Lana Klingor Mihić široj je javnosti poznata kao bivša pjevačica grupe E.T., a nakon uspješne pjevačke karijere završila je studij novinarstva i ubrzo otvorila PR agenciju koju danas vodi sa suprugom Antom. S vremenom je rasla njezina ljubavi prema kuhanju pa 2016. sudjelovala u kulinarskom showu ‘Celebrity MasterChef’ Nove TV i pobijedila. Lana vodi kulinarske radionice Masterchef@home i vrlo je uspješna influencerica, a bavi se i uzgojem pasa. Uglavnom, ona je žena - majka - kraljica koja će ove godine strogo, ali pravedno odlučivati o najboljim beauty proizvodima.
Kakvu ulogu imaju beauty influenceri u modnoj i beauty industriji? Smatrate li da upravo oni kreiraju trendove?
Kažu da nekoliko puta plasirana laž postaje istina. Zvuči vrlo opasno i jest tako, pogotovo u današnje digitalno doba kada smo stalno na udaru raznih informacija, i potrebnih i nepotrebnih. Stoga je golema odgovornost na svima koji kreiraju sadržaj.
Što vas inspirira kada je riječ o ljepoti i njezi? Imate li beauty heroje ili uzore koji su vas posebno nadahnuli?
Oduvijek mi je glavna inspiracija čista i lijepa koža te dobro ispričane priče s vidljivim rezultatima. Ponekad me zbunjuju brojne informacije koji se serum s čime smije kombinirati, koje se kiseline, peptidi, retinol koriste ujutro ili navečer i slično. No postoji nekoliko zaista konkretnih profila koji stvaraju izvrstan i jasan sadržaj. Sve ono što mi je zanimljivo zapišem pa primijenim ono što mi je potrebno.
Možete li otkriti neke od vaših omiljenih beauty proizvoda ili brendova? Imate li proizvode kojima se uvijek vraćate?
To su prije svega Isadorina crna High Impact maskara za volumen, NAM botox like concealer i Glowish Multidew skin tint kao dnevna varijanta tekućeg pudera od kojeg lice izgleda predivno. Trenutačno ne mogu ni bez vrhunskog Kallos Brow linera. Takvu je preciznost teško naći.
Koje su najveće zablude u vezi s beauty influencerima i njihovim radom?
Pokušavam ne razmišljati o stereotipovima, radije kreiram vlastiti stav na temelju osobnog dojma. Ako netko nekoga prati, vjerujem da mu se sviđa njegov rad i objavljeni sadržaj te da je zaista nešto od te osobe nešto naučio ili doznao. U protivnom ne vidim ni jedan razlog zašto biste nastavili pratiti neki profil ako ne dobivate ono što želite. Osim ako ste u kategoriji hejtera, ali na to uopće neću trošiti riječi ni vrijeme.
Što bi bila vaša beauty definicija?
Manje je više i baš se dobro osjećam zbog toga. Zaista sam jako zadovoljna sobom s obzirom na godine i sve ostalo.
Ove godine članica ste žirija Storyjeva Beauty Influencers Choicea? Koje kriterije smatrate ključnima u ocjenjivanju proizvoda?
Moram napomenuti da mi je neizmjerno drago vidjeti nekoliko hrvatskih brendova u zaista zavidnoj konkurenciji jer smatram da je danas veliki izazov pokrenuti vlastiti kozmetički brend i održati poslovanje. Važno mi je da proizvodi ne sadrže bilo kakve štetne sastojke, da su rezultati vidljivi i mjerljivi, da mi odgovaraju s obzirom na tip kože jer mi je to ujedno jedini kriterij koji mogu primijeniti. Što ne znači da će proizvod koji meni odgovara, odgovarati i nekomu s, primjerice, masnom kožom.
Kako prepoznati pravi utjecaj na društvenim mrežama u odnosu na onaj prividni?
Mislim da to nije teško prepoznati. Nosim to u sebi još iz pjevačkih dana - publiku ne možete lagati. Osjeti to.
Koliko je važno da influenceri, posebno u beauty industriji, budu autentični prema svojim pratiteljima? Jesu li za vas autentičnost i originalnost presudni u odluci da nekoga zapratite?
Nije mi toliko nužno da budem originalna, koliko mi je važno da budem autentična. Mislim da upravo zato i ostvarujem jako dobre rezultate kojima su klijenti, ali i pratitelji zadovoljni. Kratkoročnom promocijom nečega, samo zbog novca, postići ćete suprotan efekt na svim poljima, i kod pratitelja koji vam više neće vjerovati i kod klijenata koji neće biti zadovoljni rezultatom. Neće se to dobro odraziti ni na buduće klijente jer znaju da ste se već povezali s jednim brendom pa kako sada odjednom drugi. To, naravno, ne vrijedi za sve kategorije, ali vjerujem da je jasno što želim reći.
Imate li neki savjet za mlade koji žele postati beauty influenceri? Što bi bilo ključno za uspjeh u ovom području?
Nisam sigurna jer sam imala olakotnu okolnost što sam bila pjevačica pa sam samim time imala i veći broj pratitelja od nekoga tko je nepoznat i tek se počinje probijati u ovom svijetu. No jedno sam naučila, da biste nešto postigli, morate uložiti, a pritom mislim na vrijeme, novac, želju i jako puno rada. Ništa se ne događa po noći i ništa osim kiše ne pada s neba.