Story je i ove godine okupio sedmero vodećih influencera kako bi nam u velikom natječaju Beauty Influencers Choice pomogli izabrati najbolje kozmetičke proizvode i tretmane u 2024. godini.
Glavne zvijezde ovog jedinstvenog natječaja su: Antonija Stupar Jurkin (antonija_stupar_jurkin), Marco Cuccurin (markomarkec3), Lana Klingor Mihić (lanatheklingor), Isabella Rakonić (isabellae), Nika Pavićić (xniks2x), Marina Mamić (marinamamic) i Ema Luketin (emaluketin).
S našim smo se influencerima družili naStoryjevom brunchu u restoranu Forty Two u centru Zagreba, a tom smo prilikom razgovarali s Nikom Pavičić koja je s nama podijelila neke beauty tajne.
Za početak nam je otkrila nam je bez kojeg beauty proizvoda ne izlazi iz kuće.
'Trenutno je to sjajilo, a u ovim hladnijim mjesecima imam neku malu kremu za ruke jer je vani svjež i hladan zrak pa brinem da zaštitim ruke', kaže Nika.
Zamolili smo je da s nama podijeli i svoju tipičnu beauty rutinu.
'Nikad ne preskačem dobar korektor koji može prekriti sve nesavršenosti i neravnine na licu. To mi je nekako must. Moja beauty rutina je jako jednostavna jer ja, kad nisam na nekim eventima i kad ne moram biti sređena, to su tri ili četiri proizvoda. Za dnevni look ništa pretjerano, više volim no make up make up. Olovkom iscrtam usne, podlogu na lice, maskara, pročešljam obrve i to je to', ispričala nam je.
Budući da je poznata po tome da je često mijenjala boju kose, pitali smo je i koja je joj je njeno izdanje i boja kose najdraža.
'Najdraža boja kose mi je ova kojoj sam se upravo vratila, miks između zagasitog gingera i isprano crvene. U tome se najviše nekako osjećam kao ja, to najviše pristaje mom licu. Osjećam se nekako najbolje. Ja sam takva osoba da mi je uvijek lijepo vidjeti neku specifičniju boju kose na ženama', kaže ona.
Kosu njeguje proizvodima prilagođenim za njegu obojene kose.
'Gledam da svaka tri mjeseca idem na bojenje, da prekrijem izrast, napravim nove pramenove, remont što bi se reklo. Svakog mjeseca dolazim svojoj frizerki na preljev, na osvježavanje boje. Najbitnije za bilo koju obojanu kosu su maske s nekim hidratizirajućim svojstvom koje se stavljaju svaki put nakon pranja. Ljubitelj sam proizvoda za tretiranje farbane kose, neovisno o brendu. Meni se pokazalo dobrim sve što ima nekakav zaštitni faktor od vanjskih utjecaja. Bitna je i zaštita od topline pri korištenju bilo kakvog uređaja za oblikovanje. To je moj ključ za lijepu i zdravu kosu', objašnjava.
A koliko Nika prati trendove u šminkanju i ima li neke koje posebno voli ili baš ne voli?
'Ne pratim trendove baš puno jer i ne šminkam jako, ne radim često te glam lookove. Otkrila sam neke svoje proizvode koji mi odgovaraju i mislim da zadnje dvije godine nisam promijenila rutinu. Za neke specifičnije evente ponekad podlegneš trendovima. U redu je to malo okušati u nekim takvim prilikama, ali nisam pobornik da moraš mijenjati svoj dobar način zbog trendova. Poštujem ih, ali više volim svoj neki način. Trend koji mi se ne sviđa nemam, možda mi se baš nisu svidjele one izgelirane začešljane obrve. Nemam ništa protiv, ali čini mi se malo ekstremno. A onaj koji jako volim je ovaj izblendani tamniji kraj umjesto eyelinera jer mi to otvori oči. Ne volim dramatičan eyeliner, više me privlače ti neutralniji, zagasiti, prirodniji tonovi na licu', ispričala nam je.
Kad je riječ o parfemima, otkrila je neke koji su joj najdraži, ali i da voli uniseks parfeme.
