Parfem koji odražava ljubav prema sebi. Ljubav prema sebi ženina je moć, i to na svakom koraku. Baš je takav novi parfem Narciso Rodriguez "all of me eau de parfum intense", koji je interpretacija kultnog mirisa "all of me". Donoseći novu intenzivnost izvornom potpisu "all of me", "all of me eau de parfum intense" odvažno izražava individualnost svakoga tko ga nanese na sebe.
Parfumeri Dora Baghriche i Daphné Bugey stvorili su cvjetni miris kakav još nije viđen, kombinirajući prepoznatljivi akord ruže i geranija s mješavinom mošusa, koji su u središtu svakog parfema Narciso Rodriguez. U slučaju "all of me eau de parfum intense" isti slavni parfumeri kreirali su intenzivniji miris, pojačavajući prepoznatljivi akord "all of me" mirisa ruže centifolije i geranija bourbon zaraznim notama crnog irisa i vanilije.

3423222108250_2.jpg
PR 

Ključne sastojke parfema dobavljaju od lokalnih poljoprivrednih zajednica koje uzgajaju njegove dragocjene sastojke.
Geranij bourbon tako stiže s poljoprivrednog imanju na otoku Réunionu - udaljenom otočnom teritoriju s tropskom klimom i bogatim vulkanskim tlom. Ruže centifolija, koje su u središtu ovog mirisa, ručno se beru u Grasseu tijekom sezone cvjetanja u svibnju, a sandalovo drvo, koje koriste u bazi mirisa, nabavljaju u Australiji.

3423222108250_1.jpg
PR 

Nema sumnje da će ovaj parfem mirisa cvjetnog drvenog mošusa osvojiti žene.
Održivost je dio parfema Narciso Rodriguez, a ova kuća mirisa neprestano se razvija i uvodi inovacije kako bi ponovno osmislila svaki aspekt svojih kreacija, uključujući mogućnost ponovne uporabe pakiranja. U skladu s tim bočica je izrađena od 15% recikliranog stakla i također se može ponovno puniti.

3423222108250_3.jpg
PR 

 Argentinski model Mica Argañaraz savršeno utjelovljuje hrabar i autentičan duh novog parfema.
- Topla je, karizmatična i ugodno se osjeća u svojoj koži. Ima jedinstven osjećaj za stil koji je u potpunosti njezin - rekao je Narciso za svoju muzu.
U kampanji je Narciso Rodriguez surađivao i s priznatim fotografom Sølveom Sundsbøom kako bi uhvatio cijeli spektar ženske individualnosti. "Htio sam da kampanja bude istinsko slavlje individualnosti, kolekcija prolaznih trenutaka i izraz intenzivne euforije", rekao je dizajner.
U tome je, nema sumnje, uspio.