U posljednjih nekoliko godina zanimanje influencera sve je popularnije. Dok oni plasiraju sadržaj na svojim društvenim mrežama, mnogi se pitaju koliko influenceri zapravo zarađuju. Odgovor na to pitanje za Glas Slavonije dala je 28-godišnja Ella Dvornik, jedna od najpoznatijih domaćih blogerica i poduzetnica.

'To jako varira. Primjerice, ženska influencerica s 50 tisuća pratitelja u prosjeku zaradi oko tisuću eura mjesečno, no to ne znači da ne može zaraditi pet tisuća eura mjesečno. To ovisi o tome koliko je spremna raditi i koliko će reklamirati za koju cijenu. Ali muški influencer s 50 tisuća pratitelja može više zaraditi od žene, zato što je muškarac druga niša i ako ima pretežno muškarce koji ga prate, a nema puno muških influencera, njegova cijena bi mogla biti veća zbog specifične publike. Influenceri s više od 100 tisuća pratitelja mogu normalno zaraditi više od dvije tisuće eura, a influenceri s više od 200 tisuća, koji su ujedno i javne osobe, tipa voditeljice, pjevačice, pa čak i starlete, variraju sigurno između 50 i 250 tisuća eura godišnje. Ta brojka je, naravno, isključivo za društvene mreže, bez novca koji primaju još i za svoje stalne poslove sa strane. Ali i ta brojka ovisi o angažmanu. Npr. imaju li 15 klijenata mjesečno ili imaju samo dva. Neke možda zarađuju manje od cure koja ima 50 tisuća pratitelja. To je teško reći individualno. No potencijal za zaradu je golem ako se ljudi tome posvete 0-24', otkrila je Ella.

Ako se pitate što je potrebno da biste ostvarili uspjeh kao influencer, Ella kaže - prvenstveno snažan karakter. 'Moraš biti zanimljiva, otvorena osoba bez dlake na jeziku. Moraš pričati s ljudima koji te prate i primijetiti zanimljive trenutke u kojima se i drugi mogu pronaći. Ja nisam tipičan influencer sa savršenim fotkama, pa ne znam pridonosi li to. Samo mogu reći iz svoje perspektive, a to je da se našališ na svoj račun što je više moguće', savjetovala je blogerica.