Prije pojave Covida-19, isprobavanje šminke pomoću testera bio je važan korak prije kupovanja određenog proizvoda. Sada testeri beauty industriji zadaju glavobolju. Naime, testeri služe da privuku potencijalne kupce u dućan te da ih se pomoću njih tamo educira. Veća je vjerojatnost da će potrošač kupiti nepoznati proizvod ako ga prije toga može dodirnuti ili pomirisati. Ponovnim otvaranjem trgovina, mora se osmisliti način kako testere prilagoditi za vrijeme socijalne udaljenosti.

Uz nedostatak smjernice o korištenju testera, svaki trgovac morat će razraditi vlastiti plan. Ulozi su visoki, a uspostavljanje prave ravnoteže bit će škakljvo. Povratkom u dućane, neki će kupci imati na umu virus i testeri će im se činiti odbojnim, a neki će jedva dočekati isprobati sve nove proizvode koje su propustili za vrijeme izolacije. Trgovinama će sada biti glavni zadatak dokazati kupcima da drže do higijene i da se u njihovim dućanima ne moraju bojati.

Pojedini trgovački lanci već su sa svojih polica uklonili testere, ali ih kupci mogu zatražiti od osoblja. U tom slučaju, trgovci će imati rukavice i maske te će dezinficirat proizvod prije svakog novog korištenja proizvoda na kupcu. Neki dućani su u posebne omote stavili pribor pomoću kojeg kupac nanosi proizvod tijekom testiranja. Na taj je način siguran da je pribor dezinficiran, a neki savjetuju da se proizvod koristi samo na rukama te se odmah nakon testiranja ispere s kože. S druge strane, mnogi lanci odlučili su uvesti pravila da se apsolutno ništa ne smije u dućanu dirati niti isprobavati.

Je li došao kraj testerima?
Shutterstock 

Veliku korist bi sada mogli imati kupci koji su se uključili u klubove lojalnosti jer će brendovi na njihovu kućnu adresu moći slati testere. Međutim, u vrijeme kada smo svi ekološki osvješteniji, individualni testeri mnogima nisu privlačni zbog pakiranja koje je štetno za okoliš. Pojedini kupci su naveli da svejedno postoji strah da je tester prošao kroz više ruku i da nije siguran za korištenje.

Neki brendovi pronašli su rješenje u digitalizaciji testera. Virtualna tehnologija za isprobavanje postoji već neko vrijeme, ali može poprimiti novi značaj, posebno ako novi valovi koronavirusnih infekcija ponovno zatvore prodavaonice.

Digitalni alati mogu pomoći kupcima da suze izbor i lakše odaberu proizvode koji im odgovaraju. Osim toga, mnogi kozmetički brendovi nude online savjetovanje o proizvodima koji najbolje odgovaraju pojedinom kupcu. Ipak, digitalni alati ne mogu zamijeniti osjetilna iskustva, ali dok se situacija u zemlju i svijetu ne smiri, čini se da su oni najsigurnije rješenje kada je u pitanju testiranje novih proizvoda.

Je li došao kraj testerima?
Shutterstock