Pred nama je 14. po redu Weekend Media Festival u Rovinju koji počinje u četvrtak, 24. rujna.
Među uzvanicima i panelistima ove godine je i TikToker Dario Marčac iz Karlovca koji ima tek 26 godina. Dario je u samo godina dana skupio pola milijuna pratitelja te je jedan od najutjecajnijih TikTokera na ovim prostorima.
Nedavno je odradio izazov '60 dana' koji je na TikToku pregledan 370. 000 puta. Dario je u tom zadanom periodu potpuno transformirao svoj izgled što je izazvalo oduševljenje pratitelja i potaknulo mnoge da se počnu baviti sportom. Cilj mu je pozitivno utjecati na svoju okolinu i ponuditi dobre priče putem društvenih mreža, koje će ukazati na to da svi imamo iste šanse za uspjeh.
Sa simpatičnim TikTokerom porazgovarali smo uoči Rovinja te otkrili sve tajne njegovog uspjeha, ali i planove za budućnost.
Story: Kakav sadržaj objavljuješ na TikToku? Kako ti je pošlo za rukom da u godinu dana skupiš pola milijuna pratitelja?
Objavljujem raznovrstan sadržaj na TikToku, od mog svakodnevnog života, što uključuje snimanje treninga, situacija koje nam se svima pojavljuju u životu pa sve do odmora i uživanja. Izmišljam različite izazove ili prihvaćam one koje mi publika zadaje. Smatram da me prati velik broj ljudi upravo zbog iskrenosti i razumijevanja koje imam prema njima. Povezan sam s publikom koja me prati i prikazujem im da i oni mogu postići sve što sam i ja uz trud i vjeru u sebe.
Story: Publika ćete slušati ove godine u Rovinju. Koja će biti tvoja uloga?
Ove godine sudjelujem na panelu i dodatno kao predavač. Na panelu ćemo pričati o utjecaju influencera i kako se promijenio cjelokupan marketing te pogled na društvene mreže. Na posebnom predavanju pokrit ću trendi temu današnjice, a to je TikTok. Objasnit ću kako funkcionira te kako se može iskoristiti u poslovne svrhe.
Story: Ti si najmlađi predavač na WMF-u. Koliko ti to laska i što misliš kako će starija publika reagirati na to da im netko s 26 godina daje savjete?
Ponosan sam što s 26 godina ostvarujem ovakve rezultate i sudjelujem na najpoznatijem festivalu u regiji i to kao predavač. Današnje društvo shvaća da mlađe generacije nisu te koje zaostaju već mogu biti primjer ostalima, a poznavanje tehnologije i novih modela poslovanja nas može vinuti u visine.
Story: Koji su ti planovi za dalje?
Planovi su nastaviti raditi na sebi sto će mi omogućiti da dodatno mogu pomoći zajednici. Trenutno vodim TikTok profile kompanijama koje su prepoznale potencijal platforme, ali ne znaju kako snimiti video koji će proći kod pratitelja. Kroz predavanja također prenosim svoje znanje i iskustvo s najbrže rastuće društvene mreže.
Story: Koliko se dugo misliš baviti ovim poslom? Misliš li da će TikTok još dugo biti popularan?
Nastavljam se baviti sve dok bude u trendu. Svakako da će biti još popularno. Možemo napraviti usporedbu s Facebookom ili Instagramom. Oni su već dugo aktivni i ljudi sve te platforme i dalje koriste. TikTok je trenutno najpopularnija platforma, za par godina će biti neka druga. Što god da to bilo, smatram da moramo, ako želimo uspjeti, biti u trendu i pratiti što rade i na što svoju pozornost usmjeravaju mladi koji su budućnost.
Dario, sretno!