Modni spektakl Roberta Severa okupio poznate goste: Pogledajte kako smo se zabavljali na predstavljanju nove kolekcije

Modna revija Severocco Roberta Severa okupila je poznate goste

luka cerovina

Renomirani hrvatski modni brend Robert Sever sinoć je predstavio novu kolekciju Severocco za sezonu proljeće 2024. te okupio preko 500 uzvanika među kojima su bile mnoge poznate osobe.

Robert Sever sada već tradicionalno prezentira svoju novu kolekciju velikom samostalnom revijom. U prepunoj dvorani Mozaik event centra u Zagrebu mnogobrojna poznata lica poput Baby Lasagne, Borne Kotromanić, Nevena Ciganovića, Jagode Kumrić, Konstantina Haaga, Paule Sikirić, Miach, Tihane Harapin Zalepugin, Damira Begovića, Sandija Cenova i mnogih drugih, imala su priliku ekskluzivno vidjeti što je to ovaj modni revolucionar pripremio za novu sezonu.

luka cerovina 

'Kod nas je sve uvijek jako lagano, ja ne volim da taj dan bude stres ili drama, da bude grč, jer to je dan kad mi slavimo, ne samo talent mog tima i rad koji smo uložili kroz šest mjeseci koliko se radi kolekcija, to je dan kad slavimo kreativnost. I u tom kontekstu uvijek volim da to bude jedna opuštena atmosfera, da su moji modeli nahranjeni, opušteni, kad izađu da su sigurni u sebe, da im dam tu energiju i samopouzdanje, a to mogu samo ako sam ja taj dan cool. Ako ja taj dan imam neku svoju dramu, ja ne mogu na van dati ništa. Tako da mi je jako bitno da sam ja taj dan zen. Na kraju cijele priče bitno je da radiš to u što vjeruješ, da si ostvaren u tome, da imaš ljude koji te podržavaju tako da ili kupe tvoje stvari ili dođu kao podrška', ispričao je Robert Sever za Story. 

Robert Gašpert 

Kolekcija Severocco donosi inovativan pristup dizajnu odjeće, ističući se svojom sveobuhvatnošću i pažljivo izrađenim detaljima.Inspirirano etno odjećom koja nije geografski određena, beduinima i viktorijanskom estetikom, kolekcija transformira traper u luksuzni couture materijal. Svaki komad odjeće, od jakni do haljina, oblikovan je s posebnom pažnjom prema udobnosti, praktičnosti i estetici.

Na modnoj pisti, ova kolekcija predstavlja fluidni spoj svih elemenata, stvarajući vizualno putovanje koje očarava i emotivno pogađa promatrače. Svaki odjevni komad pažljivo je izrađen s naglaskom na cjelovitost, gdje je svaki segment važan kao dio šire slike. Forme odjeće su prilagodljive svakodnevnom nošenju, naglašavajući ženstvenost i snagu. Dizajner je pristupio kreiranju ove kolekcije na nov način, dopuštajući spontanost i inspiraciju da oblikuju svaki korak, rezultirajući spojem discipline i kreativne slobode. Severocco kolekcija nije samo skup odjeće, već priča koja spaja različite svjetove u jedinstvenu viziju ljepote i stila.

luka cerovina 

'Kolekciju smo stvarali šest mjeseci i u nju je stavljena sva naša ljubav koju imamo za sam zanat, za tehniku koja stoji iza svake kreacije. Ona je pokazatelj širine našeg razmišljanja i pokazatelj da se i u jednostavnim uvjetima mogu stvoriti čudesa - ako se radi predano i s ljubavlju', govori Robert.

Iskoristili smo priliku i Roberta, čiji je brend postojan već pune 23 godine, koja je tajna njegovog uspjeha i dugovječnosti. 

'Tajna je da nema tajne. Ja sam uvijek bio transparentan u vezi svega što radim. Stvaram jer imam u svom životu tu mogućnost i taj talent, fokusiram se isključivo na posao, ne izlazim, nemam društveni život. Jako sam fokusiran na stvaranje i iskreno mislim da iz zahvalnosti prema tome što imam tu mogućnost stvaranja, znam da je jedini način na koji mogu funkcionirati da samo dalje stvaram. I to je ustvari moja filozofija u vezi svega da budeš iskren prema sebi i svojoj publici, jer ako ti i u jednom trenutku počneš pokazivati da to nisi ti, da fingiraš, da lažeš, publika i klijenti to osjeti i to više nije to. Ja ne volim fejkati, takav sam u svemu, u odnosima, a pogotovo u odnosu prema ovome što radiš', ispričao nam je. 

Zvonimir Ferina 

Što se tiče same revije, priprema za nju započela je prije gotovo tri mjeseca te je uključivala sastanke sa sponzorima, PR timom, snimanje promotivnih fotografija i kampanja. Posljednje aktivnosti uključivale su odabir modela, višednevne probe s modelima i produkcijsko finaliziranje. Sve je bilo pažljivo usklađeno, od glazbe do prostora i same kolekcije. Sever je odabrao vrlo klasičan catwalk za prezentaciju, stavljajući naglasak na prekrasnu odjeću i modele koji su ovaj put nosili vrlo upečatljive kreativne frizure, osmišljene od strane Anite Mioč iz Kuće četki, kao i efektan make-up kreiran od strane umjetnice Sabine Šarić Novak, koristeći ekskluzivne proizvode iz nove, još neviđene kolekcije Jane Iredale.

Zvonimir Ferina 

Ovaj modni spektakl ne bi bio moguć bez podrške sponzora - Dermalogica, Jane Iredale, Kuća četki, Smartwater, Prima, Institut Listz Zagreb, Mozak event centar, Story, Eugene Perma, Poche Paris i the Galerija agency.

Više fotografija s revije i one s uzvanicima pogledajte u galerijama: