Holivudska glumica Salma Hayek pojavila se na crvenom tepihu jednog događanja, a pred fotografima ovog puta nije pozirala sa suprugom Francoisom-Henrijem Pinaultom, inače vlasnikom Balenciage, koja je osramoćena nakon nedavnog pedofilskog skandala.
Naime, Balenciaga je u novoj reklamnoj kampanji prikazala djeca u S&M opremi. Da bi situacija bila još bizarnija, uz neprimjerene fotografije djece, na jednoj se vidi i dokument iz presude Vrhovnog suda SAD-a iz 2008. godine kojom se promicanje ili reklamiranje dječje pornografije potvrđuje kao savezni zločin koji nije zaštićen slobodom govora.
Ubrzo su društvene mreže postale preplavljene kritikama i zgražanjem javnosti nad novim potezom modne kuće što je dovelo do uklanjanja čitave kampanje 23. studenog.
Iako je svijet očekivao da će se Salmin suprug ispričati – uslijedila je samo tišina. Poznata glumica nije komentirala spornu situaciju, niti je osudila ono što se dogodilo. Hayek se sada prvi put pojavila na nekom javnom događanju, točnije na desetogodišnjici DuJour Media, gdje je bila glavna zvijezda, no niti tamo nije rekla niti jednu jedinu riječ.
Salma je prošetala crvenim tepihom u prepoznatljivom stilu - u haljini s volanima koja je istaknula njene obline u prvi plan, ali od momenta kada su se fotografije pojavile na mrežama, oštra reakcija javnosti nije izostala.
Glumicu su kritizirali na društvenim mrežama, a mediji nisu imali lijepe riječi za tvrtku njezina supruga.
Tako je magazin Forbes, nedavno, objavio tekst s naslovom: 'Gdje je isprika Kering kompanije zbog Balenciage i Demne'.
'Gnjev javnosti bio je brz i brutalan, dok je Balenciagina reakcija bila spora i slaba. A nakon ove objave i nakon zahtjeva za komentar, Kering, konglomerat vrijedan 19 milijardi dolara koji posjeduje brend, šuti iza kulisa. Za kompaniju koja tvrdi da je njena strategija 'ujedinjenje odvažnosti, autentičnosti i odgovornosti', Kering je ispunio svoje obećanje odvažnosti. Ipak, ignorirao je svoju odgovornost, podsjećajući na Nerona koji je svirao dok je Rim gorio', piše Forbes.
Podsjetimo, Balenciaga je bila zvijezda u usponu u Keringovom portfelju od šest naslijeđenih modnih marki, uključujući brendove Gucci, Saint Laurent, Bottega Veneta, Alexander McQueen i Brioni. Osim toga, kompanija posjeduje Boucheron i još tri prestižne marke nakita i skoro 20 luksuznih brendova naočala.
Francois je, inače, kompaniju naslijedio od oca, a sa suprugom je bio redovan na revijama Balenciage. Salma sa svog profila nije uklonila fotografije s tih modnih događanja gdje je pozirala s Kim Kardashian, koja je prekinula suradnju s ovim brendom.