Antonija je napustila posao u korporaciji zbog svog brenda: 'Naš nakit je dugotrajan, a istodobno pristupačan'

Brend Anka Jewelry na tržištu postoji četiri i pol godine, a od prvog dana lipnja ove godine, Antonija je odlučila napustiti posao u korporaciji i u potpunosti mu se posvetiti.

Press

Da ništa nije teško kad čovjek radi ono što voli dokazuje priča Antonije Ivanković, mlade dizajnerice nakita koja stoji iza brenda Anka Jewelry. Taj brend na tržištu postoji četiri i pol godine, a od prvog dana lipnja ove godine, Antonija je odlučila napustiti posao u korporaciji i u potpunosti se posvetiti Anki.

'Da bi moglo biti lakše, bi. Ima jako puno papirologije i stvari o kojima moraš voditi računa, ali sve je to ljepota ovog posla. Nikad nisam mislila da ću si voditi knjigovodstvo i raditi obračune, naravno da se više volim baviti dizajnom, no čovjek uči i raste. Kroz to poduzetništvo dobila sam priliku upoznati brojne žene s kojima mogu dijeliti svoju svakodnevicu, a međusobno se guramo i dajemo su podršku. Uvijek može bolje, no nećemo se žaliti, pozitivac sam i uvijek mislim da će sve to biti dobro', govori nam Antonija ponosna na svoju novu kolekciju.

Press 

Kako kaže, u fokusu brenda Anka Jewelry uvijek je žena i gledaju kako da osobnost svake od nas oslikaju kroz nakit.

'Naš stav je da se nakit može nositi onako kako vama odgovara. Možete ga nositi ljeti, zimi... Nije definirano sezonom kakav nakit nosite, a naš je nakit prilagodljiv veličinom, pa ga jedan dan možete nositi na malom prstu, drugi na kažiprstu... Poanta je da ne robujete komadima, već da ih prilagodite sebi kako god vam odgovara', pojašnjava.

Potom se osvrnula na novu kolekciju i otkrila nam kako je ona nastala.

Press 

'Kad smo razmišljali što bismo mogli koristiti kao sljedeće motive i čemu bismo mogli odati počast, odmah nam je na pamet pala Hrvatska, koja ima toliko prirodnih ljepota, jedinstvena je i ima bogatu baštinu. Tako su nam Hrvatska, odnosno porijeklo kojim se trebamo ponositi jer imamo čime, postali motivi. Najteže je bilo odabrati što ćemo od motiva staviti na nakit', otkriva Antonija i dodaje:

'Imamo šest prstenova, a obradili smo grad Dubrovnik s dubrovačkom rozetom te čipku i šlingu kao posvetu Slavoniji, Pagu i Korčuli, odnosno svim regijama u kojima se bave ručnim radom. Zatim imamo maslinu po kojoj smo prepoznatljivi, a ona je posveta Istri, Dalmaciji, ali i susjednoj Bosni i Hercegovini, koja je porijeklo moje mame. Imamo naravno i Jadransko more, kojem smo posvetili dva prstena. Jedan je intenzivno plave boje, dok drugi ima simbole koralja. Imamo i zagrebačku damu, rozetu sa zagrebačke katedrale, i licitarsko srce.'

Kako kaže, htjeli su modernizirati tradicionalni dizajn i stvoriti moderni suvenir, s obzirom na to da je Hrvatska turistička zemlja.

'Htjeli smo da stranci ponesu sa sobom nešto iz Hrvatske što nije neki magnetić, nego komad koji mogu svaki dan nositi sa sobom i prisjećati se kako im je bilo lijepo', dodaje.

'Osim motivima puno pažnje posvećujem materijalu. To je obvezno srebro koje je pozlaćeno, jer želimo da je nakit dugotrajan i kvalitetan, a opet da je pristupačan. Koristimo i poludrago kamenje, to nam je izuzetno bitno jer Anka je posveta mojoj mami. Poludrago kamenje uvijek ima određeno značenje te se na neki način brine o nama. Jedina osoba koja se uvijek brine o nama je naša mama. Zato će kroz sve što radimo uvijek biti prisutan poludragi kamen. U prijašnjim kolekcijama bio je neobrađen, a sad je poliran, no samo zbog tehničkih razloga, da što bolje sjedne u dizajn', ističe Antonija i dodaje da joj je i pakiranje nakita također jako bitno.

Press