Granice između mode, ljepote i lifestylea neprestano se pomiču, a u tom svijetu izdvaja se ime Marca Cuccurina kao kreatora beauty sadržaja i autentičnoga glasa nove generacije. Od ranog djetinjstva gradio je vlastiti stil i razvijao strast prema modi, a danas je postao jedno od prepoznatljivih lica u beauty industriji. Ovaj svestrani 23-godišnjak, koji se proslavio i pobjedama u showu 'Ples sa zvijezdama' i 'Zvijezde pjevaju', uspješno spaja strast prema ljepoti s iskrenim pristupom koji mnoge inspirira. Otkriva nam kako je zakoračio u svijet društvenih mreža, prilagodio se izazovima koji dolaze s porastom prepoznatljivosti i zašto autentičnost smatra ključnom za svoj uspjeh. Dotaknuo se i trendova koje podržava, kao i onih koje bi rado zaobišao te naglasio važnost održivosti u beauty industriji.

image00010.jpeg
Privatni album 

Što vas je motiviralo da se uključite u beauty svijet i počnete kreirati svoj sadržaj?

Od najmanjih nogu volim modu. Kada sam krenuo u osnovnu školu, mama me htjela obući za odlazak u prvi razred, ali rekao sam joj da to ne želim i otišao u ormar sam izabrati odjeću. Oblačio sam ono što sam želio nositi. Tako sam od početka imao izgrađen stav, stil i mišljenje. Još od tada gajim tendenciju prema modi i beauty svijetu. Kreiranje sadržaja došlo je nekako spontano iako sam oduvijek osjećao da imam što reći i da želim poslati poruku većem broju ljudi. Zaista mislim da imam energiju potrebnu da širim dobro i napravim nešto dobro za veću skupinu.

'I sam sam pokrenuo jako puno beauty trendova i drago mi je zbog toga zato što sam osoba koja voli eksperimentirati'

Vaš put do uspjeha na društvenim mrežama bio je impresivan. Kako ste se prilagodili promjenama u industriji, uspjeli izgraditi i postati tako prepoznatljivo ime?

Već šest godina ovim se bavim profesionalno, to mi je posao od kojeg živim, a više od deset godina snimam i poslujem na društvenim mrežama kao Marco Cuccurin. Moram priznati da nije bilo lako i da je zapravo najteži dio pronaći sebe, ostati autentičan i ne sramiti se biti ono što zaista jesi i na društvenim mrežama. Dobrih 60 do 70 posto sadržaja na društvenim mrežama nije ono što se predstavlja i zaista mi je drago što za sebe mogu reći da sam uspio naučiti pred kamerom biti ono što sam i uživo.

Teško je prilagoditi se promjenama, ali ne trudim se promijeniti nego se jednostavno trudim uklopiti u svoju priču, napraviti nešto svoje i svidjeti se ljudima onakav kakav jesam. Ne želim biti dio priče koja već postoji. Što se tiče prepoznatljivosti mog imena, mislim da je najvažnija autentičnost, izgraditi svoj imidž, stavove, tako da o njima otvoreno govoriš i da ljudi zavole ono što jesi.

image00003.jpeg
Privatni album 

Kako vidite evoluciju beauty industrije u posljednjih nekoliko godina? Koji vas trendovi fasciniraju, a koji su vam bili grozni?

Trendovi se jako brzo mijenjaju, kako u beauty industriji tako i generalno. Internet i društvene mreže natjerali su nas da funkcioniramo puno brže, mlađe generacije imaju mnogo manje pažnje pa samim time trendovi ne traju dugo jer se oni jako brzo prebacuju na novi. Mogu će reći da sam i ja pokrenuo jako puno beauty trendova. Drago mi je zbog toga zato što volim eksperimentirati, isprobavati i kada se trendovi konstantno mijenjaju, to mi pruža priliku da poželimo nešto isprobati. U beauty industriji grozne su mi plastične operacije, botoksi, fileri i slično. Poštujem to i vidio sam na drugima, ali mislim da uvijek treba raditi na sebi. Ali ako imaš kompleks i možeš ga tako riješiti, zašto ne? No smatram da je sve otišlo u krajnost u kojoj se, nažalost, mnogo ljudi unakazi i izgubi svoj identitet zbog estetskog zahvata. Definitivno bih volio da taj beauty trend u budućnosti bude u padu.

