Poslovni uspjeh glamuroznog trija: Oni postavljaju beauty trendove na domaćem tržištu

Uspješni poslovni ljudi, kreativci i veliki individualci Jana Dužanec, Zvonimir Franić i Karlo Rusan zajedno pomiču granice poimanja ljepote.

Srećko Rundić

Ovaj je glamurozni trio u iznimnoj, a ponajprije domaćoj i autentičnoj poslovnoj priči - Janu, Zvonimira i Karla - povezalo prijateljstvo, a potom i istovjetni pogledi na poslovanje u beauty industriji, u kojoj je svatko od njih danas nezaobilazno ime u svojoj profesionalnoj domeni.

Jana je diplomirana ekonomistica, a istodobno prvo ime profesionalne nail design industrije, kako u Hrvatskoj tako i u regiji. Zvonimir je vlasnik jednog od najpoznatijih frizerskih salona u regiji i već više od deset godina u samom je vrhu frizerske branše. Karlo je najtraženiji profesionalni mladi make up artist koji se istaknuo jedinstvenim stilom i pristupom šminkanju te doista pomaknuo granice poimanja uloge make upa u svakodnevici mnogih žena. Sve navedeno dovodi do zaključka da oni postavljaju beauty trendove na domaćem tržištu, a snage su udružili u investicijskom ciklusu brenda The Rite Store u zagrebačkom Kaptol centru.

Srećko Rundić  Styling Marko Grubnić; Šminka RuKa Beauty; Frizura Salon Franić. Zahvaljujemo Eichholtz by Mashroom (Branimirova 71 d, Zagreb) na ustupljenom prostoru za snimanje priloga

Riječ je o već dobro poznatoj beauty oazi mnogih trendsetera, gdje su uspješno ujedinjene luksuzne i pomno odabrane nišne parfemske note, uz clean beauty brendove za njegu lica i tijela, kao i make up koji sadrži inovativne komponente inače standardnih skin care formula. Prije godinu dana Zvonimir i Karlo otvorili su ovu beauty oazu inspirirani svjetskim beauty destinacijama, a sada im se, zahvaljujući sveopćom fascinacijom beauty trendovima i clean beauty pokretom, pridružila Jana jer ona u svojoj poslovnoj viziji, osim nail arta i nail designa, ima i JN Beauty koncept - asortiman kojim oduševljava brojne poklonike dekorativne kozmetike.

Poimanje beauty industrije rapidno se promijenilo u posljednjih nekoliko godina, a promjene se nastavljaju i čini se kao da taj zamah nimalo ne usporava. Zahvaljujući društvenim mrežama i sve većoj osviještenosti kupaca, brendovi velikih kozmetičkih kuća, nakon što su dugo i bez stvarne konkurencije dominirali tržištem, odjednom su se našli u poziciji da moraju posustati i dio tržišta ustupiti manjim proizvođačima. Nišni brendovi imaju inovativne formule, kontrolirano porijeklo sastojaka, proizvode se u ekološki održivim uvjetima, a istodobno njeguju individualan pristup krajnjem kupcu. Clean beauty više nije samo trend, nego pokret čiji je dio i The Rite Store, koji je opravdano zauzeo svoje mjesto uz bok svjetski poznatim konceptima. Tako je ovo postala zagrebačka adresa s mnogim inovativnim i nadasve luksuznim, ali marketinški manje razvikanim imenima (s ciljem da kupcima ponudi visoko selektivne luksuzne proizvode) koji, osim ulaganja u ljepotu, donose i određeno iskustvo te pretvaraju standardnu make up i beauty njegu u prave male rituale ljepote.

Srećko Rundić 

Koncept The Rite Store donosi filozofiju kojom se vode Zvonimir i Karlo, a osobno je preferira i Jana pa se i formalno priključila poslovnoj viziji koju dijele svi troje, uz inovativan pristup beauty industriji.

Jana Dužanec

Od hobija do poslovnog carstva

Vaša priča o poslovnom uspjehu doista je inspirativna. Stoga bismo na početku razgovora istaknuli da ste dobar primjer mladima da se trud i rad isplate.

Često čujemo komentare da je netko imao sreće, ali sreća je samo neznatan dio temelja uspješnog vođenja nekog posla. Sve ostalo su rad i kontinuirano ulaganje u sebe, u svoje znanje i vještine te primarno veliki osobni fokus. Od sreće je važnije ne odustati kada je najteže jer to vodi izgradnji i karaktera i uspješnog poslovanja.

Vaše je poslovno carstvo pokrenuto, rekli ste, u studentskoj sobi i proširilo se na sve ostalo?

Moja poslovna priča doista je počela kao hobi i opstala tijekom studentskih godina kao dodatni prihod. Apliciranje umjetnih noktiju ili trajnog laka te svi prateći proizvodi potrebni za te procese tada su kod nas bili doista teško dostupni, a nail art tehnike gotovo i nije bilo u praksi. Do kraja studija stekla sam mnogo vjernih klijentica, što me motiviralo da se istinski posvetim tom poslu. Oduvijek me zanimao nail art, a kako je tada bio inovacija, njime sam se izdvojila iz mase već prisutnih nail tehničara.

Nakon izvjesnog vremena počela sam održavati edukacije, što je rezultiralo velikim interesom u regiji i inozemstvu. S odmakom mogu potvrditi da je taj trenutak bio prekretnica u mojoj karijeri jer je postalo jasno da će se posao širiti. Sljedećih sedam godina bilo je ispunjeno putovanjima i edukacijama diljem Europe, Ujedinjenih Arapskih Emirata i drugih zemalja. Živjela sam u koferima, s kistovima i bojama za nokte.

Posljedično je polako nastajao brend Jana Nails. Počela sam s nekoliko proizvoda i desetak boja. Danas Jana Nails u ponudi ima više od 5000 vrsta proizvoda i prisutni smo na tržištima više od 25 zemalja uz tendenciju širenja proizvodnje i orijentiranost na stvaranje novih trendova. Mnogo truda ulažemo u testiranje proizvoda kako bismo zadovoljili ukuse naših brojnih kupaca i trudimo se, osim estetike noktiju, pridonijeti cjelokupnom beauty iskustvu.

Srećko Rundić 

Što vam najteže pada u vođenju biznisa: administracija, vođenje ljudi ili stalno podizanje letvice samoj sebi?

Najteže mi pada što se i dalje suočavam s nedostatkom osobnog vremena. No to me ujedno i motivira da istražim alternativne i bolje načine upravljanja tvrtkom te razvijanja proizvodnje i plasmana proizvoda. Imam sjajan tim suradnika na koje sam jako ponosna, stoga me dodatno veseli svaki radni dan. Uspjeh tvrtke je uspjeh cijelog tima. Zato nastojim gajiti atmosferu suradnje i međusobnog uvažavanja u timu te uvijek zaposlenicima davati do znanja koliko se cijeni njihova izvrsnost. Smatram da je sve rezultat timskog rada.

Udružili ste snage s dva kreativca i uspješna poslovna muškarca, Karlom i Zvonimirom. Zašto ste se odlučili na taj korak?

Naša suradnja nastala je iz prijateljskih temelja i prethodnih suradnji u realizaciji mnogih mojih kampanja. Od početka mi se svidio koncept The Rite Storea, čak i prije realizacije projekta jer smo mnogo razgovarali o smjerovima razvoja takvog poslovanja. Uvijek sam otvorena dati savjet ljudima koji su mi dragi, poput Zvonimira i Karla, a pritom su i veliki profesionalci potpuno predani ideji stvaranja i napredovanja u poslu. Generalno nemam u planu uključivati se u investicijske projekte, ali The Rite Store se pokazao kao iznimna prilika bliska mojoj estetici, planovima koje imam, a poslovna logika i način rada Zvonimira i Karla također su mi bliski jer dijelimo iste poslovne i etičke vrijednosti. Nametnulo se kao logičan korak udružiti naša iskustva i sposobnosti te se zajednički odvažiti na širenje koncepta The Store.

Što ste naučili od njih, a što oni od vas? Spoj ste 20-ih, 30-ih i 40-ih godina, kako se nadopunjujete?

Kako smo već prije profesionalno surađivali, imam osjećaj da je The Rite Store samo ekstenzija naše suradnje. Svi smo profesionalci, svi smo fokusirani i predani onomu što radimo, svakodnevno komuniciramo i teško je definirati tko od koga uči. Trudimo se uskladiti naše pretrpane rasporede i osigurati protok informacija. Moja je uloga zasad više savjetodavna jer sam i dalje posvećena brendovima Jana Nails i JN Beauty. Zvonimir i Karlo su na dnevnoj bazi involvirani u funkcioniranje tvrtke The Rite Store i cjelokupnog koncepta. Naravno, i oni su se okružili kvalitetnim timom ljudi pa nam nijedan izazov ne predstavlja problem.

Srećko Rundić 

Tko je vaša publika, tj. krajnji kupci?

Kupci brenda Jana Nails su profesionalci koji vode vlastite beauty salone, ali imamo i mnogo individualnih poklonika brendova Jana Nails i JN Beauty. Brojke pokazuju da imamo i sve više klijenata koji nemaju veze s noktima jer su im zanimljivi naši originalni gadgeti te popratni proizvodi brenda. Demografija je tu jako različita, a kupci su, naravno, prvenstveno žene.

Jeste li samoj sebi najbolja reklama u svom poslu?

Kako je moj brend stasao na internetu, neizostavno moram biti osobno prisutna i odvažila sam se biti lice mnogih naših kampanja. Realno je očekivati da koristim apsolutno sve proizvode Jana Nailsa i JN Beautyja pa zašto to ne pokazati kupcima. Osim mog lica, tu su i prekrasni modeli, što naše kampanje, vjerujem, čini vrlo originalnima. Sada već imaju prepoznatljiv kreativni potpis, što nam je donijelo veliki odjek i izvan Hrvatske. Kampanje od prvog dana potpisuje isti kreativni tim koji čine Zvonimir Franić zadužen za kosu, Karlo Rusan za make up i Srećko Rundić za fotografiju.

S obzirom na to da trojac Jana-Ruka-Franić i kreira beauty trendove u Hrvatskoj, što vole naše žene odnosno djevojke?

Svi su globalni trendovi odmah prisutni i kod nas. Zahvaljujući društvenim mrežama, informacije i trendovi su instantno i konstantno u protoku. Ako je nešto danas nosila recimo Hailey Bieber, već sutra to želi cijeli svijet. Više nema počeka - dok iziđe modni časopis, dok se prelista uz kavu…

luka cerovina 

Kakva ste mama, čemu učite sina i kako ga pripremate za život s obzirom na vaš uspješan put?

Svaka majka koja radi i odgaja djecu zna koliko jer organizacije potrebno za usklađivanje poslovnog i privatnog vremena. Nicholas mi je na prvome mjestu i najvažnije mi je da on to zna, kao i da bude svjestan činjenice da sam za njega uvijek tu, bez obzira na sve ostale okolnosti. Ništa te ne pripremi za ulogu majke, ali to je divan posao koji vraća i više od uloženog u smislu čiste ljubavi. Nicholas je uz mene od malih nogu i vrlo dobro zna što radim, poznaje proizvode i naše radne procese. Sada više nije tako malen pa polako razvija i vlastite radne navike. Veseli me što voli sudjelovati i pomoći u poslovima u kojima je to moguće.

Gdje se vidite za deset godina?

Sigurna sam da ću i dalje biti prisutna u biznisu, samo s možda malo više osobnog vremena. Uz Jana Nails razvijamo i JN Beauty, planiramo biti dostupniji i široj populaciji kupaca u smislu ponude proizvoda koji neće biti samo za profesionalnu, nego i za osobnu upotrebu u beauty segmentu. Uz The Rite Store to još jedan poslovni segment kojem ću se više posvetiti u budućnosti.

