Emotivnost, osjećaj spokoja, mir - sve ono što donosi ljeto satkano je u novu kampanju brenda Hippy Garden. Stalni Storyjev suradnik, fotograf Šime Eškinja, potpisao je nove vizuale za brend Đurđice Vorkapić, dizajnerice s kojom smo razgovarali o novitetima iz njezina kreativna svijeta, planovima za jesen, kao i o tome kako vidi domaću modnu scenu.

Vaša aktualna kampanja, za kolekciju ‘For Her’, ugodno nas je iznenadila. U ljetnoj sezoni doista nedostaje smjelog modnog sadržaja. Kako ste upravo sada odlučili predstaviti novu kolekciju, i to kampanjom?
Ovosezonska modna priča Hippy Gardena nije nastala slučajno. Sve je protkano dubokom emocijom pa fotografije odišu onim što se, barem mi se tako čini, lako prepoznaje, a to su prije svega spokoj i mir. Takve emocije ne mogu se često iščitati iz modne fotografije na kakvu smo naviknuli. Iznimno mi je drago kao dizajnerici što ste primijetili tu smjelost jer je vrlo važno da uspijemo baš to prenijeti modnom konzumentu. Važno je da stvaranjem prenesete ono što osjećate. Upravo zato volim ono što radim jer u mom svijetu stvaranja pravila ne postoje.

Kolekcijom dominiraju bijele haljine prepoznatljivih HG krojeva za svečanije prilike, ali i za ljetnu svakodnevicu. Koji su vam komadi najdraži? Možete li izdvojiti jednu, dvije haljine koje i sami birate za svoju garderobu?
Prepoznatljivi su Hippy Garden krojevi koji dominiraju cijelom kolekcijom. Od prvog dana postojanja brenda, a to je uskoro punih 20 godina, ostala sam vjerna svojoj estetici. Doduše, mogu istaknuti novitete  koji se ponavljaju u nekoliko posljednjih kolekcija, a to su predimenzionirane košulje-haljine. Taj model košulja-haljina u bilo kojem izboru tkanine ili vizuala apsolutni je hit sezone i sigurna sam da će ga moj brend jako dugo zadržati.

Žena ste dojmljivog stila. Je li se vaš osobni stil mijenjao tijekom godina, s rastom brenda Hippy Garden?
Hvala na komplimentu. Držim se zlatnog pravila - jednostavnost je zapravo krajnja profinjenost. Sigurna sam da se to načelo provlači kroz Hippy Garden. Međutim, nakon gotovo 20 godina rada mogu konstatirati da brend ‘radi i postoji’ sam za sebe i da sam na neki način uvijek u službi brenda. Moj je stil uvijek isti, a to je spomenuta jednostavnost.

Je li domaća modna branša i dalje mjesto dobrog biznisa? S obzirom na to da imate veliko iskustvo rada na modnoj sceni, trgovinu u središtu grada… 
Ovisi o tome kako u početku postavite stvari, kakve su vam vizije i nastojanja. Samo dugo postojanje na modnoj sceni pokazatelj je da ste majstor u svom poslu, a prije svega da gradite dobru i kvalitetnu priču jer biste u protivnom odavno nestali. Svojedobno je Hippy Garden imao 15-ak maloprodajnih jedinica, među prvima na ovom području počeli smo se baviti franšiznim poslovanjem i imali smo jasnu strategiju poslovanja. Međutim, prijelomni trenutak dogodio se prije desetak godina kada smo odlučili zatvoriti maloprodajni lanac i posvetiti se isključivo drugim kanalima prodaje i prezentacije, što se pokazalo iznimno pametnim potezom. Sada se naša poslovna suradnja diljem svijeta odvija putem brojnih concept storea. Na vaše pitanje odgovorit ću komentarom: svašta se voli podmetnuti u modnu branšu, ali tu je publika surova i vrlo brzo prepozna što je plagijat, a što original pa najbolji opstaju.

Hoćete li možda tijekom jeseni organizirati reviju? Kakvi su vam planovi?
Naravno, ali Hippy Garden već odavno, odnosno posljednjih desetak godina, ne organizira klasične revije. Uživamo stvarajući konceptualne projekte, i to je ono što se od nas i očekuje. Jednostavno Hippy Garden. Pred nama je nešto izazovno i puno emocije, čeka nas uzbudljiva jesen.

Televizijska voditeljica Ivana Paradžiković obožava vaš dizajn. Kako je došlo do toga, je li Ivana jednostavno ušla u vašu trgovinu u središtu Zagreba i zaljubila se u neke kreacije na prvi pogled? 
Ivana Paradžiković prije svega je prekrasna osoba, jedna autentična osobnost. Između Hippy Gardena i Ivane dogodio se ‘spoj’ na prvu. Zapravo, ne sjećam se našeg prvog susreta, ali u nekim se situacijama ne sjećate ni početka ni kraja, one jednostavno postoje.

Borna Kotromanić je na našem zvjezdanom partyju godine, Story Hall of Fameu, nosila vaš dizajn i definitivno izazvala mnogo komentara zbog odličnog stylinga. Jeste li zajedno birale savršen look? 
Borna Kotromanić osebujna je u svom izričaju. Voli život i lijepe stvari i čini mi se da zna prepoznati lijepo. S Bornom je poprilično jednostavno jer ona zna što želi i vidi sebe u određenoj kreaciji. Nije potrebno puno riječi, ona to jednostavno zna.

Kakav je stil Hrvatica, primjerice, bio prije desetak godina, a kakav je danas? Ima li razlike? Mijenja li se s generacijama? 
Naravno da se mijenja. Moda je promjenjiva, kao i stil. Međutim, ostaju pojedinci vjerni određenom izričaju ili stilu, a naposljetku oni ostaju upečatljivi i prepoznatljivi.