Što mislite o rastućem trendu održivosti u beauty industriji? Koliko je važno da proizvodi budu ekološki prihvatljivi i nastali bez okrutnosti u proizvodnji?

Smatram da je jako važno okrenuti se u tom smjeru zbog očuvanja okoliša i budućnosti planeta. Recimo, bilo bi odlično da parfeme punimo u bočicu koju već imamo, kao i kreme. Da ambalažu možemo iskoristiti nekoliko puta a ne da svaki put kupujemo plastičnu ambalažu i tako zagađujemo okoliš. Činjenica je da se klima promijenila i da ćemo zbog toga tek ispaštati. Primjerice, odustao sam od putovanja u Ameriku zbog razornih uragana i zaista se sada bojim otići tamo. Svi ti uragani nastali su kao posljedica ljudske ruke, a beauty industrija jedan je od najvećih zagađivača. Možemo spriječiti dodatnu štetu i smatram to jako važnim.

image00005.jpeg
Privatni album 

Bez kojega beauty proizvoda ne možete zamisliti dan?

Ima ih nekoliko, ali dan ne mogu zamisliti bez cleansera za ispiranje lica, hidratantne kreme i balzama za usne. Rekao bih i četkice i paste za zube, ali mislim da se to podrazumijeva.

Vaša beauty definicija je…?

Ljepota je u tomu da se izraziš onakav kakav jesi i da uživaš u svom tijelu. Da ti bude udobno u vlastitom tijelu i onom tko si zapravo.

Ovogodišnji ste član žirija Beauty Influencers Choice Awards. Kojim ćete se kriterijima voditi u ocjenjivanju proizvoda? Na što najviše obraćate pozornost kada testirate kozmetičke proizvode?

Jednostavno ću vidjeti kako će se određeni proizvod ponašati na mojoj koži. Ako govorimo o make upu, vidjet ću kakva će biti izdržljivost određenog pudera ili ruža nakon nekoliko sati nošenja. Dao sam i prijateljima da isprobaju neke proizvode, da ih zajedno testiramo i da mi kažu svoje mišljenje. Pažnju ponajprije obraćam na kvalitetu proizvoda, ali preferiram one bez puno mirisa koji idu u smjeru toga da su što prirodniji.

image00007.jpeg
Privatni album 

Što možemo očekivati od vas u budućnosti? Pripremate li nove projekte ili planove koje biste htjeli podijeliti s nama?

Vjerovali ili ne, konačno je došlo vrijeme da kročim u glazbenu industriju, da hrvatskoj glazbenoj sceni donesem nešto novo i mogu vam javno obećati da će se to dogoditi u 2025. godini. Službeno sam našao producenta i počinjem tu pustolovinu. Paralelno radim i na još jednom projektu pa ćete uskoro moći i kupiti nešto moje. To je ekskluziva i više od ovoga ne smijem otkriti. Radim punom parom i spreman sam uložiti sve u nešto novo. Bit će puno toga novog od mene i volio bih u 2025. godini dobiti neki novi televizijski projekt. Konkretno, bila je jedna prilika za voditeljskim angažmanom, ali to se, nažalost, zbog određenih okolnosti nije dogodilo. No vjerujem da će u budućnosti biti takvih prilika i prostora da me gledate i u takvom formatu.

Sviđa li vam se ovaj članak? Pratite li trendove iz beauty industrije i volite isprobavati proizvode i tretmane za njegu i uljepšavanje? Ako ste barem na jedno od ovih pitanja rekli DA! Beauty Influencers Choice by Story #2024 je prava ‘adresa’ za vas!

Vodeći beauty influenceri odabiru najbolje kozmetičke proizvode i tretmane - Antonija Stupar Jurkin (@antonija_stupar_jurkin), Isabella Rakonić (@isabellae), Marco Cuccurin (@markomarkec3), Marina Mamić (@marinamamic), Lana Klingor Mihić (@lanatheklingor), Ema Luketin (@emaluketin) i Nika Pavičić (@xniks2x). Uz zvijezde društvenih mreža, i vi možete dati glas svojim favoritima za njegu i uljepšavanje, do kraja studenog 2024. godine, klikom na Beauty Influencers Choice by Story #2024, a uz to osvojiti i vrijedne nagrade!

Robert Gašpert Beauty Influencers Choice by Story brunch

Robert Gašpert Atmosfera na Story Beauty Influencers brunchu