UDARAC NA MILIJARDERSKI EGO: Badići Kylie Jenner se ne prodaju najbolje, možda zato što su besramne kopije?

Najmlađa sestra Kardashian-Jenner klana, Kylie Jenner, nedavno je predstavila novu liniju badića koji baš i nisu najbolje prošli kod obožavatelja.

Profimedia

Kroz godine, svaka je sestra Kardashian-Jenner obitelji pokrenula svoj biznis kojim se danas uspješno bavi.

Iako su karijeru započele kao reality zvijezde u popularnom showu 'Keeping Up With The Kardashians', slavu stečenu pred kamerama iskoristile su za stvaranje dodatnih karijera.

Dok Kendall uspješno pliva manekenskim vodama i vlasnica je vlastitog brenda tekile '818', Kim se bavi svojom modnom markom 'Skims' i kozmetičkim brendom 'KKW Beauty'. Khloe ima svoju liniju odjeće 'Good American', dok Kourtney održava svoj portal 'Posh'.

Instagram 

A upravo je najmlađa sestra, Kylie Jenner, napravila možda i najveći uspjeh tako što je prije nekoliko godina pokrenula kozmetičku kompaniju Kylie Cosmetics. Sve je započelo s ruževima za usne dok danas u svom asortimanu ima svaki proizvod važan za njegu kože. A naravno, ni to nije bilo dovoljno pa se nedavno bacila u proizvodnju kupaćih kostima. Sredinom ožujka predstavila je svoj novi projekt pod nazivom 'Kylie Swim', a onda je prvu liniju izbacila 17. rujna.

Predstavila je nekoliko krojeva u kojima dominiraju žute, crvene, narančaste i roze nijanse, a cijene se kreću od 40 do 85 dolara (od 255 do 543 kune). I dok su njezini obožavatelji jedva čekali vidjeti što im je Jennerica spremila, mnogi nisu bili toliko oduševljeni projektom. Neki su pisali da su badići namijenjeni samo mršavim djevojkama, drugi da 'tako mala količina materijala ne vrijedi toliko novaca', a treći su se pitali zašto je liniju kupaćih kostima izbacila sredinom rujna.

Instagram 

I iako su svi mislili da će se se cijeli asortiman rasprodati u tren oka, slučaj nije bio takav. Naime, sold-outani su modeli 'Caicos', 'August' i 'Kylie', a možda bi slučaj bio drugačiji da njezini modeli nisu kopija već postojećeg brenda.

Naime, čim je Kyliein tim kreirao službeni Instagram profil novog projekta i objavio prvu fotografiju, veoma se brzo javio drugi brend badića pod nazivom 'Nemesis' koji broji nešto više od 17 tisuća pratitelja. Oni su u prodaju izbacili skoro pa jednaki dizajn badića, ali mnogo ranije nego što je Kylie svoj pokazala javnosti.

'Zamislite da ne morate raditi ni jedan dan u svom životu dok istovremeno tvrdite da radite na nečemu što zapravo kradete', piše u opisu fotografija u kojima su uspoređeni Kylieini badić s onima tog brenda.

Je li si tim potezom Kylie privukla lošu karmu i slabu prodaju artikala, vrijeme će pokazati, ali već svi jako dobro znamo da se njezine make-up kolekcije uvijek rasprodaju u samo nekoliko sati.

Fotografije badića iz Kylieine linije, pogledajte u našoj galeriji.