Saša Šekoranja autor je prve naslovnice Adria Luxury Society magazina
Adria Luxury Society 


Premium business magazin Adria Luxury Society (https://adrialuxurysociety.com/predstavljamo-prvi-broj-premium-magazina-adria-luxury-society/) kojem je u fokusu osnaživanje i povezivanje poslovne zajednice Adria regije, donosi aktualne teme, intervjue sa stručnjacima i opinion makerima, primjere uspješnih svjetskih i regionalnih luksuznih projekata te priče koje pokazuju svu snagu ovog tržišnog segmenta luksuza.

Saša Šekoranja autor je prve naslovnice Adria Luxury Society magazina
Adria Luxury Society 


Jedinstvenu naslovnicu prvog broja potpisuje umjetnik, florist i kreativni direktor Saša Šekoranja

https://adrialuxurysociety.com/sasa-sekoranja-autor-naslovnice-magazina-adria-luxury-society-zadovoljstvo-u-kojem-cete-kratko-uzivati-to-je-luksuz/


Prepoznatljiva estetika koja se prožima njegovim radom na slikama, ilustracijama, cvjetnim kreacijama i luksuznim interijerima bila je razlog za suradnju Šekoranje i magazina Adria Luxury Society.


“Simbolika zlatnog lovorova vijenca učinila mi se prikladnom za tako luksuzan časopis – on predstavlja ono najbolje i najkvalitetnije. Sretan sam što sam imao priliku tu simboliku prenijeti na crtež i ovjenčati prvi broj magazina”, govori Saša o svom posljednjem umjetničkom djelu.
Stilizirani lovorov vijenac njegova je vizija luksuza i noseća je ideja onoga što magazin predstavlja i podržava – kvalitetne poslovne prakse i istaknute osobe Adria regije.

Saša Šekoranja autor je prve naslovnice Adria Luxury Society magazina
Adria Luxury Society 

Saša Šekoranja autor je prve naslovnice Adria Luxury Society magazina
Adria Luxury Society 

Saša Šekoranja autor je prve naslovnice Adria Luxury Society magazina
Adria Luxury Society 

“Zadovoljstvo u kojem ćete kratko uživati – to je luksuz”, poručuje Saša Šekoranja i potvrđuje da je tržište luksuza oduvijek bilo i ostat će bastion kvalitete. Ovim izdanjem Adria Media Zagreb želi akterima industrije luksuza pružiti okvire unutar kojih mogu promovirati svoje ideje, dobre poslovne prakse i viziju koja će nakon krize povećati njihovu snagu na tržištu. I to onako kako ta industrija i zaslužuje – u obliku luksuzno otisnutog i vizualno snažnog premium magazina, tiskanog u limitiranoj ediciji na engleskom i hrvatskom jeziku koji je snažan vjetar u leđa i podrška akterima ove industrije. Njegov važan dio je i Saša Šekoranja, koji se svojim radom kao kreativni direktor na luksuznim projektima istaknuo u regiji i šire, a njegov doprinos prvom broju Adria Luxury Societyja je jedinstvena naslovnica i vizuali koji ga prate.

Pročitajte dio njegovog intervja koji donosi prvi broj premium magazina Adria Luxury Society:

https://adrialuxurysociety.com/sasa-sekoranja-autor-naslovnice-magazina-adria-luxury-society-zadovoljstvo-u-kojem-cete-kratko-uzivati-to-je-luksuz/