Zvonimir Franić

Kvaliteta je važnija od uspjeha

Postali ste jedna od zvijezda koje svakodnevno i frizirate, što je rijetkost u svijetu, a kamoli kod nas. Je li to dobra strana vašeg posla ili želite to maksimalno izbjeći?

Svi moji suradnici i ljudi s kojima dijelim svakodnevicu, kako osobno tako i poslovno, sigurno će potvrditi da nisam zvijezda. Štoviše, uvijek sam dio tima koji vodim. Da imam više vremena, možda bih se više bavio zvjezdanom stranom svoga posla. No doista sam prije svega i dalje posvećen frizerstvu te svaki dan radim u salonu s klijentima. Tu je i poslovna strana salona kao tvrtke, kao i The Rite Store koji rapidno raste i zahtijeva moj angažman. Taj zvjezdani moment u smislu da sam javna osoba povremeno me pomalo i iznenadi.

Što vas nakon svih ovih godina i velikog uspjeha i dalje tjera da svaki dan odlazite u salon i ondje radite sve kao i vaši radnici - šišate, radite u smjenama, metete pod? Je li to tajna vašeg uspjeha?

Salon nosi moje ime, uložio sam godine rada i posvećenosti da bi to ime postalo prepoznatljiv brend. U tomu sam uspio i klijenti imaju određena očekivanja koja smo dužni poštovati pa im osim kvalitetne boje i lijepe frizure, pružim i određeno iskustvo tijekom boravka i tretmana u Salonu Franić. Često sam odgovarao na pitanje o tajni uspjeha, a odgovor je uvijek isti - ulažite u sebe, radite predano i posvećeno, ulažite u ljude s kojima radite i primarno se orijentirajte na kvalitetu, a ne na uspjeh. Uspjeh je posljedica svega navedenog, a ne cilj i svrha.

Srećko Rundić 

Vidite li se u salonu i za deset godina ili svoju poduzetnički duh želite više usmjeriti u neke druge stvari?

U frizerstvu se vidim i za sto godina, ali ne nužno s punom satnicom u salonu. Volio bih se posvetiti i drugim segmentima frizerske branše, kao što su edukacije i razvojni segmenti frizerskih proizvoda i usluga. Imam mnogo ideja, ali bez obzira na timsku podršku nemam vremena svemu se kvalitetno posvetiti. Prošle su svega tri godine od predstavljanja ekstenzija Hair by Franić. Kvalitetu brend prepoznali su i klijenti i kolege frizeri pa smo iznimno zadovoljni uspjehom. No već sam zamislio sljedeću razvojnu etapu i tog dijela biznisa, ali sve iziskuje vrijeme i posvećenost da bi realizacija rezultirala kvalitetom.

Kako je došlo do pokretanja The Rite Storea? Sve je krenulo s Karlom, danas je tu i Jana. Kako funkcionirate? Predstavnici ste triju generacija, jer ste 20-ih, 30-ih i 40-ih godina, i dobar primjer poslovnog uspjeha koji nije nastao preko noći.

Kao i Jana i Karlo, mogu reći da je do suradnje došlo postupno ponajprije iz prijateljstva s Janom. Ona je s nama nesebično podijelila svoje iskustvo s početaka poslovanja i pomogla nam da izbjegnemo pogreške koje često prate start up projekte. Ugodno me iznenadilo što se Jana zainteresirala i formalno se uključiti u poslovanje tvrtke The Rite Store, ali kako dijelimo istu viziju poslovanja, s malim odmakom vidim da je taj korak poslovno posve logičan. Jana je neprocjenjiv dodatak The Rite Store timu, vrhunski profesionalac i menadžer pa me iznimno veseli što ću imati priliku s njom surađivati i vjerujem puno naučiti. Njezino iskustvo i način vođenja biznisa, s obzirom na brz rast tvrtke The Rite Store, sigurno će znatno unaprijediti poslovanje te nam pomoći planski urediti širenje poslovanja samog koncepta.

Kakva je vaša definicija ljepote? Koje beauty politike i poruke šaljete svojim radom?

