Victoria Beckham u suradnji s The Outnetom ima novu kolekciju izrađenu od ostataka već korištenih predivnih materijala i tkanina, po pristupačnijim cijenama.
Stvarno prekrasni komadi po nižim cijenama nego što smo od ovog brenda navikli, stvoreni su većinom iz vlastite arhive materijala Victorije Beckham. Iako je jedna od omiljenih i najtraženijih modnih dizajnerica generacije mnogima su njene kreacije i high fashion modeli nedostižni što se tiče cjenovnog aspekta, ali bi svi poželjeli barem jedan komad iz njenih kolekcija imati i u svojoj garderobi.
Kako bi došla do što šire i raznolikije publike, Victoria je već surađivala s brendovima poput Reeboka, Targeta i Estée Lauder i radila na stvaranju kolekcija koje i dalje imaju njen prepoznatljiv pečat, ali s pristupačnijim cijenama. Proteklog tjedna iz vlastite arhive izašla je s jedinstvenom i pristupačnijom kolekcijom u suradnji s The Outnetom, modnom platformom s raznovrsnom ponudom dizajnerske odjeće.
Kolekcija se sastoji od 25 predivnih komada izrađenih od preoblikovanih i prerađenih višaka tkanina iz starih kolekcija. Savršeno jesensko pletivo, elegantne haljine koje prate i naglašavaju liniju tijela i kaputi i sakoi od toplih vunenih tkanina odlično prenose ljepotu i kvalitetu izrade na koju smo navikli od brenda Victorije Beckham, ali po nešto manjim cijenama nego što je uobičajeno.
U predivnoj jesenskoj paleti boja koja se proteže od svijetlijih bijelih i bež nijansi do tamnijih smeđih, najviše se među dominantnim i prepoznatljivim bojama maslinasto zelene i tamnoplave, ističu bistre i svježe nijanse limun žute i kobalt plave.
I sama Victoria otkrila je da je 'ova suradnja bila prekrasna prilika za nas da prenamijenimo višak tkanine na novi, uzbudljiv način'.
'Uvijek tražimo načine kako da što više budemo odgovorni s našim kolekcijama i ispitujemo i potičemo kreativnost. Ova nam je suradnja dopustila da slavimo našu prošlost sa savjesnim pogledom na budućnost.'
Svi komadi su predivnog, ali jednostavnog i nosivog dizajna, a nama su za oko posebno zapeli karirani baloner od tvida i čupava kobalt plava dolčevita od debele merino vune, koji bi mogli biti i među najprodavanijima. Kolekcija savršeno utjelovljuje srž brenda Victorije Beckham s jednostavnim pristupom, ali luksuznim materijalima. 'Naša namjera je bila stvoriti mješavinu najbitnijih komada zimske garderobe iskoristivog i pristupačnog dizajna.' Cijene hlača, kaputa, džempera, ali i modnih dodataka kreću se od 250 do 850 funti.
Podsjetimo, supruga Davida Beckhama navodno se nalazi u poslovnim neprilikama, kako već neko vrijeme pišu britanski mediji. Victoria je bila 25 godina pod svjetlima reflektora i stalno u fokusu javnosti što joj je omogućio i brak s Davidom Beckhamom s kojim je stekla bogatstvo od 450 milijuna funti pa se sad ne može nositi s time da su je zasjenile ljepše, mlađe, zanimljivije i kreativnije žene, moglo se pročitati.
Dizajnerica je sve manje popularna na Instagramu, a njezin brend odjeće nije dospio ni na jednu naslovnicu časopisa u posljednje dvije godine. Poznato je i da je Victoria prošlog mjeseca odustala od sudjelovanja u Tjednu mode u Londonu i priredila je virtualnu reviju koju je pratilo tek jedan posto njezinih pratitelja od ukupno 29 milijuna.
Beckham, koja je od 2008. sa svojim brendom nakupila dug od 46 milijuna funti,pravdala se da je za to kriv koronavirus. No britanski mediji su objasnili da je njezinu popularnost smanjilo to što se muž David sve rjeđe pojavljuje s njom, kao i sinovi Brookyln i Romeo koji trenutno borave u Americi.
'Ona je zbunjena i ne može shvatiti zašto su stvari krenule naopako. Ako ništa drugo, osjeća da je bila otvorenija i da se posljednjih godina više angažirala sa svojim fanovima zahvaljujući interakciji s njima na društvenim medijima', rekao je izvor blizak dizajnerici.
U fotogaleriji smo za vas izdvojili 10 predivnih komada iz najnovije kolekcije!