VELIKO SRCE DOMAĆIH KREATIVACA: Pronašli su način kako da i sami pomognu narodu Ukrajine

Brojni su hrvatski brendovi odlučili pronaći način kako da i sami pomognu narodu Ukrajine.

Kragrlica

Prije mjesec dana brojni su Ukrajinci uživali u svojoj svakodnevici i omiljenim ritualima kakve svatko od nas ima. Da ime je netko tada rekao da će se njihova zemlja za nekoliko dana pretvoriti u krvavu bojišnicu, vjerojatno bi tek rijetki povjerovali. Ali se pretvorila. I mnogi svejedno i dalje ne vjeruju.

Više od 2 milijuna Ukrajinaca odlučilo je napustiti svoj dom ne znajući hoće li ga ikada više vidjeti i sigurnost i mir potražiti pod nekim drugim nebom, a ljudi diljem svijeta neprestano traže nove načine kako im pomoći. A kreativni su bili i naši domaći kreativci koji su odlučili dio svoje zarade odvojiti upravo za pomoć izbjeglim Ukrajincima.

'Dragi naši, zadnjih dana smo šutjeli na društvenim mrežama i na taj način poštivali ozbiljnost trenutne situacije u svijetu koja nas je, kao ljude koji stoje iza jednog malog brenda i ne žele se od njega distancirati, jako pogodila.

Obećali smo ovu godinu posvetiti životinjama i njihovim malim šapama pa je treći mjesec trebao biti rezerviran samo za njih, no izgleda da smo zakoračili u vrijeme kad je vrlo teško planirati bilo što. S udrugom HRABRE NJUŠKE još početkom godine dogovorili smo donaciju prikupljenih sredstava koja će iznositi 10 kuna od svakog prodanog proizvoda, no ne želimo je premještati na neka "bolja vremena" jer nezbrinutim šapicama su teška vremena - uvijek.

Paralelno uz njih prikupljat ćemo i sredstva za donaciju potrebitima iz Ukrajine, tako da u ožujku i za njih doniramo po 10 kuna od svakog proizvoda.

Znamo da naš ulog u globalnim razmjerima nije velik, ali je jako značajan nama koji stojimo iza Kragrlice i kojima je za pokretalačku energiju potrebna motivacija, jer moramo priznati da posljednjih dana nemamo "želuca" za svakodnevicu.

Sasvim je u redu i ne liti krokodilske suze, blokirati bilo kakve ratne sadržaje i živjeti u svom sretnom mjehuriću, no 'učiniti nešto' je jedini način na koji se Kragrlica nosi s ovom situacijom', stoji u objavi Kragrlice, mnogima omiljenog brenda nakita. 

Sličnog razmišljanja bio je i tim koji stoji iza brenda Puro Amor Design koji je odlučio kompletnu zaradu od prodaje šalica sa simbolom mira u bojama ukrajinske zastave donirati potrebitima, te ekipa iza brenda Cro.nopi koja je odlučila besplatnim privjeskom nagraditi prvih 15 osoba koje doniraju 100 kuna u neki od humanitarnih fondova za Ukrajinu

Iako svi živimo u nadi kako će ratu u Ukrajini čim prije doći kraj, nadamo se da će se ovaj inspirativni val humanosti nastaviti širiti kao tsunami sve dok se to ne dogodi. Jer kolika god i kakva god pomoć bila, ono što se nekome čini kao malo, nekima će značiti cijeli svijet.