Naša popularna pjevačica Lana Jurčević je nedavno zaradila brojne komplimente pojavivši se s laganom promjenom imidža. Naime, odrezala je šiške, što brojne žene znaju da ponekad može biti velika promjena, a time je brzo zaradila tepanja da izgleda poput Monice Bellucci, koja nosi laskavu titulu jedne od najljepših žena svijeta.

U intervjuu za magazin Story prelijepa Lana se na ovakve usporedbe osvrnula vrlo skromno.

Kako baš ne pratim medije, tako nisam ni znala za to da je neka moja fotka s koncerta ‘obišla’ portale i medije te da se svuda pisalo da nalikujem Monici Bellucci. I to sam doznala tek u trenutku kad su me susjedi, kad bismo se sreli, počeli oslovljavati s Monica. Meni ništa nije bilo jasno, pogotovo zato što mi je Monika krsno ime i pitala sam se otkud oni to znaju (smijeh), pa su mi kasnije pojasnili. I, evo, svako malo me netko sada tako zove i ne moram reći da je usporedba s takvom prekrasnom ženom veliki kompliment. Jednostavno se taj styling kose savršeno uklapao u pjesmu i spot pa je tako i ostalo’, rekla je.

Inače, Lana, koja je pokrenula i uspješnu poduzetničku karijeru sa svojim beauty brendom La Piel, a sad se vratila svojoj prvoj ljubavi- pjevanju te je predstavila novi spot za pjesmu ‘Tipično muški’. U spotu je možemo vidjeti u zanosnom izdanju i s dugom tamnom kosom i šiškama, ali Lana više ne izgleda ovako.

U najnovijim je objavama na Instagramu pokazala da je svoju dugu kosu skratila na dužinu do ramena i obojila u je u boju meda koja joj odlično stoji.

Inače, dobro je poznato da Lana jako brine i za unutarnju ljepotu i snagu, a nedavno je na Instagramu promovirala trend tuširanja hladnom vodom. U razgovoru za Story otkrila je da je hladno tuširanje i dalje dio njene svakodnevne beauty rutine.

Lana Jurčević ima novu frizuru
Instagram 

‘I ne mogu vjerovati što se posljednjih godina događalo, a vjerujte potpuno spontano i iskreno, od srca, s najboljom namjerom. Prvo s pokretom #StvarnaJA kad sam objavila neobrađene fotografije sebe, pa onda s hladnim tuširanjem koje je imalo više od sedam milijuna pregleda na društvenim mrežama pa su se u izazov uključili i ljudi diljem regije, ali i stručnjaci - od liječnika do psihologa. Najvažnije je da su neke druge priče iza toga došle do ljudi i da su napravile promjenu, ali i da se o mentalnom zdravlju počelo pričati puno više’, ispričala nam je.