BIZARNE ČIZME POSTAJU GLAVNI TREND 2023.: Izgledaju apsurdno, a izuvati ćete ih 30 minuta

Društvene mreže preplavile su snimke najružnijih čizama koje smo ikada vidjeli, takozvanih 'velikih crvenih čizama'.

Instagram

Svake godine svjedočimo sve bizarnijim modnim trendovima, a što su društvene mreže popularnije, to se više ljudi želi pokazati te privući pozornost noseći što neobičnije dizajnove. Ipak, ovih dana na internetu viđamo objekt ili odjevni predmet za koji se nismo pripremili.

Toliko bizaran da je nevjerojatno da ga je netko, iako iz šale, obuo na noge.

Ako još niste vidjeli velike crvene čizme, sigurno hoćete. Ne zato što će ih netko zaista nositi na ulici, već zato što preplavljuju društvene mreže, a naročito Tik Tok. Ipak, ove čizme su toliko bizarne da ih se ni ne može nazvati obućom, već objektom.

Instagram 

Provlači se pitanje jesu li gumene čizme njujorškog umjetničkog kolektiva MSCHF uopće čizme?

Svakako nalikuju na čizme likova iz crtanih filmova poput 'Astro boy' i mogu se obuti na nogu, čak izgledaju prilično udobno, ali njihova svrha nije hodanje u njima već su dizajnirane da potaknu 'hype' na društvenim mrežama, a ne da se nose u svakodnevnom životu.

'Crtane čizme za cool 3D svijet', kaže MSCHF. 'Crtani film je apstrakcija koja nas oslobađa od ograničenja stvarnosti. Ako nekoga udarite u ovim čizmama, začut će se 'BOING'.

Jednostavno nema šanse da netko tko je spreman platiti cijenu od 350 dolara ne bi objavio njihovu sliku na društvenim mrežama. A sudeći prema MSCHF Sneakers Instagram računu, koji je samo feed influencera koji nose cipele brenda, možemo pretpostaviti da je to ono što brend i želi.

Čak i ako nikada niste čuli za MSCHF, velike su šanse da ste u prošlosti naišli na mnoge njihove otkačene tenisice i razne umjetničke koncepte.

Posljednje viralno izdanje tvrtke, 'Big Red Boot', bit će u prodaji 16. veljače po cijeni od 350 dolara. Očekuje se da će cipele postići znatnu premiju na tržištima preprodaje. Cijene na StockX već su znatno iznad 1000 USD, iako bi tražene cijene trebale pasti nakon objave.

MSCHF je osnovao glavni izvršni direktor Gabriel Whaley, bivši zaposlenik BuzzFeeda, 2016. Njegov je cilj od pokretanja naizgled bio ismijavanje svega za što njegovi kreatori mogu smisliti koncept.

Instagram 

Najnovije izdanje MSCHF-a tempirano je uz Tjedan mode u New Yorku, a tvrtka se bavi temom visoke mode s foto snimanjem s modelom Sarah Snyder u čizmama na raznim mjestima u gradu. Apsurdnost ovih čizama podsjeća na ekstremne pufaste kapute, dodatke poput Jacquemusove komično sićušne torbice i Balenciagine vrećice za smeće od 1.795 dolara, kao i na odjeću likova iz crtića.

'Naša perspektiva je da je sve smiješno na neki nihilistički način', rekao je Whaley za Insider u intervjuu 2021. 'Nismo ovdje da učinimo svijet boljim mjestom.'

Ako se ikada odlučite isprobati ove čizme, pripazite na jednu stvar. Sudeći po videima na Tik Toku nekima je trebalo i 30 minuta kako bi uspjeli skinuti čizme s nogu.