I za života OliveraDragojevića, a pogotovo nakon njegove smrti, ispričano je bezbroj priča, a ona koja govori o tome kako je nastala njegova najpoznatija pjesma 'Cesarica' - posebno je zanimljiva.
Novinar i glazbeni kritičar ZlatkoGall opširno je pisao o tome u biografskoj knjizi 'Splitska dica - od zidića do vječnosti'.
- 'Cesarica' je bila prekretnica i dala je svim mojim budućim projektima i pjesmama jedan poseban ton. Nakon toga su me počeli slušati mladi ljudi, jednostavno me otkrila potpuno nova publika. Zbog 'Cesarice' su se iz naftalina počele izvlačiti i moje stare snimke, pa su se mladi ljudi koji me nikada nisu slušali okrenuli klasicima: 'Malinkonija', 'Papi', 'Galebu'...
- To je bio zaokret u mojoj karijeri, ljudi su osvijestili da postojim, ali da sam postojao i prije novih pjesama. Dok sam nastupao u diskotekama, one su redom bile pune nove publike koja je znala sve moje stare pjesme napame - rekao je Oliver jednom prilikom.
Autor glazbe i teksta, Gibonni, otkrio je kako je napisao 'Cesaricu'.
- Zdenka Runjića sam upoznao ranije, na Splitskom festivalu 1990. godine, a kada sam čuo da pokreće Melodije hrvatskog Jadrana, ponudio sam mu dvije pjesme koje sam napisao. Jedna je bila 'Cesarica', a druga 'Dobri ljudi'. Zdenko me pitao koja mi je draža, koju bih sam radije izvodio... Odgovorio sam bez razmišljanja: 'Dobri ljudi'. Bolja je za mene sto puta od ove druge'. Zdenko je pristao da ja pjevam 'Dobre ljude', a za 'Cesaricu' je kazao kako mu se čini da bi se mogla svidjeti Oliveru. Nadao sam se da hoće... Sutradan sam otišao do Olivera doma, on je čuo 'Cesaricu', svidjela mu se, a ja sam kemijskom na komadu papira ispisao tekst. Ostavio sam ga na klaviru, a nas smo dvojica sjeli u dnevnom boravku, ćakulali i pili vino... Nismo ni vidjeli da je njegov pas Luna za to vrijeme prožvakao papir s tekstom pjesme. Jedva sam je ponovno napisao po sjećanju! - rekao je jednom prilikom Gibonni.
I samo snimanje 'Cesarice' bilo je različito od uobičajenih Oliverovih snimanja, koji bi najčešće bili odrađeni u jednome dahu.
- Oliver je otišao u studio snimiti 'Cesaricu', ali je prije toga pitao Gibonnija kako bi je želio otpjevati, jer – rekao je – pjesma mu je super al' je čudna. Gibonni mu je rekao neka je otpjeva po svom, kako već on zna. Oliver je snimio nekoliko verzija i na kraju su i on i Gibonni bili vrlo zadovoljni... Došao je doma sa snimkom i mi smo je nekoliko dana slušali, bila nam je baš izvrsna. No, drugima se baš i nije sviđala na prvo slušanje. Sjećam se da je u dane prije festivala k nama u posjetu došla i moja mama. Čuvši 'Cesaricu', ona mi je povjerljivo, da Oliver ne čuje, rekla: 'Ajme, Vesna, od svih pjesama Oliver je za festival izabra najgoru!'. Čini mi se zapravo da mnogi na prvu nisu tu pjesmu shvatili, ali kad je 'krenula' negdje nakon ljeta, samo se nju čulo - ispričala je jednom Vesna Dragojević.
I Gibonni dobro pamti snimanje 'Cesarice' u Zagrebu. Dok je Oliver bio u studiju Rokoko, Gibonni ga je nervozno iščekivao u obližnjem kafiću. Oliver i on nisu tada još bili bliski, Gibonni se ustručavao gnjaviti ga, no sjetio se zajedničkog poznanika: Nenada Šarića Brade, bivšeg bubnjara Novih fosila i supruga Sanje Doležal, kojoj je pak Gibonni bio napisao neke tekstove. Zamolio je Bradu da Olivera sa snimanja dovede u kafić. Nakon pića svi su se zajedno vratili u studio, gdje je Oliver Gibonniju pustio snimku i upitao ga sviđa li mu se ili bi je želio otpjevati na neki drugi način.
- Rekao sam mu da je za mene i za cijelu moju generaciju bio glavni zbog pjesmama poput 'Magdalene' i 'Vjeruj u ljubav', a ne po 'Žutom lišću ljubavi' i 'Teško mi je putovati'. Htio bih zato da 'Cesaricu' otpjevaš po svom - kao pravi Oliver - ispričao je ranije Gibonni.
Oliver je, kaže Gibonni, 'Cesaricu' snimao iduća dva sata. Bilo je to pravo čudo jer, usporedbe radi, cijeli prethodni album, 'Teško mi je putovati', snimio za samo četiri sata.
- Kao autoru koji je tek počinjao, to mi je puno značilo i užasno mi imponiralo. Oliver je doslovno pokazao da mu je do moje pjesme stalo! - rekao je Gibonni.
'Cesarica' je postigla nevjerojatan uspjeh, a Oliveru su se širom otvorila vrata prema novoj, mlađoj publici.