Sigurnost i zadovoljstvo kupaca trgovačkom lancu Emmezeta oduvijek su bili najbitniji, zato pozivaju sve koji su u njihovim dućanima kupili ormar Maxim (kodovi 627958, 627959,627960), u razdoblju od listopada 2020. do srpnja 2021. godine, da ih kontaktiraju, kako bi dogovorili zamjenu vrata.
„Zbog primljenih informacija da ogledalo na navedenom modelu ormara klizi, odnosno spušta se, molimo kupce da iz sigurnosnih razloga i predostrožnosti provjere ogledalo na vratima ormara. Ukoliko primjetite pomicanje ogledala i odstupanja ogledala u odnosu na stanje kada je ormar kupljen, kontaktirajte nas u bilo kom trenutku kako bismo dogovorili zamjenu vrata. Ispričavamo se zbog eventualnih neugodnosti“, priopćeno je iz Emmezete.
Ova tvrtka ističe da su im sigurnost i kvaliteta njihovih proizvoda prioritet te da je preventivna i brza reakcija po prijavi upozorenja važna, kako bi se preduhitrile potencijalne neugodnosti.
Za više informacija kontaktirajte Emmezetu na broj telefona 072202022 ili e-mailom na adresu c.operater@emmezeta.hr.
Više informacija možete saznati na stranici www.emmezeta.hr te pogledati video kako jednostavno i sigurno skinuti vrata radi zamjene.