Nitko nije ostao netaknut novonastalom situacijom. Kormilarimo nemirnim morem, a nismo baš sigurni kamo idemo, niti zašto. Karte se miješaju u špilu i s nestrpljenjem čekamo da vidimo s čime u ruci ćemo igrati do kraja fascinantne 2020. koja je pokazala da je sve ono što smo smatrali nemogućim, itekako moguće.
Madonni su se smijali dok je iz svoje luksuzne kada posute laticama ruža propovijedala o tome kako je koronavirus izbrisao granice između bogatih i siromašnih. David Geffen se pak povukao s Instagrama nakon što je doživio salvu negativnih komentara jer je objavio fotografiju svoje superluksuzne jahte u kojoj je bio u samoizolaciji te napisao „Nadam se da ste svi na sigurnom“.
Ivanka Trump je pak imala potrebu educirati narod o važnosti pranja ruku videom na kojem njena djeca peru ruke Aesop sapunom koji stoji 39 dolara. Pharrell Williams je pozvao na Twitteru svoje pratitelje da doniraju bolnicama. Jedan od njih mu je odbrusio „Ti vrijediš više od 150 milijuna dolara, doniraj vlastiti novac. Williams je kasnije morao objašnjavati da je već donirao u tu svrhu.
Filantropija u doba korone je prestala biti veliko čudo budući da je gotovo cijela industrija luksuza u ožujku uvelike promijenila svoj kurs. Bernard Arnault, izvršni direktor LVMH-a, najvećeg luksuznog konglomerata već je u startu znao da će priča s koronavirusom poprimiti globalne razmjere. To mu i nije bilo teško zaključiti budući da je Kina ključni partner ove grupacije. Kao znak podrške još je 28. siječnja donirao 2 milijuna eura kineskom Crvenom križu… Za sve ono što smo smatrali nemogućim 2020. je dokazala da je itekako moguće. Više o ovoj temi pročitajte u novom jesenskom izdanju Storybooka koji vas čeka na kioscima.