Jedva čekamo uputiti se u pametan, siguran i stylish shopping, maštati dok gledamo popunjene izloge, s kavom u ruci u glavi slagati lookove za neke buduće izlaske, maštati o tome koje cipele i neočekivane parfemske note će THE haljini dati karakter. Iako Amerikance sve rjeđe uzbuđuje obilazak njihovih shopping simbola, poput kultnog Barneysa koji je nedavno zatvorio svoja vrata, europski gradovi i poznate modne meke, poput Londona, iz sezone u sezonu privlače sve više poklonika, kojima je fizička old school kupnja nove haljine, parfema ili balonera puno više od čina shoppinga, ona predstavlja izlazak i veliko uzbuđenje.

Sreća se nalazi u malim stvarima. Zajedno smo s vama u NOVIM POČECIMA
Profimedia 

Adria Media Zagreb, vodeća izdavačka kuća magazina, koja uz Storybook izdaje i vaše omiljene časopise i internet izdanja, među kojima su Elle, Cosmopolitan, Story, NationalGeographic, Sensa, Story Vjenčanja, i Story Gourmet, jutros je svim svojim partnerima koji su službeno započeli s radom, poslala personalizirane WhatsApp čestitke: “NOVI POČETAK. AMZ JE I DALJE S VAMA." i "SREĆA SE NALAZI U MALIM STVARIMA. ZAJEDNO S VAMA U NOVIM POČECIMA.”.

Da se “sreća nalazi u malim stvarima” dokazuje i činjenica da se mnogima zbog ovih lijepih vijesti raspoloženje popravilo, a današnji dan, pun optimizma, pokazuje znakove da bi se stvari uskoro mogle vratiti u normalu. Naravno, uz oprez i stroge mjere zaštite o kojima možete više pročitati na www.koronavirus.hr.

U duhu optimizma, Adria Media Zagreb se pridružuje apelu Hrvatske udruge poslodavaca koja apelira na sve subjekte da u skladu s mogućnostima i stručnim preporukama održavaju razinu tržišnog komuniciranja. Hrvatski mediji i reklamne agencije (svi oni koji u Hrvatskoj djeluju i zapošljavaju, bez obzira na porijeklo vlasništva) proteklih tjedana prolaze najteže dane u povijesti naše industrije i države, suočavajući se sa smanjenjima oglasnih budžeta u prosjeku i do 70% u odnosu na razdoblje prije krize uzrokovane pandemijom koronavirusa.

HUP želi istaknuti važnost izražavanja podrške hrvatskoj medijskoj i reklamnoj industriji u ovim izazovnim trenucima za sve nas i predlažu da se svi oglasni budžeti u cijelosti usmjere na lokalne medije, kako bi time učinili ono što je društveno odgovorno u trenucima ovakve disrupcije.