Bagrem, orah, bor, hrast, maslina, trešnja, javor, jablan... naizgled, vrste stabala.

Ali, znate li da je o svakom ovom stablu ispjevana neka pjesma? Nekada se, povodom rođenja djeteta u obitelji, sadilo stablo. Duboka je, ali potpuno prirodna i logična, neraskidiva veza stabla i čovjeka. Negdje u nama pohranjena je informacija da nam drveće proizvodi kisik. Sasvim dovoljan razlog za povezanost.

Čovjek je biće prirode i time njen neodvojivi dio. Zato je investiranje u prirodu temeljni korak prema investiranju u održivost. Od svojih početaka u Go2Digitalu vode se načelom održivosti, to je njihovo temeljno načelo razvoja. Ovi prvaci outdoor oglašavanja za svoje oglašivače i klijente stvaraju najkreativnija i najbolja rješenja. Pri tome, promocija kod njih vrijedi više jer svoje prihode investiraju u pozitivne promjene.

zeleni (1).jpg
promo 

Tako su ovih dana na obroncima šume u Kloštar Ivaniću posadili 500 mladih stabala. Po jedno za svakog svog oglašivača. Za par godina, sposobnost ovih stabala bit će apsorbirati oko 12,5 tona ugljičnog dioksida. Time su se priključili inicijativi Šumoboraca i CO2mpensating by planting, prvom i jedinstvenom cjelovitom programu u Hrvatskoj i regiji koji tvrtkama, gradovima, općinama i svim zainteresiranima omogućuje nadoknadu proizvedenih emisija CO2 i neutralizaciju vlastitog ugljičnog otiska putem sadnje stabala.

U organizaciji Saveza izviđača, vrijedne ruke volontera i zaposlenika Go2Digitala posadile su mladice hrasta lužnjaka i postavile temelje za jednu novu šumu i neke nove, male, ali važne plućne alveole svijeta u kojem živimo. Ovo je tek početak, prvi mali otisak pozitivnih promjena nakon kojeg slijedi još puno koraka prema održivosti. Pratite ih!

Više o go2digital na www.go2digital.hr.