Savršene kovrče koje sjaje pod blještavim svjetlima reflektora bile su posebno na cijeni pa nimalo ne čudi da su holivudske glumice veliku pozornost poklanjale izgledu svoje kose. Neke trikove i danas bi valjalo isprobati, dok bi za neke ipak bilo bolje da ostanu samo dio povijesti. Zvijezda film noira Rita Hayworth bila je posebno poznata po svojim čudesnim crvenkastim kovrčama. Zbog čestog bojenja, mnogo je pažnje posvećivala zdravlju svoje kose kako bi je održala u top formi. Nakon svakog pranja u kosu bi utrljala maslinovo ulje, zamotala bi je ručnikom i nakon 15 minuta isprala vrućom vodom i limunovim sokom kako bi odstranila ostatke ulja.
Francuska glumica Brigitte Bardot svoje je kovrče, navodno, stilizirala vlastitom slinom. Vrhove bi onda povezala i zataknula iza uha, a kada bi se "frizura" osušila, dobila bi sjajne, prepoznatljive kovrče u ležernom francuskom stilu. Švedska oskarovka Ingrid Bergman također je pribjegavala neobičnim tehnikama uređivanja svoje frizure. Kako bi svoje čelo učinila vizualno većim, pažljivo bi brijala centimetar kose uz rub čela. Šarmantna Liz Taylor svoju je divnu crnu kosu šišala sama, a platinasta plavuša Jean Harlow svoje je potpuno izbijeljene uvojke održavala neobičnom (i, čini se, nepreporučljivom) kombinacijom peroksida, amonijaka i praška za pranje rublja.
Diva Marlene Dietrich bila je posebno "slaba" na sjaj svojih kovrča pa je inzistirala da se sve perike koje nosi pospu zlatnim granulama kako bi zabljesnule kada se upale kamere. Premda i današnje glumice pribjegavaju kojekakvim tehnikama stiliziranja i njege, čini se da su njihove prethodnice ipak bile ponešto kreativnije. Naravno, nije ih preporučljivo oponašati.
Autor: T.L.
Fotografije: Profimedia
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima (Narodne novine, br. 111/2021, 114/2022), komentiranje na našim portalima omogućeno je samo korisnicima koji su se prethodno registrirali i koji su se upoznali s našim pravilima komentiranja. Zabranjeno je postupanje suprotno odredbama članka 94. stavka 2. Zakona o elektroničkim medijima, a svaki je korisnik osobno odgovoran za cjelokupan sadržaj koji objavi ili učini dostupnim.
Još uvijek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš raspravu.