Još
Emisije
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Storybook

NIKAD NIJE KASNO Studirajte online na nekim od najprestižnijih sveučilišta

Autor M.Š.
Autor M.Š.

Kyoto University, Cambridge, Massachusetts Institute of Technology i mnoga druga prestižna sveučilišta nadohvat su ruke studentima željnim stjecanja znanja iz njihova vlastita doma. Naime, svi oni danas svoje sadržaje i predavače (ali i diplome!) nude putem interneta

Izvor: Profimedia

Društvene mreže postale su imperativ 21. stoljeća, i to ne samo u društvenom životu, već i za sve one koji sami žele pokrenuti neki biznis, reklamirati svoje web stranice ili jednostavno pronaći posao.
Kako bi stekli ili poboljšali kvalitetu, spretnim upravljanjem i stvaranjem mišljenja na društvenim mrežama poput Facebooka, Instagrama, Twittera, LinkedIna, Reddita, YouTubea i brojnih drugih, mnogi se odlučuju na online tečajeve.

Tečaj DS106 besplatna je online inačica predmeta koji se predaje na Sveučilištu Mary Washington, s ciljem da se način pričanja i objavljivanja priča prilagodi digitalnom vremenu i tako što bolje ovlada sadržajem koji se objavljuje na društvenim mrežama. Važni dijelovi tog kurikuluma su savladavanje osnova koncipiranja i stvaranja priča, dizajniranja objava, stvaranja videa, korištenja weba za objavu vlastitog sadržaja... Za sva predavanja mogu se pogledati tutorijali s objašnjenjima, a polaznici moraju rješavati zadatke, sudjelovati u stvaranju blogova, biti aktivni na društvenim mrežama i napraviti završni rad u dogovoru s predavačima.

Izvor: Profimedia

Sveučilište Northwestern osmislilo je tečajeve za specijalizaciju u medijskom marketingu namijenjene onima koji pomoću društvenih mreža žele proširiti svoj posao. Usavršavanje se sastoji od šest predmeta za koje po svršetku predavanja polaznici moraju napraviti završni rad u kojem objedinjuju stečena znanja.

Kako što uspješnije stvoriti svoj ili poslovni online profil naučit ćete zahvaljujući poslovnoj školi Salford iz Manchestera koja je objavila 12 besplatnih predavanja. Putem videa govore profesori i stručnjaci, nakon čega je predviđeno izvršavanje zadataka kako biste dobili uvid u to kako koristiti društvene i medijske marketinške taktike i strategije ne bi li se izgradila i zadržala publika. Neki od dijelova ovog tečaja su osobno brendiranje, Twitter, Facebook, YouTube, Google+, zakonske osnove i implikacije društvenih mreža, prijavljivanje i nadgledanje sadržaja...

Izvor: Profimedia

Kako koristiti Facebook grupe, forume i stvoriti YouTube videa kojima ćete u kratkom roku pridobiti nove klijente, zna Brian Yang, tvorac besplatnog online tečaja “Advanced Social Media Marketing for Picking Up Clients”, nakon kojega dobivate certifikat.

Oni koji žele naučiti osnove odnosa s javnošću to mogu učiniti putem londonskog fakulteta PR Academy. Tijekom šest mjeseci pomoću besplatnih snimljenih lekcija i preporučenih knjiga i materijala polaznici se upoznaju s ovom branšom i stječu osnovna znanja potrebna za rad. Popularni su i online programi kojima korisnici uče kako svoje ideje pretočiti na papir te su satovi kreativnog pisanja koje nude internetska prostranstva vrlo raznoliki po onome što nude, ali i po tome jesu li besplatni ili ne.

Pozitivne kritike ima program “Scribble” Sveučilišta Taylor koji je namijenjen početnicima i tijekom 14 tjedana videopredavanja uči polaznike kako postati dobar pisac, kako ispravno koristiti gramatiku i sintaksu, kako prije samog pisanja priče napraviti istraživanje da se ne bi izokrenule činjenice. “Scribble” je dio MOOC-a (Massive Open Online Courses) što znači da u isto vrijeme lekcije slušate s oko 3000 ljudi diljem svijeta.

Izvor: Profimedia

“The Crafty Writer” u obliku PDF materijala objašnjava kako što bolje zapisati svoje misli zahvaljujući osam lekcija koje se fokusiraju na dijalog, izgradnju likova i ispravno i direktno predstavljanje poante napisanog.

Open University u Velikoj Britaniji svakog listopada nudi lekciju ovladavanja kreativnim pisanjem. Kroz brojne vježbe budući pisci uče strategije kako pronaći svoj stil i donekle usavršiti pisanje te izdvojiti svoj stil pisanja od svih ostalih. Svaki polaznik dobiva svog tutora s kojim može raspravljati o dobrim ili lošim dijelovima rada, a on tijekom 32 tjedna pomno prati napredak svojih učenika. Polaznici se mogu i međusobno povezivati kako bi raspravljali o svojim radovima, a školarina iznosi između 1825 i 3650 dolara, ovisno o broju ECTS bodova koje donose.

Zahvaljujući raznim tečajevima, ali i dugotrajnim oblicima školovanja, zaljubljenici u dizajn interijera mogu steći potrebna znanja a da niti ne napuste svoj dom. Više od 200 američkih etabliranih firmi koje se bave ovom djelatnošću ocijenilo je program Sveučilišta iz Nebraske jednim od najboljih, ali on nije jeftin i po semestru košta preko tisuću dolara. Zato ste po završetku ponosni vlasnik prvostupanjske diplome.

Izvor: Profimedia

Za razliku od njih, Open University, jedno od najvećih sveučilišta u Velikoj Britaniji koje ne zahtijeva sudjelovanje na nastavi, nudi nekoliko besplatnih online kolegija ove tematike. Neki se fokusiraju na produkt dizajn, drugi na savršeno dizajniranje za klijente, dok “Designing for Dementia” u osam sati uči kako najbolje dizajnirati i prilagoditi prostor osobama koje boluju od demencije.

Prestižni MIT (Massachusetts Institute of Technology) nudi besplatne kolegije dizajna interijera, a tijekom predavanja polaznici uče o uređenju domova kroz povijest, o bojama, prirodnom i električnom osvjetljenju... Osim što su im dostupna predavanja, od studenata se zahtijeva da ispunjavaju radne zadatke, domaće zadaće i naprave završni rad. Isto sveučilište u sklopu programa MOOC pruža priliku ljubiteljima filma i videoprodukcije da nauče kako se sami otisnuti u te profesije. MIT nudi više od 20 raznih kolegija među kojima su Kultura dokumentarizma, Filozofija filma, Uspon film noira, Uvod u video, a ovo sveučilište općenito nudi široku lepezu kolegija koji se mogu internetski studirati.

Izvor: Profimedia

The Beat: A Blog by PremiumBeat nudi brojne trikove i tutorijale koji se bave videoprodukcijom i montažom te savjetuju koje kamere i općenito koju opremu valja koristiti. Osim videa u kojima sve pomno objašnjavaju, na stranici se mogu naći i sadržaji drugih portala koji pridonose što boljem shvaćanju svega što se tiče izrade videa.

Već godinama dobar izvor informacija o ovoj temi je i sam YouTube na kojemu se mogu naći stotine poučnih sadržaja o tome kako stvarati videa i njima privući tisuće, čak i milijune gledatelja.

Najčitanije

NAJNOVIJE

Najčitanije

Najnovije

loader