'Lancome Idole mi je možda broj jedan jer za njega dobijem najviše upita ljudi koji osjete moj miris, ali sam ljubitelj svakakvih parfema. Ja sam više onaj sezonac, ovisno koje je godišnje doba takve parfeme koristim. Više volim uniseks parfeme. Kenzo Jungle nosim za neke svečanije prilike, Gucci Rush, Zara ima dobre parfeme... Nisam pobornik marki, što mi se sviđa to nosim...
Budući da je Nika otvoreno govori o tome kako je povećala usne, zamolili smo je da nam ispriča svoje iskustvo i upitali ima li neke savjete za djevojke koje razmišljaju o tom postupku.
'Rekla bih definitivno da to nije za jako mlade cure. Da sam na njihovom mjestu svakako bih sačekala neku 18. ili 19. godinu jer se tijelo još razvija i pronalazi svoje finalne forme. Jako ga je teško onda formirati prema nekim svojim željama ako je i dalje u razvoju. Ako se već razmatra ta opcija po meni je 19 ili 20 godina savršen period za to. Postupak ne boli jer dobiješ analgetsku kremu koja ublaži osjet. Traje od šest do devet mjeseci, a postupak nadopune traje nekih 15 minuta. Nije strašno, naravno imaš modrice i otekline, to je sasvim normalna pojava jer se u tijelo ubrizgava nešto strano i nepoznato, to traje 2-3 dana i prođe. Također bih preporučila da se u početku ne ide s velikim količinama jer je to drastičan novi korak i bilo bi dobro da se krene pomalo i da se vidi do koje granice se želi ići. Ja ne podržavam one ogromne usne i pretjerivanje, ja sam ljubitelj prirodnosti i da se nadopune neke nesavršenosti koje naše oko vidi', zaključila je
S obzirom na to da na Instagramu uvijek izgleda odlično, otkrila nam je i koja je najbitnija stvar za savršenu fotografiju na Instagramu.
'Najbitnija je dobra rasvjeta, bez obzira na to jesu li to profi fotke ili ovako amaterski selfie. Ključno je pravilno osvjetljenje. Uz to moj neki ključ je pravilno raspolaganje bojama. Uređivanje fotografija je možda i bitnije nego samo fotkanje. Tako da bih izdvojila uređivanje i pravilnu rasvjetu', objasnila nam je.
Nika nam se pohvalila i jednom novošću, modnim brendom Bena koji je ona sama osmislila i koji će predstaviti 28. listopada.
'Napravila sam ga na temelju povezanosti i uspomena sa svom pokojnim djedom. On me nazvao Bena i otud ime brenda, a opet je proizašlo iz neke moje frustracije činjenicom da za visoke cure nema baš puno odjevnih artikala da ti nešto ne bude kratko. Onda sam odlučila da, ako ne mogu naći, onda ću napraviti nešto svoje i tako se rodila i želja za Benom', govori Nika.
Otkrila nam je i koje komade odjeće možemo očekivati za početak.
'Prvi artikli su setovi trenirki i klasične crne i bijele majice s natpisima na leđima. Moj je cilj bio da na početku napravimo nešto basic, ali je moto kolekcije: 'Here to make your basic anything but basic', znači napraviti neke klasične komade na neki posebniji street style način koji će moći nositi svi.Sve osim hlača su uniseks varijante, znači moći će ih nositi ljudi bez obzira na visinu, starost, spol, pašu svakom, namijenjena je za svakog', zaključila je.
Sviđa li vam se ovaj članak? Pratite li trendove iz beauty industrije i volite isprobavati proizvode i tretmane za njegu i uljepšavanje? Ako ste barem na jedno od ovih pitanja rekli DA! Beauty Influencers Choice by Story #2024 je prava ‘adresa’ za vas!
Vodeći beauty influenceri odabiru najbolje kozmetičke proizvode i tretmane - Antonija Stupar Jurkin (@antonija_stupar_jurkin), Isabella Rakonić (@isabellae), Marco Cuccurin (@markomarkec3), Marina Mamić (@marinamamic), Lana Klingor Mihić (@lanatheklingor), Ema Luketin (@emaluketin) i Nika Pavičić (@xniks2x). Uz zvijezde društvenih mreža, i vi možete dati glas svojim favoritima za njegu i uljepšavanje, do kraja studenog 2024. godine, klikom na Beauty Influencers Choice by Story #2024, a uz to osvojiti i vrijedne nagrade!