Kako bi se istaknula prisna atmosfera doma u kojem provodimo više vremena nego ikada, modne su kuće za svoje pozivnice ove sezone odabrale - hranu. Jacquemus je uzvanike pozivao na svoj modnih show štrucom toplog kruha, a Gucci ih je obradovao košarama punim svježeg voća.

No, luksuzna modna kuća Fendi odlučila je otići korak dalje. Za svoj milanskih show na kojem je predstavila kolekciju namijenjenu sezoni proljeće/ljeto 2021., svojim je uzvanicima poslala jednu vrlo neobičnu pozivnicu - paketiće brendirane tjestenine. Obožavana tjestenina, bez koje je talijanska kuhinja gotovo pa nezamisliva, u Fendi je verziji ukrašena prepoznatljivim FF logom, a sudeći po riječima kreativnog direktora ženske linije Kima Jonesa, netipična je pozivnica imala namjeru pobuditi osjećaj prisnosti koju daje dom, ali i ponuditi nešto autentično talijansko - tjesteninu i, naravno, Fendi.

Talijanska modna kuća tom je prilikom surađivala s jednom od najpopularnijih tvornica tjestenine u Italiji, Rummo, a osim brendirane tjestenine, nije zaboravila brendirati niti pakiranje u simpatičnom retro stilu. Pozivnica je, naravno, pravi hit na društvenim mrežama, a planira li Fendi ubuduće prodavati brendiranu tjesteninu još nije poznato. Sudeći po interesu koji je izazvala, ne bismo se čudili da pronađe svoje kupce.

Brendirana hrana umjesto pozivnice? Fendi kaže DA!
Press