Drugi kat 200 godina stare zgrade u Kopenhagenu lokacija je frizerskog salona koji na prvi pogled izgleda kao luksuzni dnevni boravak. Na 230 metara četvornih prozračnog prostora smještene su umjetnine i vintage namještaj te svega četiri stolca za friziranje, kako bi klijenti mogli imati toliko željenu privatnost. Čak su i stolci vintage, doduše modernizirani hidrauličkom pumpom.

Kada klijent stigne na frizuru prvo se smjesti i pričeka kojih 10-ak minuta, priča vrhunski stilist za kosu Cim Mahony, koji je svoj salon otvorio 2014. godine. „Želim da preuzmu atmosferu i mir prostora, osjete tišinu i opuste se. Također između klijenata napravim pet minutnu meditaciju. Važno je otpustiti prethodnu energiju i primiti nekog sa svježim umom.“

Zavirite u osebujan frizerski salon, u koji se odlazi po 'promjenu'
@cimmahony 

U frizerskom salonu se nalazi i više od 500 knjiga, a sve je to dio njegovog „mindful“ pristupa, filozofije koju je razvijao posljednjih 25 godina. Na početku karijere pristup mu je bio više hedonistički. Privučen kultom velikog Vidal Sassoona s 18 godina se preselio u London. Bilo je to u eri supermodela pa tako u svom CV-u ima i kampanje koje je radio za Vogue te Yves Saint Laurent, Bulgari i druge luksuzne brendove. Surađivao je s Peterom Lindberghom te šišao slavne osobe kao što su Charlotte Gainsbourg i Jennifer Lawrence.

Bilo je vremena kada frizure koje je radio nisu bile u skladu s onim što voli, no danas je poznat po svom stilu koji u prvi plan stavlja „prirodnost“, a takvi su i proizvodi koje koristi. To su samoodrživi proizvodi koji se mogu nabaviti u online shopu njegove supruge. Ona je pak počela s danas kultnim Mason Pearson četkama za kosu, koje mu je kupila 1989. godine, a koje on i danas koristi.

Zavirite u osebujan frizerski salon, u koji se odlazi po 'promjenu'
@cimmahony 
Zavirite u osebujan frizerski salon, u koji se odlazi po 'promjenu'
@cimmahony 

Mahonyjev eko pribor putuje svugdje s njim, a njegov salon je mjesto gdje prakticira ono što propovijeda - organske proizvode i održivost. Njegov tim je tu da svakom klijentu omogući „effortless chic“ izgled, a na njegove termine se čeka beskonačno dugo. Iznimka je bio svibanj 2020. kada zbog lockdowna nije mogao putovati. A baš u vrijeme proljetnog lockdowna je, kaže, sve više ljudi počelo razmišljaju o tome što su sve željeli napraviti u životu, a nisu se usudili. Tako su mnogi odlučili i drastično mijenjati frizuru.


Mahony pak ima naviku da klijente unaprijed upozori da oni koji rade velike promjene rijetko salon napuštaju sretni. “Tjednima me mrze. To je jednostavno tako. Događalo mi se da mi ljudi plaću na frizerskom stolcu. No ja znam da radim nešto što im pristaje. Znam da će nakon toga otići u svijet i dobiti mnoštvo komplimenata, a tada će obožavati svoju novu frizuru“, kaže Mahony.