Danas je nedostatak vremena svojevrsna epidemija, pa nam je svima jako bitno 'glatko' i u što kraćem vremenu obaviti sve u danu. I kad trebamo otići na neki zdravstveni pregled, sve češće tražimo uslugu u privatnim ordinacijama, jer nam 'štede' vrijeme i garantiraju komfor kakav je teško zamisliti u javnim ustanovama. Osjećaj sigurnosti, udobnost, fleksibilnost i brzina ključni u razlozi što sve više ljudi daje povjerenje stručnjacima u privatnoj praksi. Kad su u pitanju stomatološke usluge, možda više nego drugdje tražimo najbolja rješenja i vrhunsku estetiku.

'Kvalitetna zdravstvena skrb u dentalnoj ordinaciji moguća je uz stručan tim koji se konstantno usavršava, preciznu dijagnostiku i, naravno, novu modernu tehnologiju. Potpuna posvećenost pacijentu i njegovom problemu moguća je samo ako su zadovoljeni svi ovi uvjeti', kaže Maja Mimica dr. dent. med., stomatolog sa velikim iskustvom i vlasnica Dental Mimica.

'Nismo ni najveća, ni najpoznatija ordinacija, no ono po čemu nas pacijenti prepoznaju je briga za njih, kvalitetan i stručan rad', kaže dr. Mimica i naglašava kako je Dental Mimica centar s dugogodišnjim iskustvom, u koji po zdravlje zuba dolaze cijele obitelji. Tu su uvijek kad pacijenta zaboli zub, a problem rješavaju već isti dan. Predanost pacijentima i ugodno iskustvo liječenja u fokusu je u ovoj obiteljskoj ambulanti, koja s posebnom brigom pristupa pacijentima s posebnim potrebama. Tim dr. Mimice ima niz taktika kojima osigurava da kad u ordinaciji imaju dijete ili osobu s posebnim potrebama, taj posjet bude prilagođen pacijentu. Zbog toga imaju vjerne pacijente koji im dolaze čak iz Makarske ili Dubrovnika na preglede i zahvate.

Kad su stomatološki trendovi u pitanju, dr. Mimica naglašava kako su ugradnja keramičkih krunica i implantata, ispravljanje zagriza te izbjeljivanje zuba, trenutačno najtraženije usluge Dental Mimica centra. Lijep osmijeh najpopularniji je accessory pa pacijenti žele cjelokupna rješenja, odnosno sanaciju obje čeljusti, što je, kaže dr. Mimica, i najkvalitetniji pristup u kompliciranim slučajevima. Veliki hit su i prozirni aparatići, jer je ispravljanje zuba uz prozirne folije veoma ugodno, jednostavno, a rezultati su izvanredni. Također, uz estetiku zuba, u Dental Mimici uvijek brinu i za estetiku lica i usana, jer puni sklad postiže se uz lijep osmijeh i bijele zube.

Lijepi osmjeh u Dental Mimica ne cijeni se samo na zubarskom stolcu, već je cilj zadržati ga pacijentu na licu tijekom cijele posjete. Zbog toga su prilikom uređivanja novog ureda u koji su nedavno uselili iznimno pazili da se pacijenti osjećaju ugodno od ulaska do izlaska iz ordinacije. Dr. Mimica je pazila da sve u ordinaciji bude čisto i uredno, što uključuje i pult na recepciji te terminal za primanje kartičnog plaćanja.

'Iznimno nam je važno da je cjelokupno iskustvo pacijenta u našoj klinici ugodno, zbog čega nam je primanje svih vrsta kartičnog plaćanja bilo važno za naše poslovanje. Monri Payments nam je omogućio da pacijentima prepustimo odabir načina plaćanja i broja rata, a mi se ne moramo brinuti o sigurnosti ili pouzdanosti usluge', kaže dr. Mimica.

Monri Payments
promo 

Kako bi spriječili neugodne situacije gdje pacijent kod sebe nema gotovinu ili koristi 'krivu karticu', koju oni ne primaju, dr. Mimica se odlučila za SinglePOS terminal.

Riječ je o uređaju za primanje kartičnog plaćanja, koji je jednostavniji za upotrebu od mnoštva POS uređaja različitih banaka. Uz to je efikasniji i bolji za komunikaciju s pacijentima jer im omogućuje da sami odaberu plaćanje na rate i broj rata, što im daje veću diskreciju u ordinaciji. Na taj način su se u Dental Mimica osigurali da zadovoljstvo pacijenta posjetom i uslugom koju su dobili uključuje i njihovo iskustvo plaćanja.

* Sadržaj nastao u suradnji s tvrtkom Monri Payments.