Ljepota nema definiciju, smatram je potpuno individualnom kategorijom. Kad se osjećamo dobro, ujedno i izgledamo lijepo, složit ćete se sa mnom. Moja beauty politika podrazumijeva redovitu i kvalitetnu njegu lica, kvalitetno ošišanu i njegovanu kosa te redovit režim prehrane i treninga. Naravno da je u poimanju ženske ljepote mnogo više faktora nametnutih tijekom dekade djelovanja modne i beauty industrije, ali svakoj bih osobi savjetovao da bira isključivo ono što osjeća kao vlastitu dobrobit. Njegovana koža te lijepa i zdrava kosa nikada neće izići iz mode.

John Pavlish 

Poznato je da ste perfekcionist, komplicira li vam to život?

Više komplicira život nekim mojim suradnicima ako im perfekcionizam nije prirođena karakteristika. Na sreću, okružio sam se perfekcionistima u različitim aspektima, kako kreativnom tako i čisto poslovnom. Moram ustvrditi da se sjajno snalazimo i uživamo u procesima međusobne motivacije za postizanje što boljih rezultata.

Volite putovanja, lijepe stvari, od obuće i odjeće do interijera. Je li vam to i hobi te način da se opustite baveći se modom i uređenjem prostora?

Obožavam putovati, otkrivati nove destinacije ili posjetiti iznova mjesta i gradove u koje se rado vraćam. Nisam baš predani šopingholičar, Karlo je puno posvećeniji modnim trendovima i detaljima. Kako često zajedno putujemo, ja sam taj koji je skloniji posjetiti muzej negoli neku trgovinu. Naravno, volim i pratim modu i zadovoljstvo mi je kupiti odjevni predmet ili modni dodatak kada mi se posebno svidi. No nisam opterećen trendovima u smislu da moram odmah imati najnovije kreacije iz dizajnerskih kolekcija. Teško odolim kupnji parfema i proizvoda za njegu kože, to mi je strast i lako me nagovoriti da isprobam novitete ili obnovim zalihe.

Mnogi vas znaju kao frizera, a manje je onih koji su upoznati s vašom strašću za poduzetništvom. Koji su vam ciljevi?

Osim frizerstva, tu je sada koncept The Rite Store u koji ulažem jako puno vremena. Cilj mi je i dalje razvijati taj dio posla u smjeru stabilizacije trenutačnih tržišta te osvajanja novih, kao i ugovaranja novih distribucijskih ugovora. U vrlo kratkom vremenu prerasli smo početni plan pa mi je primarni cilj zadržati taj zamah.

John Pavlish 

Je li ljepota skupa?

Kako sam već spomenuo, ljepota je za mene relativna i individualna kategorija, ali rekao bih da njegovan izgled ima svoju cijenu. Teško je definirati što je skupo. Kvaliteta uvijek ima i određenu financijsku vrijednost, ali iskustvo mi pokazuje da se uvijek isplati uložiti u dobar proizvod i vrhunsku uslugu, odnosno dati prednost kvaliteti u odnosu na kvantitetu.

Jesu li žene danas preopterećene izgledom, pogotovo mlade?

Čini mi se da pod utjecajem društvenih mreža određene ideje o izgledu i uljepšavanju mladi ljudi počinju poimati sve ranije. Kada je riječ o stjecanju dobrih navika o njezi kože i kose ili, primjerice, o pravodobnom korištenju proizvoda koji sadrže SPF, reći ću da je sve ranije promišljanje o izgledu dobro. No kao i u vezi sa svakom drugom temom, kada fokus ode u ekstrem i očekivanja postanu nerealna, možemo utvrditi da su mladi preopterećeni izgledom, ali i drugim važnim životnim pitanjima.

Imate li želje, o čemu sanjate?

vjestan rizika da ću zvučati staro, izreći ću iskreno da sebi i svojim bližnjima te svim suradnicima želim ponajprije zdravlje. Sve ostale želje u poziciji smo i sami realizirati, učiniti mogućima svojim radom i sposobnostima. Izbjegavam govoriti o čemu sanjam jer u nekom trenutku snovi doista budu samo snovi. No malo po malo i na sve dosadašnje snove uspješno sam stavio kvačicu. 

