U svibnju davne 1971. godine napunjene su prve Pipi bočice, a Pipi je do danas ostala omiljena narančada za ljude svih generacije. Pipi sada ne predstavlja samo piće nego i stav, posebnu životnu filozofiju oko koje se posljednjih godina stvorila velika online i offline zajednica. Tajna uspjeha brenda prvenstveno je vrhunska kvaliteta, zatim dalmatinska autentična opuštenost koju simpatiziraju svi, toliko da su je prigrlili diljem zemlje, te doza nekonvencionalnosti koja je postala brend za sebe.

No, Pipi ne raste samo online! Pipi povodom 50. rođendana izlazi s 3 nova okusa! To su osvježavajuće Mandarina-lubenica, Pipi Kokola i Pipi Tonic mandarina. Novi Pipi okusi se zasada mogu pronaći isključivo u ugostiteljskim objektima u poznatim staklenim bočicama od 0.25L, a na veliko zadovoljstvo Pipi ekipe, neki od okusa će se uskoro moći pronaći i u maloprodaji.

Miris bora, zvuk mora i novi Pipi okusi lita
promo 

„Novi okusi prisutni su u kafićima i restoranima tek nekoliko tjedana, a već imamo odličan feedback naših potrošača. Okus Mandarina-lubenica oduševljava svojim organoleptičkim profilom i fuzijom između voćaka, Kokola brutalno osvježava, a tonik je suptilnom prisutnošću mandarine idealan i kao samostalno osvježenje, ali pouzdano oduševljava i u miksologiji. Svi koji su probali već imaju svog favorita i jedva čekaju priliku da ih kupe u trgovinama. To nas jako veseli i govori da smo pogodili sa širenjem asortimana. Novim okusima pozivamo potrošače da proslave s nama naših pet desetljeća i da uz darivanja i nagradne igre nazdrave novim opuštenim godinama koje dolaze“, poručili su iz tvrtke.

Novi okusi nisu jedini novitet iz Pipija. Pipi butiga, pokrenuta prošle godine kao prvi online shop brenda pića u Hrvatskoj, upravo je proširio svoj asortiman. Na shop.pipi.com.hr dostupan je atraktivan merch koji prati bezbrižan Pipi stav natpisima i ilustracijama. Trenutno je najprodavanija ljetna kolekcija – ručnici za plažu, šilterice, majice..., a za Pipi fanove dostupne su i brojne pogodnosti!