NAJLJEPŠI MACARONSI U ZAGREBU: Upoznajte mladu Mariju koja stoji iza najslađe priče o kolačićima

26-godišnja Marija Jelačić vlasnica je slastičarnice Macarons by Marija, a već četiri godine uspješno stvara najdivniju priču o ovim francuskim slasticama.

Instagram, Stanislav Kostic

Ona je mlada, uspješna, kreativna, uporna i ne poznaje riječ 'nemoguće'. Iako za sebe kaže da je u životu prati sreća, na domaće je tržište dovela nešto što ju je apsolutno izdvojilo iz mase.

Njezino je ime Marija Jelačić, dolazi iz Zagreba, ima samo 26 godina, a već četiri je godine vlasnica jedne od najslađih i najposebnijih zagrebačkih slastičarnica - Macarons by Marija.

Instagram 

U svojoj malenoj tvornici slatkog proizvodi prava umjetnička djela, a uz macaronse koji oduševljavaju okusima i oblicima, nudi i torte kojima je teško odoljeti. U razgovoru za Story.hr, otkrila je nešto više o svom slastičarskom putu. 

Za početak, kada i kako ste došli na ideju otvaranja vlastite slastičarnice?

'Nezadovoljna tadašnjim poslom i željna nove pustolovine u životu, proučavala sam što je tada bilo aktualno u svijetu, ali ne i kod nas. Tu sam priliku vidjela upravo u macaronsima. S obzirom na to da me na prvu nisu osvojili zbog svojih boja, okus je bio ključan. Naravno, degustirala sam macaronse i od konkurencije te zaključila da je vrijeme da se ponuda u Zagrebu upotpuni slastičarnom koja se bavi isključivo proizvodnjom macaronsa'.

Instagram 

S obzirom na to da ste se u projekt upustili veoma mladi, je li bilo trenutaka u kojima ste sumnjali u sebe i pomislili da je to ipak bio preveliki zalogaj?

'Od starta mislim da ja ne znam u što sam se upustila. Tip sam osobe koja ide glavom u zid pa kako bude, ali kažu da sam rođena pod sretnom zvijezdom jer se sve uvijek nekako dobro posloži u moju korist'.

Instagram 

Koliko je teško danas biti inovativan i drugačiji u Vašoj industriji pogotovo nakon što se u posljednjih nekoliko godina na području Zagreba otvorilo zaista mnogo slastičarnica?

'U pravu ste, otvorilo se jako puno slastičarni, no niti jedna se ne bavi isključivo proizvodnjom macaronsa. Tu imam veliku prednost, na moju sreću. Bez obzira na to, uvijek volim biti korak ispred, slušati publiku, svoje klijente i istraživati što je aktualno u svijetu'.

Ranije ste rekli da su mnogi u počecima mislili da je riječ o proizvodnji tjestenine. Koliko je vremena trebalo proći da ljudi shvate da su to zapravo kolačići?

'Naziv macarons najviše je zbunjivao stariju populaciju, pogotovo zato što nisu znali kako se izgovara. Govorili bi 'makaroni' što je podsjećalo na tjesteninu. Dodatnu pomutnju radio je i sam kolačić jer tada nije bio popularan kod nas. Tek kada bi vidjeli uživo, shvatili bi da su bili u krivu. Prvih pola godine bilo je 'borbe' u komunikaciji, ali i dan danas netko zna pitati istu stvar'.

Instagram 

Prošle su već četiri godine otkako postojite. Koji su bili najveći izazovi u poslu s kojima ste se susreli?

'Svaki dan je izazov za sebe, no ipak mislim da je pandemija bila najveći. Nasreću, do sada sam je svaki put uspjela pobijediti te se nadam da će tako biti i u ovoj godini'.

Proizvodite macaronse u raznim oblicima. Koji su Vama najdraži, a koji najtraženiji?

'Macarons oblici priča su za sebe. Koliko god su efektni, zaslužuju jako puno vremena i strpljenja. Ne mogu izdvojiti najdraži macarons, ali najtraženiji su rođendanski, tematski poput unicorna, medeka, peseka'.

Instagram 

U vrijeme blagdana, svi su poludjeli za božićnim macaronsima. Kakvi su se sve mogli pronaći u Vašoj ponudi?

'Svake sam godine sve više iznenađena velikom potražnjom za božićnim oblicima. Uvijek se trudim ubaciti barem jedan novi oblik kako bih priču učinila zanimljivom. Tu se uvijek pronađe Rudolf, Djed Božićnjak, snjegović, Olaf, čizmice, borići, ali i personalizirani macaronsi ove su se godine pokazali savršenim poklonom'.

Instagram 

Imate li spremne nove projekte za 2022. godinu? Planirate li svoje klijente iznenaditi nečim novim i drugačijim?

'Imam osjećaj da je 2022. moja godina. Zbog velike potražnje morat ću proširiti svoju radnju, opskrbiti se novim mikserima i strojevima za personalizaciju. Koliko god deserti fino i primamljivo izgledali, pokazalo se da je i dalje veća zainteresiranost za macaronse, tako da bih ostala samo na njima te obogatila ponudu većim izborom oblika i okusa', rekla nam je Marija.