Karlo Rusan

U životu me motivira želja za stvaranjem

Što vas vodi kroz život - strast, ambicija ili nešto treće?

Rekao bih ponajprije kreativna znatiželja i strast. Čista ambicija i želja za uspjehom samo radi uspjeha nikada nisu bile moja motivacija. Prije svega sam kreativac, a neki bi rekli i perfekcionist pa me i u životu i u poslu motiviraju želja za stvaranjem te namjera da finalni rezultat bude što bolji.

Predstavnik ste mlade generacije uspješnih poslovnih ljudi, ne samo u vizažističkoj karijeri. Sve ste postigli sami, a počeli ste od nule. Što biste savjetovali mladima, na čemu trebaju raditi da bi postigli uspjeh?

Najvažnije je predano raditi, usavršavati vještine i dopunjavati znanje. Učenje je cjeloživotni proces i nema većeg zadovoljstva od učenja o nečemu što volimo, što nas ispunjava. Rekao bih da treba slijediti svoje srce, strast i znatiželju u odabiru profesije.

Srećko Rundić 

Mnogima ste poznatiji kao RuKa Beauty, što vam je donijela titula jednog od najboljih i najtraženijih vizažista u regiji?

žUvijek je lijepo biti profesionalno prepoznat, a takve laskave titule u javnoj komunikaciji dodatno me motiviraju da budem što bolji u svom poslu te da i dalje radim na sebi. Uvijek me više od javnih pohvala vesele one koje dobijem od klijentica, kada vidim da blistaju od sreće i samopouzdanja. Posao vizažista dosta je osoban i samo je manji dio mog rada vidljiv javnosti zbog pažnje usmjerene na klijentice koje su slavne osobe ili, primjerice, većih projekata televizijskih kuća.

Poznavajući vaš rad, jasno je da većinu vremena radite. Kako izgleda vaš dan?

Moji su dani netipični u smislu obaveza i često nepredvidivi jer se prilagođavam klijentima i projektima na kojima radim. Jutarnji sam tip i volim rano ustati, ponekad čak i prije svitanja. To je vrijeme kontemplacije koje odvajam za sebe. Pijem kavu u miru jer u to doba dana još nema telefonskih poziva i planiram dan sukladno najavljenim obavezama. Iako se čini da je posao vizažista repetitivan, svaki je dan drugačiji jer sa svakim klijentom dolazi nova energiju. Osim klijenata, tu su i sastanci vezani uz poslovanje The Rite Storea, kontakti s kupcima, dobavljačima, interni kreativni sastanci s timom s kojim surađujem. Uvijek nešto osmišljavamo - prezentacije, kampanje, nove aktivacije. Jako volim taj kreativni dio posla, a imam sreće što sam okružen sjajnim suradnicima koji se bave financijskim i administrativnim dijelom poslovanja, što mi omogućuje da se potpuno posvetim kreativnom i konceptualnom dijelu poslovanja.

Kada spremite svoje kistove, poslovno ste orijentirani i na iznimno uspješan brend, tj. dućan The Rite Store. U njega ste unijeli sve svoje znanje i estetiku, čime se vodite u tom beauty svijetu?

Kako sam već naglasio vezano uz make up profesiju, tako se i u dijelu posla vezanog uz The Rite Store trudim biti maksimalno fokusiran i educiran, a pritom slijedim vlastiti ukus i osluškujem želje klijenata, naravno. Da biste se danas izdvojili u beauty segmentu, nije dovoljno samo slijepo slijediti trendove. To je vrijeme prošlo. U The Rite Storeu želimo ponuditi luksuznu selekciju brendova i vrhunskih proizvoda, a ne razvikana imena kozmetičkih megakorporacija.

Vaš oslonac, desna ruka i poslovni partner je Zvonimir Franić s kojim ste i pokrenuli ovaj brend. Nedavno vam se pridružila i Jana Dužanec, kakva je vaša poslovna misija?

