Ana Brdarić Boljat, Damira Gregoret, Tihana Harapin Zalepugin, Anamaria Raič, Nenad Korkut, Miran Kurspahić, Mirna Škrgatić, Neven Ciganović, Marko Braić i Tea Šimić samo su neki od brojnih uzvanika koji su sinoć pogledali ekskluzivnu reviju modnog brenda Boudoir u suradnji s magazinom Story. U raskošnu dvoranu Novinarskog doma u Zagrebu jedva su stali svi koji su željeli provjeriti što su to sestre Martina Čičko Karapetrić i Morana Tomašević ovog puta osmislile.
'Jako smo uzbuđene, ali u pozitivnom smislu jer je organizacijski sve tako dobro napravljeno, da nema mjesta za nervozu. Radimo ovaj posao već 23 godine i imamo preko 50 modnih revija u nogama. Najveće uzbuđenje je zapravo kada se rade prvi modeli i kada tek počinje taj kreativni proces stvaranja. Ovaj put smo imale malo vremena, nekih mjesec i pol, ali je sve ispalo sjajno', kazale su nam sestre iz brenda sinoć netom prije početka same revije.
Poznate dizajnerice odvažile su se sanjati, a to se nedvojbeno vidi u svakom šavu njihove blagdanske kolekcije. Haljine, tunike i veste uz uobičajenu crvenu krasi i odmak od blagdanskih motiva, nijansi i tema. Jer sestre Boudoir su u kolekciju unijele dozu autoironije kako bi izbjegle već otrcane blagdanske fraze i motive. Neočekivani motivi složnih mačaka i pasa na haljinama, zanimljive poruke i haljine kojima se naglašava seksi strana stila čine njihovu kolekciju toliko posebnom.
'Inspiracija kolekcije bila je Božić. To nam je ukupno šesta po redu božićna revija, ali ova je najmaestralnija do sada. Poigrali smo se s božićnim motivima, koji nisu tipično božićni, glavna boja je roza, a motivi su hamburgeri, mačke, peseki, uglavnom to ništa nije tipično za Božić. Mi smo prije šest godina prvi put napravile božićne haljine u printu i to je bio totalno jedan eksperiment i ispitivanje tržišta, nismo znale kako će naša publika na to reagirati i to je bio totalni pogodak. Tu smo shvatile da žene žele posebno izgledati za Božić i blagdane i da za to postoji jedna velika niša. Od tada radimo božićne kolekcije koje su svaki put sve uspješnije', kazale su nam sestre iz brenda Boudoir.
Na hrvatskoj modnoj sceni, Martina Čičko Karapetrić i Morana Tomašević prisutne su 23 godine, a dugovječnost koju uživaju, mnogima nije pošla za rukom.
'Mislim da je tajna u tome što mi imamo toliko jak i prepoznatljiv look, za naše haljine ćete znati da je Boudoir bez da vidite etiketu. A nekako imamo taj instinkt da znamo prepoznati što žene zaista vole nositi. Imamo tu pret-a-porter liniju koju publika nosi svaki dan, a ne samo za posebne prigode i jako nam je drago zbog toga', zaključile su Morana i Martina.
Više fotografija s revije pogledajte u galeriji.
Modno događanje Boudoir x Story Fashion Show podržali su generalni partner Lancôme i partneri L&Adria, The Cookie Factory, IRIS MBM Vrtni centar, Remington PROluxe You®, kutjevačka vinarija Galić i PPD Global – vodeća distribucija alkoholnih pića i illy kave.