U sklopu tradicionalnog obilježavanja mjeseca borbe protiv raka dojke danas je održan STORY PINK FEST pod geslom 'Sačuvajmo zdrave dojke'. Manifestacija koju su zajedničkim snagama organizirali udruga P.I.N.K. - life i brend Story obojila je središte Zagreba u ružičasto. Zabavno-edukativni program koji prati donatorska nota počeo je na Zrinjevcu konferencijom za novinare, odakle je povorka podrške oboljelima, predvođena bajkerima udruge Pleter Chapter Croatia, krenula prema Cvjetnom trgu.
Nakon dolaska povorke na Cvjetni trg, održana je modna revija žena članica udruge u pratnji osoba iz javnog života. Članice udruge na reviji su nosile kreacije domaćih modnih dizajnera koji su sudjelovali u ovom projektu, a to su: Robert Sever, Matija Vuica, Ivana Jurić Design, Bite My Style by Zoran Aragović, Katarina Mamić Design, Hippy Garden, Anovi, Etna Maar, Boudoir, Ivica Skoko, Lei Lou by Aleksandra Dojčinović, Duchess, Krie Design i Maleza. Predstavilo se četrnaest žena iz udruge koje su pistom hodale u pratnji osoba iz javnog života koje su podržale akciju 'Sačuvajmo zdrave dojke', a među kojima su bile i voditeljica i poduzetnica Tina Katanić, glumica Petra Kraljev, PR stručnjakinja Ivana Delač, voditeljica Hana Tabaković te mnogi drugi.
'Mislim da je našoj redakciji bitno da sudjelujemo u ovakvim stvarima i da imamo kontinuitet od 11 godina. Da imamo tako dobru suradnju s udrugom Pink life. Ova tema je jako bitna. Većina naše redakcije su žene, nisu ni muškarci isključeni, ali žene su glavne. Mislim da s ovakvim pristupom dižemo svijest ljudi i postajemo dio svakodnevne konverzacije. Ovakva tema više nije tabu tema, to je najbitnije.
Važno je da su poznate osobe uključene u ovo zato što ljudi prate što poznati rade i kad vide njih, počinju i oni taj razgovor za stolom u domovima. To je ono što mijenja stvari. Da samo jednu ženu danas nagovorili da napravi pregled kod kuće, puno smo napravili', rekao je glavni urednik magazina Story Marko Banjavčić.
Nives Moric svoju sreću i ponos nije mogla skriti. 'Moram priznati da nisam doživjela na javno-zdravstvenoj akciji, koju ja radim već dugo godina, toliku količinu ljudi. Ovakvi događaji su poznati u svijetu pa i kod nas. Javne osobe uveliko utječu na poticanje bilo kojeg segmenta zdravstvenog pregleda. Preporučila bih svima da što prije krenu s pregledima', navela je.
Lucija Lugomer jedna je od uzvanica na današnjem događaju prepunom emocija, ali s važnom porukom. 'Mislim da je jako važno da ovakvim stvarima damo na značenje, tih ženama damo podršku. Koliko god one to htjele ili ne htjele priznati - mislim da im puno znači. Jako je bitno i djelovanje javnih osoba jer se time šalje ozbiljna poruka', navela je.
GLAZBENI I EDUKATIVNI PROGRAM
Nakon revije okupljeni su se nastavili zabavljati uz glazbeno-edukativni program. Voditeljica i Storyjevo lice s naslovnice Ida Prester vodila je program, a za glazbenu podlogu bio je zadužen DJ vazmenko Pervan. Projekt su podržali i dječji zborovi Zagrepčanke i dečki koji su otvorili festival te Zagrebački anđeli. Brojnu publiku potom je zabavljala popularna glazbena zvijezda i predstavnica Hrvatske na Eurosongu Mia Dimšić, koja se rado odazvala pozivu i podržala ovoj hvalevrijednoj inicijativi. Atmosferu je dodatno zagrijao nastup zagrebačke pop-rock grupe Heidi šeće psa koja je rasplesala publiku.
Posjetitelji su mogli uživati i u promotivnim aktivnostima te degustacijama partnera - dm Hrvatska, Merkur osiguranje, PBZ Card i Croatia Poliklinika, a kupnjom raznih proizvoda donirati određeni iznos udruzi i pridonijeti ovoj hvalevrijednoj akciji.
Također, tijekom listopada u prodavaonicama dm Hrvatska mogu se pronaći posebno označeni proizvodi, a za svaki prodani proizvod dm donira jednu kunu pa građani diljem Hrvatske tako mogu pridonijeti skupljanju sredstava za rad udruge. Uz vlastite dm marke - Balea i Alverde - akciji su se priključili i partneri: Ben & Anna Natural Care, Biobaza, Bionsen, Borotalco, CL, Dove, Fenjal, Immortella, L’Angelica, Lavera, Lidera, Sebamed, Melem, Natura Amica, Neutro Roberts, Nivea, Nuxe, Olival, Reebok, Secret, Till flai, Uriage i Vichy.
S obzirom na povećanje dnevno registriranih slučajeva oboljelih od raka dojke, podizanje svijesti javnosti o bolesti, samopregledu i prevenciji iznimno je važno pa se, uz prikupljanje sredstava, naglasak stavlja na edukativni aspekt akcije. Osvješćujući karakter ovog eventa, kao i sve popratne aktivnosti više su nego dovoljne da ovu hvalevrijednu inicijativu imamo na umu tijekom cijele godine, a ne samo u listopadu, kad se službeno obilježava mjesec borbe protiv raka dojke.
Dodatnu pogodnost u povodu ovog posebnog dana za posjetitelje i građane pripremio je PBZ Card, vodeća kartična tvrtka u Hrvatskoj, izdavatelj PBZ Card Premium Visa kartice. PBZ Card Premium Visa Happy Day i Story shopping kuponi upravo su danas svim korisnicima ove kartice omogućili ukupno 40 posto popusta na odabrane artikle za više od 500 trgovina diljem Hrvatske.