Zvonimir i ja već dugo surađujemo, a s vremenom se postupno oblikovala i zaživjela ideja o pokretanje The Rite Storea. Naša zajednička opsesija skin careom pokrenula je cijeli proces pa su osim dućana tu sada i brendovi čiji smo zastupnici za određena tržišta. Cijeli posao jako brzo raste. Jana je od samog početka bila prijateljski uključena u nastajanje koncepta The Rite Store. Puno nam je pomogla savjetima i idejama s obzirom na to da je sama izgradila vlastiti beauty biznis, mnogo smo od nje naučili. Drago nam je što je Jana prepoznala kvalitetu koju zagovaramo te što dijelimo iste vrijednosti, kako poslovno tako i u beauty industrija. U konačnici, što je pronašla vremena i formalno poslovno se pridružiti našem The Rite Store timu.

Danko Šimunović 

Izniman ste esteta, kod vas je sve tako lijepo i clean, od odjeće do uređenja doma.

Estetika je za mene cjelovita osobna vizija koju želim održavati u svakom segmentu, osobno i poslovno. Svakodnevica, obaveze i posao često nisu baš po našoj mjeri. Često teško usklađujemo poslovno i privatno pa se neki dani pretvore u sveopći kaos. Baš zato smatram da moramo inzistirati na vlastitoj estetici, okružiti se lijepim i pozitivnim stvarima, odvajati vrijeme za sebe i svoje najbliže. Ponekad je dovoljno ugoditi si ponekom lijepom sitnicom, makar to bio samo kratki ritual njege ili opuštanja.

Pada li vam teško uloga osobe koja stvara beauty trendove u Hrvatskoj? Gdje vi pronalazite inspiraciju?

Ne doživljavam svoj posao kao misiju, ali moram neskromno priznati da mi je drago kada vidim da je klijentica prihvatila moj savjet ili sugestiju. Kada sve to još stavite u javni diskurs, naravno da mi laska, ali ne opterećuje me. Sve što radim, radim iskreno i strastveno, bez obzira na to tko je klijent. Veseli me izdvojiti vrijeme za edukaciju, eksperimentiranje, isprobavanje noviteta u područja njege lica i make upa. Čini mi se da inspiracija dolazi sa stalnim učenjem i pomicanjem vlastitih granica.

Na osnovi vašeg rada s klijenticama, koliko je ženama važan segment vanjske ljepote? Što najviše žele?

Neupitno je da živimo u vremenu pojavnosti pa je vanjski izgled ujedno i dio svojevrsne komunikacije. Ženama je vanjski izgled iznimno važan, što je i dokazano u raznim dekadama, a sada primjećujemo da je sve više važan i muškarcima. Osim uljepšavanja šminkom, jako je važno brinuti se o sebi, o svojoj dobrobiti u svakom segmentu. Kako ta tema sve više dolazi u fokus javnog interesa, moram reći da mi je jako drago što svi postajemo svjesniji sebe i važnosti brige o sebi.

Srećko Rundić 

Jeste li i vi žrtva beauty industrije u pozitivnom smislu? Isprobavate li uvijek novitete kako biste što bolje svoja iskustva prenijeli klijentima?

Apsolutno, već sam naglasio da sam znatiželjan pa rado isprobavam nove proizvode - analiziram sastojke, čitam recenzije… Tako mi je i klijentima lakše nešto preporučiti jer znam koju teksturu ili miris netko preferira. Ili ako je riječ o skin care proizvodu, znam koji dio problematike kože neki proizvod može riješiti.

Kažu da rad s ljudima najviše umara, kako punite baterije? Što radite kada ne radite?

Kako rano ustajem, tako rano i legnem. Nisam ljubitelj čestih izlazaka. Možda je razlog tomu što svakodnevno radim i kontaktiram s jako puno ljudi pa mi za opuštanje i punjenje baterija više odgovara intimnija atmosfera u krugu obitelji ili prijatelja. Volim ležernije varijante kućnih druženja ili opušten izlazak u kino, na koncert ili večeru. Redovito treniram i trudim se ne propuštati termine u teretani. Osim forme i kondicije, to je ujedno odličan način otpuštanja stresa te jedna od rutina kojom činim nešto dobro za sebe.