Cestovne službe žale se da dobivaju previše poziva zbog desetominutnog postupka koji ne iziskuje veliku fizičku snagu. U autoškolama neće vas to naučiti, što je možda pogreška u sustavu, zato ćemo vam dati nekoliko savjeta kako izvesti taj postupak. Prvo se pobrinite da se automobil nalazi na ravnoj površini, ugasite ga, ostavite u brzini i podignite ručnu kočnicu.

Sve što trebate znati kako biste samostalno zamijenili gumu na automobilu
Profimedia 

Od alata će vam trebati dizalica, odvijač i rezervna guma. Najprije naplatak od kotača odvojite prstima ili odvijačem. Vijke otpustite ključem (ali ne do kraja) dok je auto još na tlu. Najprije otpustite prvi vijak, potom onaj suprotno od njega. Vijke otpuštajte u smjeru suprotnom od kazaljke na satu. Nakon što ste ih otpustili, namjestite dizalicu. Dizalicu pričvrstite na prag automobila u blizini kotača na kojem mijenjate gumu te ga podignite od tla samo nekoliko centimetara da možete namjestiti rezervni kotač.

Sve što trebate znati kako biste samostalno zamijenili gumu na automobilu
Profimedia 

Uzmite ključ koji služi za odvijanje matica te ih uklonite kako biste mogli izvući cijeli kotač. Skinite kotač s probušenom gumom, stavite rezervni na mjesto probušenog i lagano zategnite matice prstima. Tek kad spustite automobil na tlo, uzmite ključ i zategnite matice ili vijke čvršće. Kada ste zategnuli rezervnu gumu, ostaje vam samo da staru spremite u prtljažnik i pospremite alat. Riješile ste problem, bravo!