Ako ste i u vrijeme krize bili u kontaktu sa svojim klijentima, pomažući im da sami prebrode krizu, napravili ste najbolji mogući potez. Zašto? Pravi brendovi, tvrtke i osobe u vrijeme krize pomažu klijentima i drugima, nudeći im znanje, povoljnije usluge i podršku. Pravi brendovi ne zaustavljaju marketinške aktivnosti za vrijeme krize i ne povlače se čekajući da kriza prođe. Pravi brendovi istrčavaju na teren i odgovaraju na pitanje „kako u ovom trenutku mogu biti koristan?“. Vaši klijenti će za vrijeme krize vrlo dobro vidjeti tko je uz njih i tko daje usprkos tome što klijenti trenutno ne mogu kupiti vaše proizvode.

Uspješni ljudi očekuju izazove, ne bježe od njih već ih doživljavaju kao vanjski katalizator koji ih vodi nekom pametnom rješenju i boljem životu. Shvatimo svaki dan kao novu podjelu karata. Neka nam svaki dan bude prilika da s novom podjelom karata odigramo najbolje što znamo i tako nastavimo dan za danom. Ako znamo da će izazova i kriza biti, ne čudimo im se i ne kukamo. Shvaćamo da su izazovi ovdje da nas ojačaju i usmjere poslovanje u područje gdje ćemo biti najkorisniji. Ako svoj mozak namjestimo na pozitivno i da radi za vas, on će vam svaki dan davati nove ideje za postojeće i nove klijente, nove suradnje, nove poslove, nova rješenja… Vjerujem da su teškoće blagoslovi, bez kojih bismo se teško sami odlučili korjenito mijenjati. Budimo zahvalni i na njima i sjetimo se da uspjeh ovisi o nama.

Što još možemo učiniti?

Success Club Tip: Analizirajte svoje poslovanje zadnje 3 godine. Definirajte kojih 20% klijenata vam nosi 80% prihoda. Inicirajte online sastanke s njima. Saznajte zašto posluju baš s vama i kako zajedno možete ponuditi tržištu nešto korisno i jedinstveno. Budite saveznici s klijentima! Svaki ulog s vaše strane koji je neočekivan, dobronamjeran i spontan, vratit će vam se višestruko.

Successful people share, join Success Club www.ivabele.com