HUMANITARNI PROJEKT DM & STORY PINK RIBBON: Obilježava se mjesec osvještavanja o prevenciji i borbi protiv raka dojke

I ove se godine listopad diljem svijeta,pa tako i u Hrvatskoj, obilježava kao mjesec osvještavanja javnosti o prevenciji i borbi protiv raka dojke. U tom duhu predstavljene su u zagrebačkom Pappar Bistro & Baru humanitarne aktivnosti i ciljevi projekta dm & Story Pink Ribbon koje se provode tijekom listopada u organizaciji vodećeg lanca drogerije dm, udruge P.I.N.K. - life i magazina Story.

Robert Gašpert za Story

Pod geslom Sačuvajmo zdrave dojke dm-drogerie markt, P.I.N.K. - life i Story već četvrtu godinu zaredom organiziraju sveobuhvatnu akciju Pink Ribbon radi kontinuiranog osvještavanja važnosti borbe protiv raka dojke, što je prepoznala i šira javnost.

Projektom se donacijama prikupljaju sredstva za rad Udruge pomoću kojih ona provodi edukativne programe i radionice te pomaže u kupnji opreme zdravstvenim ustanovama radi poboljšanja dijagnostike, liječenja i rehabilitacije oboljelih i operiranih žena od karcinoma dojke, ali i ostalih karcinoma.

U dobrotvornu akciju mogu se uključiti i svi građani i to kupnjom određenih proizvoda jer tako pridonose skupljanju sredstava za rad Udruge i ostvarenju krajnjeg cilja inicijative. Naime, tijekom listopada u prodavaonicama dm-a diljem Hrvatske mogu se pronaći posebno označeni proizvodi, a za svaki prodani proizvod dm donira jednu kunu za spomenuti cilj. Uz vlastite dm marke - Balea i Alverde - akciji su se priključili i partneri: Ben & Anna Natural Care, Biobaza, Bionsen, Borotalco, CL, Dove, Fenjal, Immortella, L’Angelica, Lavera, Lidera, Sebamed, Melem, Natura Amica, Neutro Roberts, Nivea, Nuxe, Olival, Reebok, Secret, Till flai, Uriage i Vichy.

Robert Gašpert za Story  dr.sc. Andrea Šupe Parun, spec. epidemiologije, Nacionalni koordinator Nacionalnog programa ranog otkrivanja raka dojke

'U mjesecu listopadu, u kojem se diljem svijeta obilježava mjesec borbe protiv raka dojke, još jednom želimo pružiti podršku radu udruge P.I.N.K. – life. Kupnjom dezodoransa čak 25 brendova u prodavaonicama dm-a i u dm online shopu kupci će izravno podržati donaciju udruzi. Od svakog prodanog dezodoransa dm i partneri izdvojit će jednu kunu čime ćemo osigurati financijska sredstva za kupnju opreme za zdravstvene ustanove te podržati udrugu P.I.N.K. - life u provedbi edukativnih programa i psihološkom savjetovanju', poručio je Ivan Horvat, menadžer marketinga i odnosa s javnošću u dm-u.

Brend Story obilježava ove godine jubilarnih 20 godina izlaženja magazina, a od toga već 11 godina sveobuhvatnih medijskih aktivnosti kroz humanitarne, ružičasto obojene projekte, prepoznatljivo Story Pink izdanje tjednika i suradnju s organizacijama koje pomažu oboljelima od raka dojke, kao što je udruga P.I.N.K. - life.

Robert Gašpert za Story  Kristina Krepela

'Inicijativom Story Pink Ribbon kontinuirano pridonosimo osvještavanju javnosti o ovoj zloćudnoj bolesti i važnosti prevencije odgovornim ponašanjem, samopregledom i edukacijom. Uz niz 'ružičastih' aktivnosti u mjesecu borbe protiv raka dojke, istaknula bih upravo tradicionalno izdanje magazina - Story Pink - na čijoj će naslovnici ove godine prvi put, uz domaću zvijezdu, zasjati i ona najveća i najhrabrija, široj javnosti nepoznata dama koja je i sama oboljela od raka dojke. Time ćemo poslati snažnu poruku nade i ohrabrenja svim oboljelima, ali i onima koji se na drugi način susreću s ovom bolešću. Želimo iskoristiti naše moćno sredstvo informiranja, dati podršku i educirati čitatelje jer se crni scenarij često može spriječiti', izjavila je Ana Miščević, Head of Story.

Uz spomenuto prikupljanje sredstava, naglasak se stavlja na edukativan i preventivan aspekt akcije. S obzirom na porast dnevno registriranih slučajeva oboljelih od raka dojke, podizanje svijesti javnosti o bolesti, samopregledu i mogućnostima prevencije od krucijalne je važnosti jer se 90% oboljelih žena može izliječiti ako se bolest otkrije na vrijeme. 'Aktivnost Sačuvajmo zdrave dojke odvija se već tradicionalno, a već četiri godine u toj kampanji sudjeluje i dm. Velika je čast što je kampanja zaživjela među građanima. Važna je svaka aktivnost koja ukazuje na važnost preventivnih pregleda, a dm i Story su neizostavni čimbenici u slanju važnih poruka na temu zdravlja žena. Oboljeli trebaju znati da imaju podršku javnosti i udruge P.I.N.K. - life', naglasila je predsjednica udruge P.I.N.K - life Nives Moric.

Projekt su sudjelovanjem na njegovom predstavljanju u zagrebačkom Pappar Bistro & Baru podržali i izaslanica Gradonačelnika Grada Zagreba dr.sc. Romana Galić, pročelnica Gradskog ureda za socijalnu zaštitu, zdravstvo, branitelje i osobe s invaliditetom, Grad Zagreb, dr.sc. Andrea Šupe Parun, spec. epidemiologije, Nacionalni koordinator Nacionalnog programa ranog otkrivanja raka dojke, te Jasminka Miličević, dipl. med. sestra, glavna sestra Klinike za onkologiju KBC Zagreb, predsjednica Hrvatskog društva onkoloških medicinskih sestara i tehničara.

Uz predstavljeni projekt Pink Ribbon koji je vezan uz dm-ova prodajna mjesta diljem Hrvatske, na konferenciji koju je moderirala glumica Kristina Krepela najavljen je i jedinstveni dobrotvorni događaj – Story Pink Fest koji će se održati 15. listopada na zagrebačkom Cvjetnom trgu, uz 'ružičastu' povorku koja kreće sa Zrinjevca te bogat edukativno-zabavni program otvoren za javnost.

Naposljetku, ove godine prvi put magazin Story i matična izdavačka kuća Adria Media Zagreb provode i nacionalni projekt #dasamprijeznala - istraživanje na temu kako žive osobe oboljele od karcinoma i njihovi bližnji te što je sve nužno promijeniti kako bi se poboljšala njihova kvaliteta života. I sami možete podržati projekt i ovdje se uključiti u istraživanje do kraja listopada.