MK Grupa, u sklopu tradicionalne kampanje „Podrška porodici“, nagradila je novčanom nagradom sve svoje zaposlenike koji su ove godine postali roditelji. Za 165 obitelji koje su u 2019. godini dobile djecu, izdvojeno je 75 tisuća eura. U protekle tri godine više od 400 obitelji i više od 860 djece unutar MK Grupe dobilo je iznos od 220 000 eura u okviru akcije podrške obitelji, čime MK Grupa jasno ističe važnost njegovanja obiteljskih vrijednosti.
Novčane čekove zaposlenicima hotela Sheraton uručio je Aleksandar Kostić, potpredsjednik tvrtke, a događaju su prisustvovali i zaposlenici iz zemalja regije u kojima MK Grupa posluje. Za najmlađe članove osoblja hotela organiziran je poseban program.
"Nije mala stvar da tvrtka u jednoj godini postane bogatija za 165 novorođenih beba. Ponosan sam na tu činjenicu, ali i na činjenicu da čak 32 obitelji spadaju u kategoriju obitelji s troje i više djece", rekao je Aleksandar Kostić, potpredsjednik MK Grupe, dodavši: „Kao odgovoran poslodavac nastojimo stalno brinuti o svojim zaposlenicima, ali i o natalitetu naše zemlje. Posvećeni smo stvaranju radnog okruženja u kojem naši zaposlenici mogu ispuniti svoje profesionalne ambicije i privatne ciljeve."
Koliko ova akcija znači samim roditeljima, rekla je Jelena Baronik, direktorica Skiper Resorta u sklopu kojeg djeluje Kempinski Hotel Adriatic. "Drago mi je što su ove godine tradicionalnom kampanjom za podršku obitelji uključeni i zaposlenici hotela Kempinski Hotel Adriatic i Skiper Resort i što je tim povodom u hotelu Sheraton u Novom Sadu organizirano druženje zaposlenika s predsjednikom i potpredsjednikom MK Grupe", rekla je Jelena Baronik. „Znamo koliko je danas teško uskladiti poslovne ambicije i stvoriti obitelj. Ovo je naš skromni doprinos obiteljima u sustavu MK Grupe i ulaganju u mlade generacije. Naša je želja da u godinama koje dolaze bude još više djece."
Predsjednik Privredne komore Srbije Marko Čadež naglasio je kako vrijednost društveno odgovornog projekta „Podrška porodici“ nije samo u značajnim financijskim sredstvima koje MK Grupa izdvaja kao poticaj zaposlenicima da se ostvare kao roditelji i prošire svoje obitelji.
„Najveća vrijednost ove aktivnosti MK Grupe leži u izgradnji zdravog, obiteljskog radnog okruženja koje omogućuje zaposlenicima da usklade obiteljske i poslovne obaveze, budu dobri roditelji, posvećeni svojoj djeci i zadovoljni, motivirani, odani i marljivi zaposlenici, doprinoseći kompaniji uspjeh i učinkovito, produktivno i profitabilno poslovanje. To se odnosi na Srbiju, kao i na Sloveniju, Hrvatsku i Crnu Goru, gdje MK Grupa, kao lider u regiji, ima svoje kompanije“, rekao je Čadež.
Aktivnosti MK Grupe u poticanju roditeljstva pohvalila je i ministrica bez portfelja zadužena za demografiju i populacijsku politiku, Slavica Đukić Dejanović. Naglasila je kako nije iznenađujuće što je MK Grupa jedan od dobitnika nagrade Privredne komore Srbije "Prijatelj porodice" u kategoriji velikih poduzeća.
Kao jedna od najjačih regionalnih grupacija koja djeluje u području poljoprivrede, financija i turizma, MK Grupa nastoji pružiti adekvatan doprinos i podršku zaposlenicima u sustavu kako bi se povećao natalitet i potaknulo druge kompanije da prepoznaju ovu važnu temu u društvu i razvijaju svoje sustave podrške.
Omiljena maskara Kendall Jenner košta samo 15 eura: U novom tutorialu pokazala kako postiže punije i gušće trepavice
Vlado Kalember otvorio dušu o bivšoj supruzi: 'Kad smo se upoznali, bila je mlada i trebao joj je netko kao ja...'
Haljina iz Zare postala viralni hit jer povećava dekolte: Probala sam je, pogledajte isplati li se dati 30 eura za nju
Čitatelji Storyja biraju: Tko zaslužuje titulu najljepše Hrvatice?
Isprobala sam Zarinu košulju za kojom je TikTok poludio: Pogledajte isplati li se dati 20 eura za nju