Glamur teče venama Hollywooda. Uda­ljen samo dvadesetak minuta od sredi­šta Los Angelesa, nijedan drugi grad na svijetu, točnije gradska četv­rt, nije sadržavala toliko glamura po četvornome metru poput brdovitog Hol­lywo­oda. Možda zbog dodjela Oscara ili zvjezdanih filmskih festivala koji se protežu od Ber­li­na do Cannesa (koji upravo završava), čini se da je upravo taj specifični američki glamur uspio ući u trendove na svakom kontinentu - od Azi­je do Europe. Televizijska voditeljica Edita Misirić koja se naviknula na to da je okružena sportskim zvijezdama kao voditeljica sportskih vijesti na RTL-u, ovdje tumači ulogu up­ravo holivudske dive. Dobro joj ide, rekli bismo! Gla­mur dvadesetih s divom Marlene Dietrich na čelu od trenda je postao klasik, a iz klasika prešao u legendu, u modnom i vizažističkom smislu. Renesansu poslijeratnog chica pedesetih i šezdesetih konkretno upravo gledamo na malim TV ekranima u serijalu ‘Mom­ci s Madisona’. Sedamdesete, rein­kar­nirane u nedavnoj kolekciji frizura za L’Oréal Profes­sionnel, prozvanoj Rock‘n’­Folk, odlikovale su se filmskim divama koje su zračile ležernijim glamurom, a osamdesete, pak, zbog svojeg povratka na velika vrata mode i trendova, zaslužuju posebnu stranicu.

U svijet frizura vraćaju se usporedo s kolekcijom frizura i boja za kosu Rev­lon Pro­fessionnal za proljeće 2010., koja se eksplicitno referira na specifični styling slavnog serijala ‘Dinastija’, s još slavnijim protagonisticama: Kry­stle Carrington koju je tumačila Linda Evans i mitskom Alexis Colby, koju je odlično utjelovila Joan Collins. Besmislene bun­de, ekscesno glamurozan nakit, specifičan i komičan styling osamdesetih doživio je svoj vrhunac upravo s ‘Dina­stijom’, a ovog se proljeća vraća u svijet mode. Lady Gaga, Beyon­cé, Christina Aguilera i mnoge druge to su potvrdile u svojim nedavnim video­uracima, a u ovoj, pak, make up sezoni nema prestižne koz­metičke kuće koja se barem malo nije referirala na holivudski glamur osamdesetih. Poma­lo ekshibicionistički, osamdesete su se vratile na modnu scenu zajedno s proljetnim revijama: kod Armanija u obliku širokog remenja, kod Dolce&Gabbane u obliku jarkih boja. Že­na ovog ljeta želi zavoditi na isti način kao i že­na ‘80-ih: šokantnim bojama, dramatičnim make upom i luksuzom koji je u kontrastu s trenutačnom ekonomskom krizom.

Napisao Ivo Parać Fotografije Marko Grubišić, asistent Petar Borovec Styling Boris Pavlin Šminka Ana Rajić Kosa Maja Misirić za Monet Popis prodavaonica: Boudoir, Radićeva 22; Boris Pavlin, Radićeva 3; Link, Radićeva 20