Grace Loves Lace australski je brend čije vjenčanice mladenke diljem svijeta obožavaju. Njihovu popularnost potvrđuje i činjenica da je jedna od njihovih vjenčanica na Pinterestu i proglašena najpopularnijom vjenčanicom na svijetu zahvaljujući velikom broju lajkova! Ovih je dana, usprkos vrlo teškoj situaciji u svijetu vjenčanja i vjenčane mode zbog epidemije koronavirusa, ovaj brend predstavio tri nova modela vjenčanica koja su vjerovali ili ne, rezultat velike ankete i mišljenja više od 80 tisuća mladenki u 80 zemalja svijeta. “Što mislite što većina žena želi od vjenčanice?“ bilo je postavljeno pitanje na koje su brojne žene davale svoj odgovor u periodu kroz godinu dana. U anketu su bile uključene žene sa šest kontinenata, u rasponu godina od 18 do 60, konfekcijskih brojeva od XXS do XXXL, različite tjelsne građe, a brend je istaknuo kako je bila važna i konačna cijena vjenčanice pa tako niti jedan od predstavljena tri modela ne prelazi cijenu kupnje od 2500 australskih dolara. Grace Loves Lace je objedinio odgovore pa je haljina iz snova ona sačinjena od udobne čipke, naglašenog dekoltea, pokrivenih ruku, A kroja, s prorezom.

Brend je tržištu ponudio 3 modela od kojih svaki objedinjuje modne vizije brojnih mladenki. Model Vita je haljina dugih rukava, duge suknje, dubljeg dekoltea.

o-izgledu-savrsene-vjencanice-odlucivalo-je-80-tisuca-mladenki-iz-80-zemalja-svijeta

o-izgledu-savrsene-vjencanice-odlucivalo-je-80-tisuca-mladenki-iz-80-zemalja-svijeta

Anais je vjenčanica bez rukava, s tankim naramenicama, divnih leđa A kroja.

o-izgledu-savrsene-vjencanice-odlucivalo-je-80-tisuca-mladenki-iz-80-zemalja-svijeta

o-izgledu-savrsene-vjencanice-odlucivalo-je-80-tisuca-mladenki-iz-80-zemalja-svijeta

Luca je haljina od čipke, siluete uz tijelo i dugih rukava.

o-izgledu-savrsene-vjencanice-odlucivalo-je-80-tisuca-mladenki-iz-80-zemalja-svijeta

o-izgledu-savrsene-vjencanice-odlucivalo-je-80-tisuca-mladenki-iz-80-zemalja-svijeta

Ova mini capsule kolekcija dostupna je online te u odabranim prodajnim mjestima diljem svijeta, a ono što je posebno zanimljivo je da se upravo snaga i kreativnost brenda, posebice u izazovnim vremenima, mjere i kroz uspješnu komunikaciju s tržištem.

TEKST Martina Rafaeli

FOTOGRAFIJE Grace Loves Lace