Inicijativa je pokrenuta kako bi podržala novu, održiviju viziju kuće Gucci koja u produkciji kolekcija koristi reciklirane i organske te materijale dobivene iz održivih izvora, posebice najlon dobiven iz proizvodnog otpada kao i rabljene odjeće.

Kampanja za kolekciju snimljena je u Los Angelesu, fotografije potpisuje Harmony Korine, a zvijezde kampanje su 82-godišnja glumica i aktivistica Jane Fonda, rapper Lil Nas X, glazbenica King Princess, glazbenik i glumac Miyavi te istraživač i ekolog David de Rothschild. Premda snimljena u srcu velegrada, osim zanimljivih protagonista, zvijezda kampanje je i zelena, rustikalna kućica na drvetu koja simbolizira povratak prirodi u urbanim okruženjima.

Jane Fonda zvijezda je Gucci kampanje za prvu održivu kolekciju
Press 

Jane Fonda zvijezda je Gucci kampanje za prvu održivu kolekciju
Press 


"Kolekcija je rezultat timskog rada, svatko je u nju unio ponešto svoje. I u kampanju, također. Ideja se bazira na dijalogu među ljudima koji žele izgraditi nešto novo. Maštao sam da izgradimo kućicu na drvetu u gradskom centru, zajedno, poput djece koja se igraju u parku. Zato što svi moramo zajedno graditi tu kuću i otkriti da naš planet postoji, premda nam se čini da ga nema ili je zbilja daleko", izjavio je Alessandro Michele. Kao i mnogi drugi modni brendovi, čini se da je i Gucci ozbiljno zajahao hvalevrijedan val održive mode.


"Održivost - na svim razinama, bazira se na njegovanju poštovanja: poštovanja prema ljudima s kojima dijelimo naš planet, ali i poštovanja prema samom okolišu. Ako ublažimo svoj utjecaj na okoliš moći ćemo ga istraživati s mnogo više slobode - slobode da slijedimo svoje snove, radoznalo, otvoreno i radosno", poručili su iz Guccija najavljujući neku novu modnu eru.