Kreativni direktor talijanske modne kuće Valentino, Pierpaolo Piccioli, svoju je najnoviju kolekciju, onu namijenjenu sezoni jesen/zima 2020, naumio predstaviti u ponešto drugačijem svjetlu. Vodeći se recentnim zbivanjima i imajući na umu krizu prouzrokovanu koronavirusom koja je svijet potjerala u karantenu, Piccioli je kreirao jednu od najljepših i najemotivnijih modnih kampanja za predstojeću hladnu sezonu. Dizajner se fokusirao na odnose među ljudima koji nadilaze ograničenja koja nam je nametnula globalna kriza, a upravo je to nastojao prikazati kampanjom imena #ValentinoEmpathy.

"Povezani smo empatijom jer smo bića sačinjena od emocija", objasnio je Piccioli te dodao: "Također smo sastavljeni i od energije i upravo ta energija prouzrokuje promjene, posebno one pozitivne." Za kampanju namijenjenu sezoni jesen/zima 2020. Piccoli je regrutirao članove Valentino obitelji, a oni na vizualima poziraju odjeveni od glave do pete u odjeću iz nove Valentino kolekcije.

Empatija u fokusu najnovije kampanje modne kuće Valentino
Press 

Empatija u fokusu najnovije kampanje modne kuće Valentino
Press 

Empatija u fokusu najnovije kampanje modne kuće Valentino
Press 

Ono što kampanju čini posebnom jest da modele nije fotografirao profesionalni fotograf kao što je to inače običaj. Adut Akech, Christy Turlington, Gwyneth Paltrow, Janet Mock, Laura Dern, Liu Wen, Naomi Campbell i Rossy de Palma ovoga su puta fotografirali njihovi bližnji, upravo oni s kojima su poznata lica provodila svoje tjedne u karanteni. Nitko od spomenutih zvijezda nije dobio kompenzaciju za kampanju, a sav novac, uz donaciju vrijednu milijun eura, bit će ponuđen bolnici Lazzaro Spallanzani u Rimu koja je čitavo vrijeme borbe protiv suzbijanja koronavirusa bila u središtu zbivanja.