Haljine sa šljokicama i štikle upečatljivih peta najuzbudljiviji su trenuci nove kampanje kreativnog genijalca koji na ovaj način predstavlja predmete žudnje brojnih ljubiteljica njegova dizajna diljem svijeta.
Tom Ford kampanja za kolekciju proljeće/ljeto 2014.
Fotografije uspješno evociraju razdoblje Studija 54, gdje haljine šljašte kao disko kugle, a cipele su možda još i glamuroznije, s zlatnim potpeticama i čarobnim ukrasima.
Tom Ford kampanja za kolekciju proljeće/ljeto 2014.
Zvijezde kampanje su
Esther Heesch, Carlos Peters i Conrad, a fotografije potpisuje Tom Ford. Neke komade iz nove kolekcije već su nosile poznate ličnosti poput Julianne Moore, koja se u svjetlucavoj crvenoj haljini pojavila na dodjeli CFDA nagrada, a Beyonce je za promociju najnovijeg albuma izabrala baš Fordovu haljinu sa staklenim aplikacijama.
Foto: Tom Ford
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.