo ove proizvode, ali uspjeli smo na tržište plasirati nešto zaista visoko vrijedno - rekla je Đurđica Vorkapić, dizajnerica i kreativna direktorica brenda Hippy Garden.

Šime Eškinja 

Ova ekskluzivna, limitirana serija proizvoda dostupna je isključivo u trgovinama Hippy Garden i Esplanade Zagreb Hotelu koji ima dugu tradiciju, vrhunskog dizajna, glamura i stila. Parfemski eliksir Ego, miris odvažnosti i senzualnosti, karakterizira ustrajna i profinjena ženstvenost koja je i glavna nit vodilja u kreiranju ove parfemske priče Hippy Gardena.

Parfem je egzotična poslastica za žene na bazi slatkih akorda šećerne vate i mirisa grožđa sorte izabela, ali ipak mnogo mističniji i senzualniji. U početku snažan i intenzivan, postaje mekan i nježan ukras egzotične zavodnice stvarajući delikatan veo mirisa koji se s vremenom razvija. U osnovnoj kompoziciji dominantan je cvijet nerolija, mirisne esencije drva gorke naranče, a u kombinaciji s opuštajućom aromom nebesko plave perunike daje zaokruženost cijeloj mirisnoj skladbi.

Šime Eškinja 

Inače, brend Hippy Garden već je dugi niz godina jedna od konstanti na domaćoj i regionalnoj modnoj sceni jer Đurđica sa svojim timom predano predstavlja nove kolekcije, a često organizira i samostalne modne revije kojima pokazuje svu raskoš svog autorskog potpisa. Još od samih početaka karijere, prije dvadesetak godina, sudjelovala je u reviji Cro-à-Porter u organizaciji Viktora Drage, koji je dodatno pridonio etabliranju brenda Hippy Gardena.

Ubrzo nakon toga, krenula je samostalnim putem i uvijek bila prisutna na modnoj sceni. Osim u trgovini u samome središtu Zagreba, predstavljala je modu koja nije nosila predznak vremena nego je bila tako ‘hippie’. Crni akcenti uvijek su bili najdojmljiviji, kao i modeli koji lepršaju oko tijela te stvaraju dojam slobode i lakoće življenja.