Više od 88 tisuća građana podržalo rad Udruge P.I.N.K. life: Donirano rekordnih 14.028 eura

dm Hrvatska, P.I.N.K.- life i magazin Story već šest godina zajedno naglašavaju važnost borbe protiv raka dojke.

Robert Gašpert

Pod geslom ‘Sačuvajmo zdrave dojke’ dm-drogerie markt, P.I.N.K. life i Story šestu su godinu zaredom proveli sveobuhvatnu akciju Pink Ribbon, kojoj je cilj kontinuirano osvještavanje o važnosti borbe protiv raka dojke. Da je akcija itekako prepoznata i prihvaćena kod šire javnosti dokazuje činjenica da je na donacijskom čeku koji je danas predan udruzi stajao dosad najveći iznos od 14.028,24 eura. 

Iznos je to kojim je nadmašen i lanjski rekord od 13.269 eura, a posebno raduje i da je broj ljudi koji su se odazvali akciji porastao. Više od 88 tisuća građana u dm-u je kupnjom odabranih proizvoda podržalo ovu donaciju, jer su dm i partneri izdvojili pet posto ukupnog prometa ostvarenog prodajom dezodoransa bez aluminijskih soli čak 27 brendova.

Robert Gašpert 

'Šesta kampanja Pink Ribbon još je jednom pokazala da se kupci dm-a spremno uključuju u naše društveno odgovorne aktivnosti i na toj smo im podršci iskreno zahvalni. Svake godine deseci tisuća građana prilikom posjete našim prodavaonicama pokazuju podršku ženama oboljelima od raka dojke. I ove godine pomogli su nam da skrenemo pozornost na važnost preventivnih pregleda i da pokažemo da, udruženim snagama, možemo napraviti važne pomake. Posebno smo ponosni i zahvalni što nam se ove godine pridružilo još više partnera koji su sa svojim brendovima sudjelovali u kampanji', izjavila je Gordana Picek, voditeljica resora nabave i marketinga dm-a za regiju Adria.

Predsjednica udruge P.I.N.K. life Nives Moric naglasila je da odnos s dm-om i magazinom Story više ne smatra partnerskim, već prijateljskim.

Robert Gašpert 

'Moram reći da mi je cijela ova akcija impresivna jer tijekom listopada, u koju god poslovnicu dm-a uđete, jako mi je lijepo vidjeti policu označenu logom organizacije koju baš ja vodim. To u meni budi ponos na ovu dugogodišnju suradnju', istaknula je Moric.

Dodala je i da je udruga do prošle godine opremala onkološke odjele, a jedan dio sredstava ostavljala za radionice.

'Sada ćemo sredstva utrošiti isključivo za skrb o onkološkim bolesnicima, odnosno za rad udruge, a ako bude prilike malo ćemo uštedjeti za građevinske radove jer je naš prostor stradao u potresu. Nadam se da će ovo godine krenuti obnova, a nama će svaki cent biti potreban da se taj prostor stavi u funkciju', poručila je.

Robert Gašpert 

Magazin Story je prvi medijski brend u Hrvatskoj koji je još 2011. pokrenuo obilježavanje mjeseca borbe protiv raka dojke višerazinskim projektom Story Pink.

'I više smo nego ponosni što iz godine u godinu podižemo ljestvicu i ostvarujemo sve bolje rezultate te da je taj iznos koji će pomoći ženama koje se bore s rakom dojke svaki put sve veći. Ponosni smo i zbog entuzijazma i energije koju cijeli tim brenda Story ulaže u ovaj projekt, baš svi smo svjesni njegove važnosti i zbog toga nam je zaista stalo da mu svake godine damo još više sebe', poručilo je uredništvo magazina Story.