Posljednji put smo se ovako nasmijali kad je Victoria Beckham odjenula t-shirt s porukom „Moda mi je ukrala osmijeh“ i ostala poslovično smrknuta. Proljetna haute couture revija Viktora Horstinga i Rolfa Snoerena definitivno je bio modni „talk of the day“ koji je nametnuo trend, a fotografije s dotične revije preplavile su društvene mreže. Spoj romantičnih haljina jarkih kolorita i popularnih internetskih „meme-a“ bio je pun pogodak i to u svakom smislu. Djevojke diljem svijeta pohrlile su na Instagram staviti svoj omiljeni Viktor & Rolf slogan, a bilo ih je doista za svaku prigodu. Ne ide vam se na neko društveno događanje, ali morate? „Sorry I'm late, I didn't want to come“ haljina zvuči tako prigodno, zar ne? Planirate ostaviti muškarca koji vas konstantno laže i vara? Napravite to sa stilom, u dizajnerskoj haljini na kojoj piše „Go to hell“. Dosta vam je neempatičnih ljudi kojima ste okruženi? Upozorite ih na to kreacijom s porukom „Give a Damn“.

No je li dizajnerski dvojac dotične slogane iskoristio zato što su tako mudri i inspirativni, ili se zapravo s njima sprda? Istina, baš kao i njihova namjera, vjerojatno je negdje na sredini. „Internet je prepun takvih meme-a, slogana i instant mudrih misli, koje zapravo nisu mudre već površne, banalne, ponekad i zločeste. Učinilo nam se zanimljivim staviti ih na ove raskošne haljine koje su svojevrsna oda romantici“, prokomentirali su slavni dizajneri. Jedno je sigurno, marketinški gledano, bio je to pun pogodak jer su fotografije njihovih kreacija nekoliko dana nakon revije na društvenim mrežama stavljali svi - od površnih fashionistica do boraca za ljudska prava. Posljednji je put neki fashion slogan ovakvu buru digao 2017. kad je u Diorovoj kolekciji za to proljeće osvanuo t-shirt s porukom „Svi bi trebali biti feministi“, a potom na Chiari Ferragni, Jennifer Lawrence, Kendall Jenner...

T. T.

Profimedia