Prijatelji stari gdje ste… Pitao se kreativni direktor kuće Pierpaolo Piccioli kada je odlučio pokrenuti kampanju s humanitarnim karakterom i fokusom na ljudima - njegovim slavnim prijateljima, među kojima su Gwyneth Paltrow, Naomi Campbell, Christy Turlington, Anwar Hadid, Laura Dern i njen sin, koji će postati lica nove Valentino kampanje. Kod kuće će se fotografirati u odjeći iz proljetne kolekcije kuće Valentino, besplatno, a ova talijanska modna institucija će za uzvrat donirati milijun eura bolnici Lazzaro Spallanzani u Rimu, gdje se liječe oboljeli od koronavirusa.
Ako postoji netko kome sjedenje kod kuće posebno teško pada, onda je to definitivno modna svita. Biznis koji se do jučer vrtio nenormalnom brzinom netko je, ustvari nešto naglo zaustavilo, izazvavši opću vrtoglavicu i zbunjenost. I što sad? Modna zajednica pokušava pronaći nova rješenja i nove načine prezentacije. Online je postala seksi riječ, ne naravno iz silne želje već više iz nužde. Pa je tako Carine Roitfeld brže bolje organizirala online reviju, no na kraju dana bilo je pomalo otužno gledati top modele kako hodaju svojom dnevnom sobom ili hodnikom, glumatajući da su na modnoj pisti. Jedino potresnije bilo nam je vidjeti Annu Wintour u trenirci. No, tko im može zamjeriti.
Modni magovi i luksuzni brendovi pokušavaju pronaći izlaz iz teške situacije, u kojoj nema glamuroznih revija, nema bajkovitih modnih snimanja koja se, kad nam ponestane inspiracije listaju u magazinima i na ekranima, koja osim što služe kao dokument vremena mnogima uljepšavaju i radnu površinu računala ili služe kao oaza za bijeg od svakodnevice. Iako je jasno da ova scena trenutno ima sve manje kupaca. Nitko se, naravno, ne usudi suviše glasno očajavati jer ima i onih kojima je puno gore.
Modni brend Valentino toga je itekako svjestan pa je njegov kreativni direktor Pierpaolo Piccioli pokrenuo jednu hvalevrijednu akciju. Pozvao je svoje slavne prijatelje da sudjeluju u reklamnoj kampanji brenda, u sklopu koje će modna kuća donirati milijun eura rimskoj bolnici Lazzaro Spallanzani gdje se liječe pacijenti oboljeli od korone. Svaki sudionik kod kuće će se fotografirati u odjeći iz proljetne kolekcije Valentina, i to besplatno. Paoli kaže kako ovom kampanjom želi pokrenuti i pokazati zajednicu svojih prijatelja, ljude s kojima dijeli stavove i uvjerenja… a to je ono što želi podijeliti i s ljubiteljima brenda.